Τρίτη 13 Μαρτίου 2007

Life is a fucking weirdo.....


Οσο ζουμε θα βιώνουμε εκπλήξεις και αλλαγές σημαντικές στην ζωή μας. Ποτε δεν ξέρεις τι θα σου προκύψει, ποτε και με ποιόν. Ποτε μην λες οτι έχεις βάλει την ζωή σου σε ισσοροπία, σε μια σειρά. Και γω έτσι νόμιζα, αλλα κατάλαβα οτι αυτές οι εκπλήξεις κατα γενικό κανόνα μονό καλό σου κάνουν, γεμίζεις εμπειρίες. ΄Το να είσαι ανοιχτός στις προκλήσεις είναι το φυσιολογικό, να είσαι δεκτικός στις εκπλήξεις. Η ζωή μας δεν είναι εξαρτημα να την εχουμε σε γραμμη παραγωγής. Live free....
PS Αφιερωμενο σε μια φίλη και σε ενα φίλο που μου εδωσαν να το καταλάβω.......
PS# Δε ξερω αν βγαίνει νοημα, ειναι απο καρδιας το κείμενο δεν το επεξεργαστηκα στο παλιοκεφάλι μου. Οπότε αν δεν βγαίνει νοημα καταλάβατε όλοι ποσο fucked up ειμαι....χεχε

6 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Ανώνυμος είπε...

Η ζωη όπως λες κι εσυ είναι γεμάτη εκπλήξεις!!! Η πουτάνα η ζωή είναι που σου γαμάει και που σου φτιάχνει τη διάθεση!

Αυτά για να μη νομίζεις ότι μόνο εσυ είσαι σε τέτοια κατάσταση! Το μόνο κακό είναι ότι στη δικιά μου περίπτωση ξέρω τί φταίει και γιατί είναι τόσο FUCKED UP!!!

satya είπε...

Μη ρωτααααας μη ρωταααααας έρωτας είναι η αιτίααααα.....

xipasmenos είπε...

αααααααααχχχχχχχχχχ

billzouk είπε...

αχ, βαχ! ακουω!
Παντως δικιο εχεις σε αυτα που εγραψες!

princess είπε...

Βγαίνει νόημα βρε!
Μέχρι κι εγώ το κατάλαβα...!

Και το κακό είναι ότι εγώ συνήθως της συμπεριφέρομαι σαν εξάρτημα και προσπαθώ να την έχω σε γραμμή παραγωγής (ευτυχώς το κάνω αυτό με την δική μου ζωή και όχι με των άλλων!!).

xipasmenos είπε...

Ax you get me then my princess