Κυριακή 23 Σεπτεμβρίου 2007

Σε αγαπάω πραγματικά


Θέλω να γράψω για έναν άνθρωπο που σημαίνει πολλά για μένα.


Αυτή η γυναίκα με έχει βοηθήσει πάρα πολύ τα 2 και κάτι χρόνια που την ξέρω, της έχω ανοιχτεί και έκανε υπομονή για να γίνει αυτο (και όταν εγινε της έσπασα και ένα ποτήρη).

Την γνώρισα στο μαγαζί που δούλευε, την γνώρισα μεσα απο την φωνή της, μια φωνή που με έχει κάνει να κλάψω, να γελάσω κάνοντας μαλακίες με τον Παυλο, με έχει κάνει να ερωτευτώ. Από την πρώτη στιγμή είχαμε μια ένωση πρωτόγνωρη ένιωσα λες και την ήξερα χρόνια, μια ένωση που δεν έχω με άτομα που ξέρω δεκα χρόνια τώρα. Είναι οικογένεια για μένα. Είναι σπάνιος άνθρωπος, ευαίσθητος και νοιάζεται για όλους. Αυτή τη στιγμή περνάει μια κρίσιμη στιγμή στη ζωή της, για καλό όμως και το ξέρουμε. Εχει αρχίδια αυτή η κοπέλα έχει τεραστια αρχίδια, το να κυνηγησεις το όνειρο σου είναι το πιο δύσκολο μονοπάτι αλλα με τις μεγαλύτερες εγγυήσεις ευτυχίας για το μέλλον. Γιατί το μέλλον για τετοιους ανθρώπους είναι σίγουρα καλό.

Λυπαμε όμως που δεν έχω το σθενος να της συμπαρασταθώ, νιώθω άχρηστος, έχω δικά μου θέματα αυτη τη στιγμή και πονάω που δε μπορώ να την βοηθήσω όσο θα ήθελα....


Θελω να ξέρεις πολύ αγαπημένη μου φιλη (με το γνωστο αξάντ) οτι σε αγαπάω ωωωωςςςςς τον ουρανό και οτι "γιορ μαϊ μπιτς, γιου μπιτς"


Στο επόμενο live θα πάμε όλοι λέμε, αμα δεν έχετε ακούσει satya live δεν έχετε ακούσει τπτ...

θα οργανώσω πουλμαν λέμε....να ετοιμαζεστε ήδη λέμεεεεε.................οκ?

8 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Dark_Maiden είπε...

Ψιιιτ, κλείστε μου θέση :)
Θα έχω γυρίσει μέχρι τότε (ελπίζω).

Κολοκύθι είπε...

Καλέ εδώ λέμε ότι στο επόμενο λάιβ θα φέρουμε και μαστίγια για να είμαστε γκρούπις με τα ούλα μας.

Ανώνυμος είπε...

Na mastigwseis thn tanila. Egw mono spank me Paulo kanw sta live ths.

Tanila είπε...

Όπου μαθαίνω ότι δε μου κάθεσαι γιατί είσαι ερωτευμένος με τη μαΐμού, που είναι και τρανσέξουαλ.

xipasmenos είπε...

Αντε αμα πάμε στο Live θα σου κάτσω its a promiss.....

satya είπε...

Απιστευτο.........

Τι τυχερή που είμαι!!!!!!

Σ'αγαπώ ψυχούλα μου...

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Είναι τόσο γλυκό να μιλάς για αυτούς που αγαπάς, όσο για την εμφάνιση εννοείται ότι θα είμαστε όλοι εκεί. Αλήθεια γνωριζόμαστε ... χαχαχα

xipasmenos είπε...

Και οι 2 ειμαστε τυχεροι Σονιακουλινακι.....
Παύλε ανυπομονώ να χω και άλλο Παυλο να γίνομαι ρόμπα σε live Satyas......