Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2007

Τι αντιφατική μέρα και αυτή.

Τι έγινε ρε παιδιά;

Αυτή τη στιγμή βλέπω στο Σταρ τη Σάσα Μπάστα τραγουδίστρια, μοντέλο, δημοσιογράφος και κάτι άλλο που ξέχασε δηλώνει η κοπελιά και μας προκαλεί απανωτά ανευρίσματα στο ήδη ταλαιπωρημένο εγκεφαλό μας.

Η Λαϊδη δεν θα ξαναπάει μύκονο είπε, διότι συνέβησαν πολλά άσχημα πράγματα. Δεν θέλει ούτε να την σκέφτεται δεν θέλει δηλώνει η διάσημη αϊδος. Σοκαριστικό μπορώ εγώ να πω, τι θα κάνουν όλες οι drag Queens του νησιού χωρίς την μούσα τους.

Σήμερα εξοργίστηκα λέμε, είμαι στο Συνταγμα Ερμού και πάω βιαστικός για κάτι δουλειές. Ο πεζόδρομος είναι γεμάτος απο Pucci, Frada, Dolce & Banana τσάντες και χοντροκόλες φακλάνες σκύβουν να διαλέξουν μοιράζοντας μας χαράδρες περισσότερες απο το Γκραν Κάνυον. Πάω να περάσω και πέφτω πάνω σε μια 45αρα στα χρόνια 90αρα στα κιλά, και πάνω που πάω να πω συγνώμη κυρία μου ως ευγενικό παιδί, γυρνάει με μια Pucci και μασώντας τσιχλα σα την μοσχάρα μου λέει "Σιγά ρεεε". Παιδιά θόλωσα ακουγα στη διαπασών την τσιχλα της να μασουλιέται στο κεφάλι μου. Την κοιτάω και ανοίγω το στόμα μου " Εγώ να προσέχω κυρά μου; Εσείς έχετε κλείσει όλο το πεζόδρομο, είχατε και στο χωριό σας Gucci, άμα θες Gucci να κουτσαθεί ο κώλος σου και να την πάρεις γνήσια,αλλιώς υποστήριξε καμιά Ελληνική βιοτεχνία. Η μούρη σε μάρανε στην ηλικία σου. ΑΪ ΣΙΧΤΙΡ ΨΩΝΑΡΑ" Σας λεω αλήθεια ρωτήστε είμαι πολυ ευγενικός άνθρωπος αλλα η γυναίκα ήταν η επιτομή της βλαχάρας. Αν βλέπατε τη φατσα της όμως............ το καταχάρηκα.

Σήμερα πέρασα απο μετρόπολις και πήρα σε dvd μια ταινία που την είχα δει στο cinema οταν ήμουν 11, στο θερινό σινεμά Πανόραμα του Αλεποχωριου, εκμεταλλευόμενοι το γεγονός οτι οι γονείς μας δε ξέραν τι είδους ταινίες είναι. Είχα ενθουσιαστεί την έχω δει αμέτρητες φορές αλλα πάντα την νοίκιαζα. Ω ναι αγόρασα το pulp fiction.

Τα γατάκια βρήκα σπίτι, στην Γιαγιά και το Παππού 500 τ/μ κήπος με λουλουδάκια και λαχανικά δεντρα κλπ στην Καλαμάτα....... Δε θα μπορούσαν να πάνε κάπου καλύτερα.......


pics of the day

Αυτή είναι η Αγάπη, και απο κάτω η Ελπίδα.......


Τι μέρα και αυτή;
Βασικά ξέρω χεστήκατε...

9 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

darkenlight είπε...

ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ τα γατιά....
ΘΕΕ ΜΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΑ ΠΝΙΞΩ ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΓΚΑΛΙΕΣ....

Ε, οχι.. η Λαίδη να μην πάει μύκονο?
Μα γίνεται φραπέ χωρίς καφέ?

Σάσα Μπάστα είμαι ΦΑΝ! ΛΑΤΡΕΥΩ!

Καλά της έκανες της καραβλαχάρας που μου ήθελε και πόζα... ΜΑΛΑΚΩ

Είσαι ζώον αλλά αυτό ήταν αυτονόητο!

satya είπε...

Ρε η Αγάπη είναι ίδια ο Κούκης μου!!!!!!

Cookie Basher είπε...

You didn't, did you? lol, φαντάζομαι την έκπληξη στο πρόσωπό της!


Τα γατιά πάνε καλύτερα;

Dark_Maiden είπε...

Τι έχεις με τις χοντρές βρε τζωρτζίνο;;
Διακρίνω μία απωθητική ρατσιστική συμπεριφορά;;
Κρίμα..
I thought you knew better...

xipasmenos είπε...

@ darken το οτι εισαι φαν της Σασας Μπαστα δε το σχολιάζω, και τα γατιά θα τα πνίξεις με την πολύ αγάπη.
@ satya νιε καλέ αφου σου το ειπα ίδιος είναι...μονο 15 κιλα πιο αδυνατο.
@μπισκοτο και όμως το ευχαριστηθηκα..... η Ελπίδα χτες ηταν παγωμένη αλλα τη πηρε η μανα μου την εβαλε και κοιμηθηκε στο στηθος της την εστρωσε και το βγαλε το βραδυ το καημενουλι.
@dark καλέ δεν εχω πρόβλημα με χοντρες καμια σχεση, με τις ψωνάρες που θελουν να πουλανε μουρη εχω....με παρεξηγησες κουκλιτσα...

Ανώνυμος είπε...

Αυτό το Pulp Fiction έχω προσπαθήσει να το δώ 15 φορές. Δεν μπορώ ποτέ να το ολοκληρώσω, που κουδουνάει τα νεύρα λέμε!!!

Τα γατάκια όλα τα λεφτά :)))

xipasmenos είπε...

το Pulp fiction είναι Η ΤΕΛΕΙΑ ταινια. Απίστευτο cast φοβερό soundtrack τρελός σκηνοθέτης....απλά σούπερ....Μόλις ταϊσα την Αγάπη 30ml ήπιε η κουράδα και με κατούρησε το παλιογατο :)

APSOY είπε...

Καταλαβαίνω πάντως τη σύγχυση σου...
Κι εγώ, αν είχα μάθει ότι η Λαίδη δε θα ξαναπάει Μύκονο, όχι θα της την έλεγα... θα την έβριζα αισχρά την οποιαδήποτε κυρία...
Κάπου έπρεπε να ξεσπάσεις!
Το συμμερίζομαι!

Υπομονή!
(Τα γιατιά είναι απίστευα κουκλιά! :DDDDDDDD - Το καλύτερο σπιτικό πράγματι...!!! :))

gsus είπε...

Μια χαρά ημέρα. Καλημέρα