Τετάρτη 16 Ιανουαρίου 2008

Πείραμα



Εργαλεία πειράματος:

  • 1 εργαζόμενος, με ικανότητα ακοής
  • 1 ραδιοφωνικός δέκτης
  • 1 ραδιοφωνικός σταθμός παναθηναϊκης εμβέλειας
  • 1 μετρητής ακέραιων αριθμών

Διαδικασία πειράματος:

Πέρνουμε τον κακόμοιρο εργαζόμενο και τον υποβάλουμε σε υποχρεωτική ακρόαση του Angel FM. Του δίνουμε τον μετρητή ακέραιων αριθμών, ώστε κατα την διάρκεια του 8ώρου να καταγράφει την αριθμητική επανάληψη του Beggin των Valli Frankie Four Seasons.


Αποτελέσματα πειράματος:
  • 12 ακροάσεις του τραγουδιού μέσα σε 8 ώρες, δηλαδή συχνότητα τραγουδιού 1,5Hz, καταλαμβάνοντας 41 λεπτά και 56 δευτερόλεπτα τραγουδιού μέσα στις 8 ώρες.
  • Υποσυνείδητη αναπαραγωγή του τραγουδιού για την υπόλοιπη μέρα με συχνότητα 0,98 Ηz.
  • Νεύρα και αυτοτιμωρία του εργαζόμενου λόγω ακατάσχετης αυθυποβολής σε σιγομουρμούρισμα στίχων.
  • Αυτοσχέδια αναπροσαρμογή στίχων προς αυτοδιασκέδαση.
    "I'm beggin' you, stop playing this fuckin' song, baby
    Beggin', makes me nut hearing this fuckin' song, baby"



Σχόλια/Συμπεράσματα Πειράματος:

  • Οι Έλληνες ως ράτσα έχουν μια δυσμορφία στο μουσικό κέντρο του εγκεφάλου προκαλώντας την μικρή δυνατότητα απορόφησης στίχων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να εστιάζουν σε ένα μόνο τραγούδι κατα περιόδους. Άρα οι Έλληνες δεν είναι μουσικά multitask λαός.
  • Μια διασκευή μπορεί εύκολα και ανέξοδα να προξενήσει φρενήρεις αντιδράσεις σε λαούς που ξοδεύουν περισσότερα σε ουϊσκυ και τζατζίκη απ' ότι σε μουσική.
  • Αυτή η επανάληψη τραγουδιών είναι ικανή να προκαλέσει συνεχόμενες αυτοκτονίες σε εξαιρέσεις του κανόνα που ισχύει για τους Έλληνες.
  • Επίσης παρατηρήθηκαν περιπτώσεις όπου τα πειραματόζωα προκάλεσαν ολική ή μερική κώφωση μετά απο τυχαία ακρόαση του Beggin' και Last Christmass κατα την διάρκεια των εορτών.

13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Marvin είπε...

μ αρεσει η αναλυτικη σου σκεψη... Το διδακτορικο το εχεις σκεφτει;

xipasmenos είπε...

Διδακτορικό στην παπαρολογία;

Στην Λόνδρα έχει τέτοια πράμματα;

nikisot είπε...

axou to
baby wtoaspies 8a sou kanw dwraki

revqueer είπε...

Ρε παιδιά κι εγώ το έχω σιχαθεί το συγκεκριμένο.. Κρίμα γιατί μου άρεσε πολύ στην αρχή...

One Big DJ είπε...

ontws.katintise aidouioua

gsus είπε...

Χα! μάρεσε αυτό το ποστ!

Ανώνυμος είπε...

εγω που το ακουσα το Μπεγκιν στο Επιτοκιο πολυ το φχαριστηθηκα, ειχα καιρο να το ακουσω, αληθεια :)

Strahd είπε...

Εγώ δεν μπορώ να πω ότι το έχω συχαθεί το συγκεκριμένο. Όποτε το ακούω μου φτιάχνει η διάθεση.

Anubis είπε...

Είχα το ίδιο θέμα με το Total Eclipse of your heart και το σταθμό Kiss fm (i think, οι επιτυχίες του χτες, οι επιτυχίες του σήμερα...) όταν ήμουν στην Αθήνα και το έπαιζε κάθε 45 λεπτά στο εργαστήριο. κατά το απόγευμα και έχοντάς το ακούσει περίπου 16 φορές μουρμούριζα τους στίχους, έκανα τις ψεύτικες, πρώτες δεύτερες φωνές, όλο turn around και είχα και τον Thoth που για να με θεραπεύσει μου έβαζε το βράδυ κάτι τόοοοσα υπόθετα, λέγοντάς μου "turn around, bright eyes"
.....

xipasmenos είπε...

moody μου, tnx

rev μου, γάμα τα

one μου, επίσης

gsus μου, και μένα μου άρεσε... :p

φάβα, μάλλον μένεις σε άλλη χώρα.

strahd είσαι υπομονετικός άνθρωπος.

Ανουμπις, kiss fm? Μα kiss fm???

Marvin είπε...

για ολα εχουμε σχολες εδω! Πλακα πλακα, το συγκεκριμενο τραγουδι το σιχαθηκε η ψυχη μου μολις το πρωτοακουσα, και για κακη μου τυχη το παιζαν νον-στοπ τα ραδιοφωνα στις γιορτες

Τεσπα, σου χω παιχνιδακι...

xipasmenos είπε...

To είδα το παιχνιδάκι σου, το ανέβασα κιόλας όπως βλέπεις...

dunno είπε...

δεν ακουω angel αλλα απο την ατακα της αδερφης μου το φανταζομαι: "αυτος ο γ@μω-σταθμος εχει βαλει 10 τραγουδια και παιζουν στο repeat ολη την ημερα"