Παρασκευή 4 Ιανουαρίου 2008

And miss sexy blogger is.....

Κυρίες και Κύριοι,


καλως ήλθατε για μια ακόμη φορά στα blogoκωλλιστεία 2007.





Μετά απο μια διαδικασία αγωνίας και συγκίνησης αι αφού όλα μας τα κοριτσοαγορια δέθηκαν, ξεμαλιάστηκαν, πηδήχτηκαν έχουμε τα αποτελέσματα που ΕΣΕΙΣ βγάλατε, μετά απο 79 ψήφους μέσα σε 1 βδομάδα.





Mister humor 2007 κυρίες και κύριοι είναι το νούμερο.......7 ο gsus.....





Μiss intelectual blogger 2007 με το νούμερο 8 η orestis





Mister Greek lover blogger 2007 με το νούμερο 10 η βαρβάτη sikia μας.....





Για τους 2 και πιο σημαντικούς τίτλους είχαμε μάχη βυζιού με βυζιού, ζήσαμε όλοι ένα δράμα όλα παιζόντουσαν μέχρι την τελευταία στιγμή......





Αναπληρωματικός sexy blogger 2007 κυρίες και κύριοι είναι......





...





.....





ταραπαπαμμμμμ





το νούμερο 4 ο ethan and the city........





Καi Miss sexy blogger 2007 η moody girl..............





Nαι κυρίες και κύριοι το 2008 είναι η χρονιά της πιο sexy μαυρόγατας.









Αναμείνατε στις οθόνες σας σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει και backstage...για να μάθετε τι έγινε -πίσω απο τις κάμερες του ημιτελικού και γιατί δε κατάφεραν οι άλλοι να μπουν στις φιναλήστ.....

Και μην ξεχνάτε σας αγαπώ

17 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

nikisot είπε...

Eυχαριστώ όσους με ψοφισαν
αναμείνατε τις επιταγές σας λειαν συντομως
ΜΟυ πάει η τιάρα τελικά.
εμένα και της Πάρις
θα πολεμήσω για World peace!

Keen On Boys είπε...

Lol, moody πολέμα, μας πίνουνε το αίμα!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Και μεις σ' αγαπάμε, μικρούλη!

revqueer είπε...

:-(

BLUEPRINTS είπε...

εγώ πριν χειροκροτήσω περιμένω τα παρασκήνια με αγωνία (επίσης ένα πέταγμα γόβας, ένα ξεκατίνιασμα, κάτι βρε αδελφέ έλειπε απ' αυτά τα καλλιστεία), τέλος: μήπως είσαι το alter ego της Αλιφέρη;

Donnie είπε...

Revqueer....dont cry. I voted for you! :)))

Soula είπε...

Τα συγχαρητήριά μου στη μεγάλη νικήτρια!!

Αναπληρωματικός Ethan ε;;
Σαν τη Τζούλια Αλεξανδράτου ένα πράμα δηλαδή!
(Έκανε και τη γκριμάτσα;)

Revqueer μου, μη στενοχωριέσαι που δεν πήρες τίτλο. Και ο πούλος καλός είναι.. :p

Dr_MAD είπε...

(χτυπιέμαι ακόμα με τα σχόλια της Σούλας χαχαχαχα)

[...]
Ethanάκο μη σκας. Το λαό σου τον έχεις. Επίσης καταγγέλω τη γάτα για δωροδοκία. Και προτείνω τη θέση της να καλύψει ο Bi Bi (συπάθειες).

ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΨΗΦΙΖΩ ΔΕ ΒΓΑΙΝΕΙ! ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΨΗΦΙΣΩ ΠΟΤΕ! Καλό Σ/Κ ;-)

Ανώνυμος είπε...

Σ' ευχαριστώ αγαπητέ Mad, κι εγώ το ίδιο σκέφτηκα αλλά έχω να δηλώσω 2 πράμματα:

1ον. Έχω να καταγγείλω ότι τα αυτά τα μπλογκοκωλοκαλλιστεία μου φαίνονται πολύ ΣΥΚΕ! Αίσχος ντροπή και όνειδος συνάμμα, αλλά

2ον. 'Με τη MoodyΓκερλ είμαστε φιλαράκια, είναι πολύ καλό παιδί. Γενικά με τα κορίτσια περάσαμε πολύ περάσαμε πολύ ωραία στα καμαρίνια και αυτό βγαίνει στον κόσμο! Δεν υπάρχει θέμα ανταγωνισμού. Όσα γράφονται είναι φυσικά προϊόντα της φαντασίας των περιοδικών που το μόνο που θέλουν είναι να πουλήσουν περισσότερα φύλλα. Της εύχομαι τα καλύτερα. Φυσικά και θα ήθελα μια μέρα να συνεργαστούμε. (στην κάμερα) MoodyΓκερλ φιλάκια!!'

revqueer είπε...

Μετά το πρώτο σοκ, την απογοήτευση και τις αλεπάλληλες απόπειρες αυτοκτονίας θέλω να ευχαριστήσω το xipaki που με επέλεξε, τις υπόλοιπες διαγωνιζόμενες, τον ΑΝΤ-1 και, κυρίως, τη Σούλα, για τα λόγια παρηγοριάς που μου προσέφερε. Παίρνω λοιπόν το πούλο και φεύγω με το κεφάλι ψηλά. Σας ευχαριστώ!

Ανώνυμος είπε...

Κι εμείς σε αγαπάμε.
Καλή χρονιά βρε :))

nikisot είπε...

o bibi ta leei kala
an kai de mporw na perigrapsw poses fores brhka ta takounia mou, sampotarismena kai poses fores brhka ta louloudia pou a8wa mou esteile o minws ( kyriakou that is) perasame super!!!
twra enta3ei mhn to kanoume 8ema pou phga me th mish epitroph kai tsoulomadisa to magio tou rev kai th gouna tou provatou.ayto legetai eygenhs amilla e3allou
sas agapw

Unknown είπε...

θέλω να ευχαριστήσω την Μαρία Αλιφέρη , πολύτιμη δασκάλα και αρωγό στην προσπάθεια μου να σταθώ κάτω από τους προβολείς καθότι ντροπαλό αγουόρι εκ χύσεως. Επίσης ευχαριστώ την αγαπημένη Σούλα για το πετυχημένο σχόλιο της και ας μην ξεχνάμε ότι η τελικά η αναπληρωματική Τζούλια έκανε καριέρα, ενώ η Σταρ και πρώτη εκλεγείσα δουλεύει στο σουβλατζίδικο του μπαμπά της. Και πάλι σας ευχαριστώ και περιμένω να αγοράσετε το σιντι σινγκολ μου με τίτλο Η Βασίλισσα της πούστας

One Big DJ είπε...

w.LMAO!

Skouliki είπε...

το μαυρογατο ποιον πληρωσε παλι και πηρε τιτλο

αδικια πεταω τα τσοκαρα μου και φευγω

Dr_MAD είπε...

Δυστυχώς με τα πολιτισμένα σας ήθη δεν είχαμε καθόλου show. Ο διαγωνισμός από του χρόνου θα κοπεί εξαιτίας σας.

Ντέπυ Γκολεμά

Tanila είπε...

Aίσχος!
'Ολο γκέηδες και ανωμαλοι είναι σ'αυτό το διαγωνισμό.
Ανανμένω στο ακουστικό μου να μάθω γιατί δεν ήμουν υποψήφια η ΧΟΠΕ
(χαμηλοβλεπούσα ορθόδοξη παρθένος ετεροφυλόφιλη*)
*όποιος γελάσει θα του πατήσω το πουλί