Πέμπτη 17 Ιανουαρίου 2008

Just an otherone blog-game

O πολύ-αγαπημένος μου marvin μου έστειλε απο τον μακρινό Δία μια πρόσκληση για ένα μπλογκοπαίχνιδο.

Θα σας γράψω και γω λοιπόν 3 παντελώς άχρηστες συνήθειες.

  1. Στα πεζοδρόμια προσέχω πάντα νε πατάω μέσα στα πλακάκια, άμα τύχει και πατήσω έναν αρμό πρέπει να πατήσω άλλον ένα με το άλλο πόδι για να έρθω στα ίσια μου.
  2. Όταν βλέπω ταινία πρέπει πάντα να κρατάω ένα μαξιλάρι ή μια κουβέρτα.
  3. Όταν είμαι στο αμάξι καπνίζω ΠΑΝΤΑ.

ΥΓ Θα έγραφα επίσης οτι όταν είμαι σε ασανσερ φτιάχνω τα ισιώνω τα @ρχίδι@ μου, αλλά ο gsus μου είπε οτι το κάνουν όλοι.

5 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

gsus είπε...

oloi osoi diathetoun to equipment fysika

Ανώνυμος είπε...

χαχαχαχα, μόνο το ένα?

Ανώνυμος είπε...

Ψυχωνευρωτικέ
Ψάξε για obssesive comrulsive disorder, πήγαινε σε κάποιον ψυχίατρο, παίρνε τα χαπάκια που θα σου δώσει, και σε μερικά χρόνια ΜΠΟΡΕΙ και να είσαι φυσιολογικός.

Ανώνυμος είπε...

*compulsive

Anubis είπε...

συμφωνώ με την tanila αγαπητέ ξυπόλυτε ήρωα, επίσης αυτό με το ασανσέρ, δεν νομίζω ότι συμβαίνει σε όλους... θα αρχίσω να τους παρατηρώ όταν βρίσκομαι μαζί τους μέσα..