Τρίτη 8 Ιανουαρίου 2008

Mαρία η παρθένα που ήταν και άσχημη. episode I Season 2

Η ώρα δεν περνούσε στην Gaysablanca, η Maria la del bario teras είχε φάει 10 τούρτες με γεύση Μόκα απο κόκκους Gaysablacocaffe για τον οποίο φημίζεται άλλωστε η Gaysablanca.

Τι θα γίνει provatos de los 41 pontous? Πού είναι ο Alejandro de los enormos poutsos? Λες να κατάφερε να τον σκοτώσει η κακούργα η Tanila de los enormos tsoulos?

H Sikia los tsouzei κοίταζε με τα ροζ γεμάτα swaro-skise τι γίνεται στο λιμάνι, και βλέπει το Alejandro de los enormos poutsos να τρέχει νε ξεφύγει απο τις λυσσάρες ενώ η Tanila los tsoulos ΄τραβάει τα τριχωτά της βυζιά απο μανία.

Ερχεται γρήγορα δούλε bi bi my wealths άνοιξε την πόρτα.(ο οποίος ήταν γόννος της γνωστής οικογένειας Μπαϊ Μπαϊ μάϊ ντάρλινγκ που χάσαν όλα τους τα λεφτά σε ένα στοίχημα με την πάμπλουτη οικογένεια των ammos los gemise ta malia mas που κατείχαν το 69% των παραλιών στην Gaysablanca)

Ο bi bi my weaths άνοιξε την πόρτα και έσκυψε να πάρει στον Alejandro de los enormos poutsos μια υπόκλιση.

Ο Alejandro de los enormos poutsos λόγω της συνήθειας βίασε τον καημένο και δύσμοιρο bi bi my wealths και το άφησε λιπόθυμο και με γυρισμένη την γλώσσα να σπαρταράει στο πάτωμα.

Αμαν αδερφέ μου, είναι ο 4ος δούλος που βιάζεις αυτο το μήνα, έλεος πια.

Συγνώμη αδερφέ μου, είπε ο Alejandro de los enormos poutsos.

H Maria la del bario teras έτρεξε κλαίγοντας στην αγκαλιά του Alejandro de los enormos poutsos, και αγκαλιαστήκαν σφιχτά. Ο provatos de los 41 pontous άρχισε να δακρύζει απο συγκίνηση και φύσηξε την μύτη του στην μεταξωτή κινέζικη ρόμπα του Sikia los tsouzei.

Maria la del bario teras δεν ξεχνάω την υπόσχεση μου, θα σε κάνω καλλονή. Θα φωνάξω τον καλύτερο γιατρό αρχικά να σου κάνει πλαστική σε όλο το κορμί και πρόσωπο. Θα φωνάξω τον Dr MAD de los exo rapsei oles tis aderfes ths Gaysablancas που είναι και ωραίος γκόμενος.

{Μαϊμουδάκια με ροζ φορεματάκια πετάγονται απο δέντρα και κάνουν "Ουουουουουου"}

Πέρνει τηλέφωνο τον Dr MAD de los exo rapsei oles tis aderfes ths Gaysablancas, και κλείνει ένα ραντεβού για την επόμενη μέρα.

Τώρα θα ξεκουραστούμε, αυριο ξεκινάει η μεταμόρφωση σου.

Έπεσε η νύχτα στην Gaysablanca, αλλα κάποια δεν κοιμόταν. Η Tanila los tsoulos κατάστρωνε μαζί με τους συνεργούς της τον Blueprints los gino Alejandro sti thesi tou Alejandro και τον Pavlos los other hot lover of Gaysablanca.

{Σατανικό βέλασμα (σατανικό γελιο γουόναμπι) της Tanilas los tsoulos}

Θα τους καταστρέψουμε, είπε η tanila los tsoulos. Εμείς θα γίνουμε οι νέοι αυτοκράτορες της Gaysablancas, θα την μετατρέψουμε σε΄ένα νησί για πληρωμένο σεξ γκέη τεκνών. Ασε τους να ζούνε στα μωβ σύνεφα τους, όταν θα τους γαμάνε για ενα κομάτι ψωμί θα κλαίνε για λύπηση.

Κανείς δεν ξέρει τι θα ξημερώσει στην Gaysablanca πια. Θα είναι αυτό το τέλος της όασης αυτής για τους gay του κόσμου;

15 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Marvin είπε...

επιτελους το αγαπημενο μου σιριαλ επεστρεψε. Ποτε θα βγει σε ντιβιντι η σιζον ουαν;

revqueer είπε...

Are u high? Άλλη εξήγηση δε βρίσκω...

