Κυριακή 16 Σεπτεμβρίου 2007

Best cd-case EVER

Εχω πάθει σοκ λέμε.....
Πήρα το peeka boo των Marsheaux, ανοίγω το case βάζω όλο χαρά το cd να παίζει, και χαζευοντας το δείτε τι ανακάλυψα.......





Peek your own BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO


20 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

darkenlight είπε...

ΜΠΡΑΒΟ ΒΛΑΚΑ..
τώρα δεν έχω κανένα μα κανένα λόγο να πάω να το αγοράσω με περιέργεια της κοκκινοσκουφίτσας στο δάσος. Τώρα θα πάω με το βαρεμένο ύφος "τι να πάρω? E, και δεν παίρνω Marsheaux? Μπααα.. αφού ξέρω πως είναι από αυτό το βλάκα που έχει μπλογκ. Ας πάρω καλύτερα Tori"

Ανάθεμα αν θα τα αγοράσω και ποτέ με τις βλακείες σου!!!!

xipasmenos είπε...

Κάποιος πρέπει να κάνεις σεξ ΤΩΡΑ.
Κακιασμένε.....

Cookie Basher είπε...

χεχε

I like you <3

την έστειλες και στο site τους;

xipasmenos είπε...

Η ιστοσελίδα του θα είναι ετοιμη τον ιουνιο στις 22, ας πει κάποιος στα κορίτσια οτι μπήκε Σεπτεμβρης.......
I like me too...... :p

darkenlight είπε...

ΥΠΟΝΟΑΣ ΚΑΤΙ???
Ε?

Ακούστε να δέιτε κάτι κύριε. Η σεξουαλική μου ζωή αφορά εμένα και κανένα άλλο. Δεν σας επιτρέπω να αναφέρεστε αρνητικά για το άτομό μου χωρίς την άδειά μου. Τα υπόλοιπα με το δικηγόρο μου...

Φεύγω xipaki. Φεύγω και δεν θα με ξαναδείς. Τα βράδια θα ξενυχτάς με ποτά και το τασάκι γεμάτο αποτσίγαρα. Θα σκέφτεσαι τι ΑΞΙΟ παιδί είχες στο μπλογκ και το έχασες...

Xipaki με πλήγωσες νωρίς.
Πολύ νωρίς...

xipasmenos είπε...

Τωρα δηλαδη περιμένετε να πέσω στα πόδια σας και να σας παρακαλέσω να μην με παρατήσετε;
Όχι λοιπόν, θα έρθω σε επικοινωνια με το δικηγόρο σας για την σχετική απο σας άδεια για να μπορώ στο εξής να αναφέρομαι αρνητικά στο άτομο σας.
Με εκτίμηση
το xipaki
χχχ

xipasmenos είπε...

Τωρα δηλαδη περιμένετε να πέσω στα πόδια σας και να σας παρακαλέσω να μην με παρατήσετε;
Όχι λοιπόν, θα έρθω σε επικοινωνια με το δικηγόρο σας για την σχετική απο σας άδεια για να μπορώ στο εξής να αναφέρομαι αρνητικά στο άτομο σας.
Με εκτίμηση
το xipaki
χχχ

darkenlight είπε...

Και τι μου το γράφεις 2 φορές? για να το εμπεδώσω. Πάνε σβήσε το ένα άπιστε.
Όχι ρε.. Όχι ρε.. δεν θα σου κάνω την τιμή να σου φερθούμε και τυπικά ρε. άντε γιατί τα χω πάρει στην κράνα.
Εισαι ένας άξεστος. Ένα απαίχαλο τσόκαρο ρε.
Αύριο θα φορέσω μαύρα.
Είσαι νεκρός για μένα xipaki. Να σουν κι άλλος..

xipasmenos είπε...

Ρε συ τα μαύρα είανι πολύ out of fashion this winter...βάλε κάτι σε πουά......

darkenlight είπε...

Μπα σκέφτομαι να φορέσω ένα καταπληκτικό συνολάκι που πήρα προχθές ξεκινάει με τιραντάκι και μπούστο και καταλήγει σε κρόσια με λίγες πούλιες... Είμαι ενθουσιασμένος με τη νέα μου αγορά

xipasmenos είπε...

Ναι, ναι φέτος το κιτσς είναι πολύ σικ..........

darkenlight είπε...

Με είπε σικ...
Τι είναι ρε το σικ?
Με βρίζεις πάλι?

xipasmenos είπε...

βλάχο.

nikisot είπε...

gamatoooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo

Ανώνυμος είπε...

λολολολ η klik records για ακόμα μια φορά μεγαλούργησε στη συσκευασία του cd. extra bonus πληροφορία η μία εκ των marsheaux δουλεύει κομμώτρια για να βγάλει τα προς το ζην he he he

xipasmenos είπε...

i think we should have our hair done at the marsheaux hairsaloon next time ethan...........
καλά δε το συζητάμε οτι μεσα στο σπίτι κυκλοφορώ με τη μάσκα. Εχω πεθάνει γουστάρω τρελά....

Ανώνυμος είπε...

Xρήσιμη αυτή η σακκούλα.
Ότι πρέπει αν ο άντρας δε βλέπεται, όπως στην περίπτωσή σου Ξίπο.

xipasmenos είπε...

Ναι, κρίμα που δε έχει και μια ολόσωμη για σένα 1,50 πλάτος 1.34 ύψος.....

Ανώνυμος είπε...

Ότι πιο πρωτότυπο έχω δει τώρα τελευταία...
ΠΟΛΥ καλό!

Ανώνυμος είπε...

mporeis na steileis ti foto sto
marsheaux@marsheaux.com