Σάββατο 22 Σεπτεμβρίου 2007

momento aburrido

πο πο
σε τι σημείο έφτασα ρε πούστη μου.
Μαλλον δεν είμαι πολύ καλά.
Είναι Σάββατο, αν και έκανα υπέρβαση και βγήκα απο το σπίτι και πηγα στην bienale ( Απιστευτη έκθεση βαριεμαι να αναλύσω αλλά ήταν απλα τέλεια..... αν και τα περισσοτερα visuals ήταν δηθενιες ήταν φοβερη και βοήθησε και ο χωρος πολυ).... τι έλεγα;
Τεσπα γύρισα σπίτι και έχω μια απίστευτη μελαγχολία βαρεμάρα. Η κολητή μου με βρίζει έχω να την δω 2 βδομάδες, την άλλη Κυριακή φευγει για Μιλάνο και θα την ξαναδώ Χ-mass και με παρακαλάει να βγούμε και γω σκέτη ρούχλα.
Στο μου-σου-νου κανένας να μιλήσω. Στα μπλογκακια κανένας. Ακούω και την συλογή strength of whispers του Παπασπυρόπουλου, φυσάει, καπνίζω σα πούστης.
Χαλια εεε;;;
Τι να φταίει;
Έχω να κάνω σεξ 4 μήνες, έχει και αυτο την σημασία του......
Θέλω να αλλάξω παραστάσεις....
Να φύγω για λίγο...
Να γνωρίσω κόσμο....
Να ξεβαρεθώ..
Υπάρχει κανείς να με ακούει τώρα;
Απελπισία είμαι........
Θα δω "Γυναίκες σε πρόθυρα νευρικής κρίσης" του Αλμοδόβαρ, σε λίγο μπας και η μιζέρια των άλλων με κάνει να νιώσω καλύτερα........
Θα γράψω και κανα επεισόδιο της Marias la del bario teras μπας και περάσει το πιο μιζερο Σαββατο της ζωής μου......

Αμα μιζεριάζει κανείς αυτη τη στιγμη ας μπει στο μου σου νου να το κανω χειρότερα....

Αντε καλό ξημέρωμα να χω......

ΥΓ dont panic οσοι δε με έχετε χεσμένο αυριο στη τρελή χαρά θα είμαι as always...

13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλό ξημέρωμα και με άλλη διάθεση. Άντε και να βγεις και με την κολλητή, τι σου φταίει το κορίτσι, μήνες θα κάνεις να το δεις

xipasmenos είπε...

να σαι καλα ρε Παυλο, θα την δω σήμερα.....δεν θα την αφησω ετσι...
τελικά είδα pulp fiction again....
Πείτε υπάρχει πιο χαρακτηριστική σκηνη απο την ληστεια στην καφετερια;
i love you pumkin
i love you honey bunny
EVERYBODY COOL THIS IS A ROBBERY
ANY OF YOU FUCKIN CREEPS MOVED
I WILL EXECUTE EVERY MOTHER FUCKIN LAST ONE OF YOU

Dark_Maiden είπε...

Δε μιλάω, δε μιλάω..
Μην παραπονιέσαι, μπορείς κι αλλιώς..

nikisot είπε...

eprepe na sxoliaw thn maria del barrio!!!!
alla kyriws to tragoudaki pou mou exei kolhsei apisteyta apo th syllogj tou trentemoller pou nomiza oti mono egw to akouga!

xipasmenos είπε...

@ dark ??? to mail το πήρες?
@ moody ποιό τραγουδάκι λες;

Donnie είπε...

xipaki....kathe fora pou akouo kai vlepo to sygkekrimeno simio tis tainias nomizo oti eimai se ekstasi. lol. Den mporis na fantasteis. Kati pathaino. Kai meta.....missirlou sta 100 desibel kai den symmazeyetai! aaaaaxxxxxxxxxxxxxxx

xipasmenos είπε...

Ναι ρε συ και γω το ιδιο......σηκώνομαι κάνω οτι κρατάω πιστόλι και ουρλιάζω. Μια φορά αργά το είχα κάνει στις ηλεκτρικες σκάλες σταθμό Ομόνιας που χει κάτι τεραστιες...βεβαια δεν είχε πολύ κόσμο αλλα ενιωθα πολυ σούπερ.......

Ανώνυμος είπε...

όλοι περνάμε από αντίστοιχες φάσεις βαρεμάρας, ρούχλας, όπου σαν να μας φταίνε όλα και τίποτα. αλλαγή εποχής απλώς. θα είσαι back on your feet in no time

nikisot είπε...

to tragoudi kale sthn kentrikh selida!!!!

Ανώνυμος είπε...

@ethan back on feet already. Thanx mate
@moody Einai to we share our mothers health apo tous the knife. Sto pato tis selidas exw k to apisteuto clip opws k to pass this on me mia trans sto clip me kinhsh pio 8ulikh apo gunaikas

Tanila είπε...

4 μήνες;
ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΜΗΝΕΣ;;;;
Εμ, δε μου κάθεσαι....

xipasmenos είπε...

Είπαμε θα σου κάτσω λύσαξες αμα δε τους πάρεις όλους κατι θα παθεις...
αλλα να φορας το κοκκινο βρακι...

nikisot είπε...

to eida to video thnxx teleio