Τρίτη 1 Ιανουαρίου 2008

time capsule

Dear ethan,

I was delighted finding out the invitation you sent to my home in the pink envelope. So i'm so pleased to let you and all our blog-friends know what i would place inside the 2007 time capsule. I choose a big one because 2007 was a full year.


Εφτιαξα αυτό το μπλογκ, χωρίς να του δίνω σημασία#Απολύθηκα απο το στρατό, γνωρίζοντας πολύ καλό και ωραίο κόσμο#Ερωτεύτηκα σφόδρα#Πήρα απόφαση να αποδεχτώ την σεξουαλικότητα μου#Έκανα σχέση με αυτόν που ερωτεύτηκα#Το είπα σε όλους τους αγαπημένους μου φίλους#Όλα αυτά σε μια βδομάδα (και μετά λένε ο Θεός είχε δουλειά)#Βίωσα το να ξυπνάς τα πρωϊνα με κάποιον δίπλα που να σε φιλάει με την τσίμπλα στο μάτι και να σου λέει σ'αγαπω#Αγόρασα boxset dvd happy tree friends μαζί με t-shirts και κούπες#Aγόρασα απο το νετ dvd visual experience the knife το οποίο αγάπησα#Χώρισα#Έφτασα τόσο χαμηλά που δεν έβλεπα το ήλιο απο τα 5 μετρα σκατά που είχα απο πάνω μου#Προσπάθησα να το ξεπεράσω#Καψουρεύτηκα έναν μελαχρινο με μπλε μάτια αλλά χωρίς ανταπόκριση#Το ξεπέρασα#...............................private..........................#Ένιωσα το απόλυτο κενό, και έζησα για λίγο χωρίς να νιώθω οτι έχω μέλλον#Bίωσα τον προσωπικό μου εξεφτελισμό απο το ίδιο μου τον εαυτό#Κατάλαβα οτι αυτό που έκανα μόνο καλό ήταν για μένα#Ζω κάθε μέρα δυνατά ξέροντας οτι η επόμενη θα είναι καλύτερη#Καθε μέρα γίνομαι πιο δυνατός#Είμαι 100 φορές πιο περήφανος για αυτό που είμαι#Μέσα απο την διαδικασία που πέρασα απο Σεπτέμβρη και μετά κατάλαβα ποιοι είναι φίλοι μου, ένας φίλος έχει υπομονή και σου αφήνει χώρο να αναπνευσεις#Γνώρισα νέο κόσμο απο το μπλογκ#Γνώρισα την moodygirl και το πρόβατο και απο τα πρώτα 10 λέπτα μου φάνηκε οτι τους ξέρω απο τα 5 μου#Γνώρισα και κάποιους ακόμα που μου πήρε λίγο παραπάνω (18,5 λεπτά) για να τους αγαπήσω#Είδα το deathproof και χύνω απανοτά κάθε φορά που οι τύπησες στο act II σαπίζουν στο ξύλο τον standman#Πήγα διακοπές στην Σκιάθο (πανέμορφο νησί) με τον κολητό του πρώην#Έχω γίνει καλός φίλος με το κολητό του πρώην#Πήρα laptop και αυτή τη στιγμή που σας γράφω είμαι στο τζάκι με καφέ και τσιγάρο#Πήγα Μιλάνο, και ψώνισα ρούχα αρκετά για να ντύνομαι με άλλα κάθε μέρα για 1 βδομάδα#Είδα στο Μιλάνο έκθεση για Vivianne Westwood#Πάντρεψα ενα αγαπημένο μου πλάσμα που αγαπώ όσο τίποτα#Η Σόνια μου έστειλε το πιο όμορφο μήνυμα που έχει σταλεί ποτέ#Γνώρισα κάποιον που ξαφνικά με ξεκόλησε απο την ασεξουαλική κλαψομουνο-κατασταση μου#Μου την έπεσε θεϊκο γκομενάκι στο Καζαρμα, και εγώ ντίβαρα#Εχασα μια φίλη επειδή δεν είχε την υπομονή να με περιμένει λίγο να συνέλθω, ίσως φταίω και γω, δε ξέρω#Είδα το 2#Αγόρασα το soundtrack του 2#Είδα την Δήμητρα Ματσούκα να ερμηνεύει Μακεβέθ στο έθνικό, έπεσε το ρευμα και σωθήκαμε#(Και γω θέλω να σε φιλήσω αλλα δεν βρίσκω ευκαιρία)#Στις 31/12 διαπίστωσα οτι μπορεί σαν αίσθηση να ήταν η χειρότερη χρόνια για μένα, αλλά ήταν γεμάτη και μια χρονιά δάσκαλος που με στέλνει στο 2008 πιο δυνατό και ώριμο.

Ι would be fulfilled as a person if moodygirl and bi bi my darling would show us what they would deposit in their time capsule.

