Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

+ & - songs of '07

Mετά την πρόσκληση ενός μεγάλου ντισκ-τζόγκεϋ θα σας παραθέσω τα 2 τραγούδια που στρώσαν του μουσικό χαλί 2 σημαντικών περιόδων του χρόνου.



+ song



We are the people who's come here to play

I don't like it easy

I don't like the straight way

We're in the middle of something

We are here to stay

And we raise our heads for the colour red


-song



On the surface simplicity

Swirling black lilies totally ripe

But the darkest pit in me

It's pagan poetry

Swirling black lilies totally ripe

Pagan poetry



Το τι χαρακτηρίζει το κάθε τραγούδι δεν χρειάζεται να γραφτεί, i'm gonna keep it to myself οπως λέει και η Bjork.


Ας αυτοπροσκληθεί όποιος θέλει, έλεος πια με τον ρατσισμό των μπλογκοπαιχνιδιών.....θελω να δω ολα τα μπλογκ να γεμίσουν απο τετοια.....


Α τουτα λερ......

10 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Ανώνυμος είπε...

'I don't like the straight way'
Τι μας λες! :-P

(αγαπώ και τα 2!)

One Big DJ είπε...

wow hehe apo to ti einai to kathena mporw na osmistw sto ligo kai ti katastaseis tha mporousan na perilambanoun...WELL DONE! (den ennow kalopsimeno)

nikisot είπε...

knife rulez..

Strahd είπε...

Η bjork δεν μου αρέσει γενικά, πλην κάποιων κομματιών της. Από knife έχω ακούσει λίγα πράγματα κι ότι έχω ακούσει είναι καλό. :P

xipasmenos είπε...

Την bjork ή θα την λατρέψεις και θα θεωρείς την φωνή της μελωδική με τον δικό της παράξενο τρόπο, ή θα την πεις κακαράξα. Πάντως το pagan poetry είναι ενα τραγούδι με φοβερούς στίχους.

Οσο για knife τι να πω απλά αγαπάω...

Strahd διάβασε εδώ και κατέβασε κομάτια

http://footblogi.blogspot.com/2007/10/knife.html

dunno είπε...

το pagan poetry περα απο το δικο μου αγαπημενο,νομιζω οτι ειναι οτι καλυτερο εχει γραψει ποτε η bjork.και το vespertine στο οποιο ανηκει,(για μενα παλι) ο καλυτερος δισκος της.

τρελαινομαι με την εσωστρεφεια των στιχων και την καθαροτητα των ηχων.

xipasmenos είπε...

dunno με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Ακόμα προσπαθώ να χωνέψω το volta. Το pagan poetry είναι και το δικό μου αγαπημένο.

dunno είπε...

δεν μπορω να πω και το volta ειχε καποιες στιγμες μουσικης ιδιοφυιας,και η οπτικοποιηση σε βιντεο κλιπ ηταν ιδιαιτερα επιτυχημενη, με την μια ακομα φορα απιστευτη δημιουργια του gondry "declare independence" αλλα οπως και να εχει ειναι ο δισκος που εχω ακουσει λιγοτερο απο ολη την δισκογραφια της.

μεχρι και το ost για το drawing restraint 9 περισσοτερο το εχω ακουσει αν σκεφτεις οτι εχω δει την ταινια απειρες φορες...

xipasmenos είπε...

declare independence έχει φοβερό κλιπ, αν και το earth intruders είναι πιο όμορφο στα visual του. Ενοείται οτι και το volta έχει φοβερα τραγούδια μέσα ειδικά το dull flame of desire με τον Antony. Αλλα συγκρίνω bjork με την bjork, σαφώς το χειρότερο της μπροστά σε άλλους είναι κορυφή.

dunno είπε...

^συμφωνω απολυτα,αν και το δικο μου αγαπημενο του volta, ειναι το wanderlust.τα καταφερνει και με ταξιδευει....