Τετάρτη 2 Ιανουαρίου 2008

volver

Tengo miedo del encuentro con el pasado que vuelve a enfrentarse con mi vida.

Tengo miedo de las noches que pobladas de recuerdos encadenen mi soñar.

Pero el viajero que huyetarde o tempranodetiene su andar.

Y aunque el olvido que todo destruye haya matado mi vieja ilusion,

guardo escondida una esperanza humilde que es toda la fortunade mi corazon.

Volver

con la frente marchitalas nieves del tiempoplatearon mi sien.

Sentir

que es un soplo la vidaque veinte años no es nada que febril la mirada errante en las sombras te busca y te nombra.

Vivir

con el alma aferrada a un dulce recuerdo que lloro otra vez.

Φοβάμαι την συνάντηση με το παρελθόν που επιστρέφει να αντιμετωπίσει την ζωή μου.

Φοβάμαι τις νύχτες που, γεμάτες αναμνήσεις, δένουν τα ονειρά μου.

Αλλά ο ταξιδιώτης αργά ή γρήγορα πρέπει να σταματήσει.

Αν και η λήθη που καταστρέφει τα πάντα σκότωσε τις παλιές μου ψευδαισθήσεις,

ακόμα κρατώ μια κρυφή ελπίδα και αυτός είναι της καρδιάς μου ο θησαυρός.

Επιστρέφω

με τις ρυτίδες στο μέτωπο και το χιόνι του χρόνου, ασημένιο στο πρόσωπο.

Νιώθω

οτι η ζωή είναι μια στιγμή οτι στα είκοσι χρόνια δεν είναι τίποτα, ότι τα πυρωμένα μάτια μου, κρυμμένα στις σκιές σε γυρεύουν και σε φωνάζουν.

Ζω

με την ψυχή γατζωμένη σε μια γλυκιά ανάμνηση, για την οποία πάλι κλαίω.

22 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Cookie Basher είπε...

Με αυτήν τη σκηνή, σχεδόν την αγάπησα την Πενέλοπε! Πάνω που είχα αρχίσει να τη σιχαίνομαι

καλή χρονιά xipoo

revqueer είπε...

Same here cookie!

Dr_MAD είπε...

νο λο τέγκο οτρο νοβιο παρα τι μι αμορ. εντιεντες?

Είμαι μιθοθ ιθπανοθ. το ηκθερεθ?

(κλαιω τώρα, άσε με)

xipasmenos είπε...

cookie είναι απίστευτη η ερμηνεία της σε όλη τη ταινία, είναι φοβερή.

revqueer the same i told cookie

Mad και γω πλάνταξα πρ[ωτη φορά που το είδα στο σινεμά, αγόρασα το dvd και το εχω δει πόσες ακόμα. Ωριμάζει ο Αλμοδόβαρ και βγάζει φοβερές τανίες.

One Big DJ είπε...

mallon prepei na to dw...

dunno είπε...

η αγαπημενη μου ταινια του 2006 και ενα soundtrack που στοιχιωσε την περσινη χρονια μου.

viva pedro!

Donnie είπε...

Ti parakseno. Akouga ayto to kommati oli tin evdomada,kathe mera. Einai pragmatika anatrixiastiki h erminia tis Lopez. Kai katapliktiki h tainia. Tora pou eipame Almodovar...eixe proxthes stin ET1 to "habla con ella" (mila tis). Osoi den tin exete dei...kserete! Trekste!

BLUEPRINTS είπε...

κι εγώ δεν την χώνευα, αλλά στο εν λόγω είναι εξαίρετη, για το τραγούδι τι να πω; απλά ανατρίχιασα όταν το πρωτοείδα-άκουσα...

dunno είπε...

@Donnie το τραγουδι (φωνητικα) ειναι της estrella morente.η penelope απλα παιζει πισω απο αυτο.η lopez μαλλον ηταν απο κεκτημενη ταχυτητα?

Ανώνυμος είπε...

Τέτοιες χαζές φάρσες κάνουν τα παιδάκια στον παιδικό σταθμό.
Το ίδιο iq έχετε προφανώς.

xipasmenos είπε...

Χαίρομαι που άρεσε σε πολλούς αυτη η ταινία, είναι απο τις αγαπημένες μου και σίγουρα αυτό απο τα αγαπημένα μου τραγούδια.

Ανώνυμε...
1ον Δεν κάνω φάρσες.
2ον Δεν έχω πάει παιδικό σταθμό.
3ον Εχω καλύτερα πράγματα να κάνω στη ζωή μου.

Ανώνυμος είπε...

εγω που ειχα παρει την ταινια και δεν την ειδα ποτε?
Καλη χρονια σου ειπα χιπακι?
Καλη χρονια :)
(και ας μη με εβαλες στα καλλιστεια :) )

Ανώνυμος είπε...

Αχ τι μου κάνεις τώρα. Έχω την ταινία και όλο θέλω να την δω και το αναβάλω... θα την δω αύριο και θα σου πω! Δεν το βλέπω τώρα το κλιπάκι γιατί μου φαίνεται ότι είναι καλό μέσα στο κόντεξτ του...

nikisot είπε...

stodialomesygkinhses

Ανώνυμος είπε...

Λοιπόν, αν σου πω ότι και εμένα μου είχε κολλήσει το τραγουδάκι όταν το άκουσα στο Volver;;

Καλό είναι. Καλύτερο από την ταινία, that's for sure. Ψιλοαδιάφορη μου φάνηκε.

Donnie είπε...

@ dunno. H erminia tis Lopez stin tainia ennousa. Einai sygklonistiki.

dunno είπε...

^pοια ακριβως ειναι η Lopez στην ταινια γιατι εχω μπερδευτει λιγο?μηπως δεν θυμαμαι καποιον χαρακτηρα?θα το κοιταξω αλλα δεν θυμαμαι καμια

xipasmenos είπε...

Δεν παίζει καμία Lopez...
Raimunda-Penelope Cruz
Irene-Carmen Maura (Θεά)
Lola Duenas-Sole
Blanca Portillo-Agustina
Yohana Cobo-Paula
Chus Lampreave-Tia Paula (κλασική φιγουρα στις ταινίες του)

Μαλλον μπερδευτικες Donnako mou....

Μου ρθε ορεξη να γραψω αρθρακι για τις μούσες του Αλμοδοβαρ....αναμείνατε...

dunno είπε...

^ανυπομονω.ελπιζω απο το ποστ πέρα απο τις αγαπημενες 'θεές' να μην λειπει και η τοσο γραφικα ασυμβιβαστη αλμοδοβαρικη γυναικα Rossy de Palma.

xipasmenos είπε...

Θα μπορούσα να μην την συμπεριλάβω;

Εδώ σκέφτομαι να εντάξω και τον Μπαντέρας στις μούσες του, τσάμπα τον έφαγε το παιδί στο law of desire??

xipasmenos είπε...

Θα μπορούσα να μην την συμπεριλάβω;

Εδώ σκέφτομαι να εντάξω και τον Μπαντέρας στις μούσες του, τσάμπα τον έφαγε το παιδί στο law of desire??

Ανώνυμος είπε...

xipaki το ακούω... μου το έδωσε σε mp3 o X. Χαχακαλόε?