{Μαϊμουδάκια με ροζ φορεματάκια πετάγονται απο δέντρα και κάνουν "Ουουουουουου"}

LOL!!!

Ανώνυμος είπε...

και μου ανήκει σχεδόν όλη η παραλία? μμμμ

Dr_MAD είπε...

Ο Θεός και η Παναγία! Εχω αναλάβει το σουλούπωμα της Μαρίας? Αυτό θα είναι ένα αρκούντως δύσκολο task. Πώς θα γίνει να ερωτευτώ τον bi bi my wealths? Θα περιμένω με αγωνία!

PS-απειλή προς αυτόν που διέδωσε ότι είμαι φτυστός ο Αδωνις: Αν εσύ κακοήθη Equilibrium έχεις κυκλοφορήσει photo μου στο ιντερνετ σε πληροφορώ ότι δεν εχεις καταφέρει τίποτα. Μπορώ να τους δείξω το profile μου που εχω και μερικές "καλλιτεχνικές"

Ευχαριστώ για το guest ;-)

Tanila είπε...

Θέλω μεγαλύτερο ρόλο

sikia είπε...

Απαιτούμε τη συνέχεια πάραυτα! Και ελπίζω να φυλακιστεί η Tanila los tsoulos και να αποσταλεί σε γυναικείες φυλακές!

ethanandthecity είπε...

αχ όλα τα παραμύθια έχουν και κακούς μέσα! η απρόσμενη ανατροπή στην πλοκή της ιστορίας με έχει αφήσει να τρώω τα νύχια μου από την αγωνία! ουφ πάλι πρέπει να πεταχτώ στην Τέτα να μου τα φτιάξει

Soula είπε...

Ένα ποπ-κόρν μεγάλο και μια κόκα κόλα παρακαλώ.
Το ενδιαφέρον φουντώνει.Θα καταφέρει η σατανική Τanila να φέρει σε πέρας τα σχέδια της;

xipasmenos είπε...

Marvin μου, πρώτα θα ανέβει στο εθνικό και μετά σε dvd η παράσταση.

revqueer μου, ακου ποιος μιλάει....έχεις διαβάσει το μπλογκ σου lately?

Αμμος, ναι και το 99% των μυστικών παραλιών όπου μπορούμε να κανουμε μπάνιο γυμνοί.

MAD, δύσκολο εγχείρημα αλλα ξέρω οτι θα ανταπεξέλθεις.

Τανίλα μου, μεγαλύτερο δονητή θες. Πάντως για σε γλυκάνω πικρό μου depon και η Μαρία η άσχημη που ηταν και παρθένα σε σένα βασίστηκε. Δεν εγραψα οτι είναι και κοντή για να μην καταλάβουν την ομοιότητα.

Sikia μου, την επόμενη βδομάδα. Η Tanila los tsoulos δυστυχώς στην Ελλαδα κυκλοφορει ακόμα ελευθερη.

Ethan μου, σου χω πει ενα σωρό φορές να πηγαίνεις στην Κούλα. Η Τέτα είναι πολυ κουτσομπόλα, τις προάλλες της είπες για τον Σάκη και τα πρόλαβε στον Μάκη που τα είχε με τον Κούλη που τώρα τα έχει με τον Μπάμπη που πηδιόταν με το Τάκη και έγινε της πουτάνας. Αμαν αυτες τις μαλακίες κάνεις.

Σούλα μου, ελπίζω όχι....

Ανώνυμος είπε...

ayth einai i istoria pou tha grapsoume oloi???

Ανώνυμος είπε...

Θέλω περισσότερα λεφτά.

Strahd είπε...

Πω πω... Τέτοια ίντριγκα είχα καιρό να ζήσω. Αυτό είναι drama, αυτό πάει να παει σασπένς. Πρέπει να το δώσεις στο MEGA να το βάλει στην θέση της άλλης άσχημης. :)

Περιμένω με αγωνία το επόμενο επεισόδιο.

xipasmenos είπε...

fava ντροπή δεν εχεις ξαναδιαβασει Μαρια η ασχημη που ηταν και παρθενα; Γρήγορα πανω δεξιά στήλη και διάβασε την προηγούμενη σεζόν.

Τανίλα, σιγα μη σε πληρώνω και για τις πίπες που πέρνεις στους καμεραμάν.

Strahd, το ξερω το ξερω αδικούμαι...

Ανώνυμος είπε...

Ε! Xipaki γαμιέσαι! (χιχι)
Dear Mad δε χρειαζόμαστε σενάριο εμείς... χοχοχοχο!

{αυτό με τα μαϊμουδάκια με συγκίνησε. Παλίπαιδο! Σνιφ-μυξούλα}

Ανώνυμος είπε...

oyps... sorry :(