Πέμπτη 6 Σεπτεμβρίου 2007

Μαρία η παρθένα που ήταν και άσχημη.

Σκηνή πρώτη.
Παγκάκι σε μια πλατεία κάπου στο los poulos

Η Maria la del bario teras κάθετε και δίνει pasatebos στα los peristeros, αυτά πλησιάζουν και αντικρύζουν την Maria la del bario teras...........


Tα πουλιά τρομοκρατήθηκαν και σκορπίστηκαν στους ουρανούς του Los poulos, και πηγαν προς ανεύρεση άλλων περιοχών και συνεύρεση.

Η Maria la del bario teras ένιωσε ένα τέρας της φύσης.
Σχόλιο συγραφέα: can't blame her.
Έβαλε τα κλάματα, και άρχισε να τρέχει μέσα στο κόσμο ο οποίος την κοίταζε με αηδία και απέχθεια.
Ξαφνικά ένας νέος άντρας.
Ένας παίδαρος.
Ένας άδωνης.
Την ρωτάει με την αισθησιακή φωνή του. "Que passa?"

Αυτό ήταν, της κόπηκαν τα γόνατα και η περίοδος. Δε μπορούσε να αρθρώσει λέξη, μα πως ήταν δυνατόν ένας τέτοιος άντρας να μιλήσει σε ένα τέρας;

"qué se está encendiendo" Ξαναρωτάει ο παίδαρος.

Κάπου εκεί η Maria la del bario teras το έβαλε στα πόδια, δεν άντεχε να τον βλέπει, ήταν τόσο όμορφος που πόναγε.
deseo que era karakatakaloni (μτφ μακάρι να ήμουν καρακατακαλονι) σκέφτηκε. Τοτε θα τον έβαζα κάτω και θα τον έκανα να πει τον Jesús está en el ejército (μτφ Χριστο φανταρο), και θα έπαυα να είμαι πια παρθένα.

Έφτασε μετά απο 10 λεπτά, 13 μούτζες, 17 χλέπες στη μουρη, 35 επιφωνήματα αηδίας, 68 επιφωνήματα τρόμου στο σπίτι της.

Το μυαλό της δεν ξεκόλαγε απο τον παίδαρο, ο μονος άντρας που την είχε κοιτάξει στα ματιά, flashback: Εκτος απο τον οφθαλμίατρο δουλεια του είναι).
No, φώναξε θα πάω να βρω τον Los paidaros και θα τον κάνω να με αγαπήσει για τα ψυχικά μου χαρίσματα.

Που πας ρε los trypios kapotos, φωναξε ο πατέρας της. Εδω θα κάτσεις και θα μου τρίψεις την πλάτη.
Νο, φωναξε η Maria la del bario teras δεν θα σου ξανατρύψω την απαίσια los trihos e spyrakios πλατη σου. Τερμα me estoy yendo para siempre (μτφ φευγω για παντα).

Μαζεψε γρήγορα τα πραγματά της και έφυγε με βάρκα την ελπίδα....

to be continued....

11 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

darkenlight είπε...

Einai poly Lol re!!!
Anypomonw gia ti synexeia...
Thn kaimenh.. allous o theos tous eplase.. ki allous tous....

xipasmenos είπε...

Εμ δεν ειναι ολοι σαν και μας....

Ανώνυμος είπε...

Γαμάει ξίπο. Γαμάει!

Unknown είπε...

Χαχαχαχαχαχαχαχα, τι βλήμα που είσαι!!!

Αυτό που κάνεις είναι κοινωνικός ρατσισμός και ντροπή και φτου σου και αίσχος και τέτοια!!!

Έχουν και οι bario teras δικαίωμα στο σεκς!!!!

Provato είπε...

άντε βρε Los poulos μου την continuada!

μας έφαγε Las agonia!

άντε...

μπεεε

xipasmenos είπε...

@los koloky8os ας γαμάει και κάτι σε αυτή την άμοιρη ζωή μου.
@youli φιλενάδα ασε τα σάπια ξέρουμε όλοι πως έκλεψες την δουλιτσα σου απο την 'ασχημη και άβυζι Σισι. Οπότε μη λες εμένα ρατσιστη.
@προβατο Ρε los provatopoulos κάθε Πεμπτη νέα επισοδια....δεν είναι καθημερινή σειρά....βασικά εγω ήθελα να το βγάζω κάθε μέρα, αλλα μόλις μια φίλη μου το διαβασε μου είπε dont quit your day job οπότε δε προλαβαίνω....

Ανώνυμος είπε...

Ένας νέος δρόμος ανοίγεται μπροστά σου...
Προώθησέ το σε κανα κανάλι, και σε βλέπω από καινούργια σεζόν μέγα σεναριογράφο!

billzouk είπε...

του γιατρου ...

xipasmenos είπε...

του γιατρού;

Tanila είπε...

Ma.... μα.... μα αυτή είμαι εγώ!
Θέλω πνευματικά δικαιώματαααααα

xipasmenos είπε...

Tα @@ μου θα πάρεις.....