15 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Wrong Guy είπε...

Είμαι πολύ περήφανος που θα είμαι ο πρώτος σου για το 2008!

Εύχομαι η κάψουλα του 08 να είναι πιο σέξι και πιο ερωτική από ποτέ!

φιλιά πρωτοχρονιάτικα!

Dr_MAD είπε...

Φτου! Όταν ξεκίνησα να διαβάζω έλεγε 0 comments! Γκρρρ λάθος τύπε

Πολύ καλή η κάψουλά σου. Μάλλον κι εσύ όπως κι ο Ethan έχετε λόγους να θέλετε να φέρνετε στο μυαλό το 2007 συχνά πυκνά. Το ίδιο κι εγώ...

Καλή Χρονιά εύχομαι και μακριά από το συνάφι μου με πολλά πολλά όνειρα που θα τα βλέπεις να πραγματοποιούνται ;-)

xipasmenos είπε...

Wrong μου χαίρομαι που ο πρώτος μου για το 2008 είναι ένας όμορφος, έξυπνος και καλαίσθητος άνθρωπος σαν και σένα.

Mad, μα καλά και συ πόση ώρα σκεφτόσουν το σχόλιο σου; Καλή χρονια ντοκτορ.

BLUEPRINTS είπε...

καλή χρονιά (αν είναι δυνατόν μόνο με θετικούς απολογισμούς στο τέλος της)

Ανώνυμος είπε...

σνιφ κλαψ λυγμ... είμαι ένα συναισθηματικό σκατό αυτή τη στιγμή, και μπήκα στα μπλογκ μετά από μέρες και όλοι είχαν time capsules... και μπήκα κι εδώ και με είχες σκεφτεί εσύ. e-φιλάκι παλιο-xipaki...

One Big DJ είπε...

γαμεί το time capsule...τα καλύτερα έπονται αγαπητέ μου...!!!

xipasmenos είπε...

e-φιλάκι και σε σένα ρε κωλόπαιδο. Φιλιά πολλά ξέρω θα είναι δύσκολη για σένα η αρχή του νέου έτους, αλλά εγώ είμαι δω μαλάκα. e-hugs....για σένα ήταν καταπληκτικός χρόνος, γράφτα μπας και πάρουμε κουράγιο.

e-hugs

Ρε τελικά αμα θέλω γίνομαι xipakoulinaki agapoulinaki....γουτσου γουτσου μου ρε σεις....

μια κουκουρουκου πριγκιπισσα είπε...

πωπω μου άρεσε πάρα πολύ το ποστ σου. καταλαβαίνω πολύ καλά πόσο ζόρικη ήταν η χρονιά που πέρασε και καταλαβαίν ακόμα καλύτερα πόσα πράγματα σου έμαθε.

καλη χρονιά

revqueer είπε...

Έτσι είναι, από τις δυσκολίες ωριμάζουμε και δυναμώνουμε! Καλό '08 xipaki!

ethanandthecity είπε...

happy 2008 he he he

nikisot είπε...

mwro mou
egw sou afhsa x8es to brady pou skata phge to sxolio mou?
anyway pame pali
MWRO MOY GLYKO
ayto to xrono na exeis
sex
trelo erwta
ta3idia
eytyxia
filous
agaph
ygeia
kai mia mayrogata sto plai sou
s agapw poly

g for george είπε...

Νομίζω πως με αυτό το ποστ σε γνώρισα καλύτερα. Εννοώ μπλογκικά, διότι από κοντά, δεν!

Διαβάζοντάς το είδα πως, τελικά όλοι λίγο-πολύ έχουμε κοινές εμπειρίες..

Καλή χρονιά σε όλους!

Ανώνυμος είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.
Ανώνυμος είπε...

Χαίρομαι πολύ για σένα!
Αν θες, ξέρεις πού μπορείς να με βρεις.. Δε νομίζω, πως με έχασες πραγματικά, ΑΝ εννοείς εμένα..
Απλά, περίμενα να "γυρίσει" ο φίλος που αγάπησα και ήξερα και υπερασπίστηκα με όλη μου τη δύναμη, όταν όλοι τον χτυπούσαν.
Ο χρόνος γιατρεύει, λένε, κάθε πληγή.
Θα δείξει..
Καλή χρονιά!

Provato είπε...

αγόρι sexy και όμορφο και ευγενικό συγκινήθηκα και χάρηκα πο έγραψες αυτό για μένα. xxx

καλή χρονιά σου εύχομαι, με όλα τα καλά του Θεού. και να γίνεσαι έτσι πιο πλούσιος εσωτερικά με κάθε νέα σου εμπειρία.

χρόνια πολλά και καλά. και να θυμάσαι ότι δεν είσαι μόνος σε αυτόν τον κόσμο. μπεεε :-)