Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2008

Μαρία η παρθένα που ήταν και άσχημη. episode IV season 2

...έσφιξε το λουρί στο λαιμό της Muhere los kouna ta mpoutia sou σφιχτά ώστε να μπορεί μόνο να βγάζει κραυγές πόνου και ηδονής.

Ξαφνικά σε slow motion η Μuhere los 24h open, με μια τραγικότητα στο πρόσωπο που θύμιζε τραγωδία του Αισχύλου, έτρεξε και καβάλησε την Tanila los tsouzei και άρχισε να ξεμαλιάζει τα μωβ με πορτοκαλί εξτενσιονς. Τα Muheres los laika σαν οι πιο καλόγουστες μπιαϊτσιζς της Gayzablancas το πήρα πιο προσωπικά και αποφάσισαν να σκοτώσουν την τελευταία γυναίκα στο νησί που φορούσε τόσο κακόγουστα extensions.

Αφού η Muhere los 24h open έβγαλε κάθε extension απο το κεφάλι της η Sikia los tsouzei και ο Gsus los proho λύσανε την Muhere los kouna ta mpoutia sou, και τότε άρχισε το μαρτύριο για την Tanila los tsouzei.

Τώρα θα πληρώσεις κακιά, κακόγουστη, και κοντή Tanila los tsouzei, είπε η Sikia los tsouzei.

Θα το πληρώσεις που φοράς τόσο κακόγουστα extensions, είπαν τα Muheres los laika.

Με μια κίνηση και μόνο η Muhere los kouna ta mpoutia sou πήρε την βούρτσα των μαλιών και την έχωσε στο μάτι της Tanila los tsoulos ενώ η Sikia los tsouzei κάρφωσε την σειρά eyeliner της MaxProktor στην καρδιά προσφέροντας την έναν ακαριαίο θάνατο.

Επιτέλους πέθανε η κάρια, είπε η Sikia los tsouzei και έτρεξε πίσω στο mansion να πει τα νέα στο αγαπημένο της provatos los poutsos 41 pontous, και τότε είδε αυτό που δεν περίμενε ποτέ οτι θα δει.

Ο provatos los poutsos 41 pontous την απατούσε με τον Ethan los cum to you avasanista, ένιωσε την γη να φεύγει απο τα πόδια της η Sikia los tsouzei. Δεν περίμενε οτι αυτός ο έρωτας θα καταλήξει έτσι, πέρασαν μπροστά απο τα μάτια της όλες οι χαρούμενες στιγμές του μαζί, οι ατελείωτες ώρες με τα κιμονό τους να βουρτσίζουν τα πεκινουά τους.

Νόμιζα οτι με αγαπούσες Provato los poutsos 41 pontous, είπε η Sikia los tsouzei, αλλά σε βρίσκω στα 4 με ένα ΚΩΛ-ΜΠΟΪ.........αυτό ήταν λοιπόν και έτσι ξεκίνησε η διάσημη αντιδικεία μεταξύ τους.


H Maria la del bario teras έτρεξε να αγκαλιάσει την Sikia los tsouzei που έκλαιγε με λυγμούς, μη στεναχωριέσαι γλυκιά μου Sikia los tsouzei κάποιος άλλος θα βρεθεί, είπε.


Ή ο provatos los poutsos 41 pontous ή κανένας Maria la del bario teras, είπε η Sikia los tsouzei και εξαφανίστηκε.


Oλα ήταν πολύ παράξενα στην Gayzablanca πιο παράξενα και απο μένα, είπε η Maria la del bario teras στο Alejandro de los enormos poutsos.


Ναι Maria la del bario teras, όλη μας η ζωή είναι γεμάτη απο ίντριγκες και κέρατα, αλλά μην σε απασχολει αυτό τώρα, στο σπίτι περιμένουν οι Muheres los laika για να ξεκινήσουμε την μεταμόρφωσή σου, εκεί είναι και o ethan los cum to you avasanista για την καθημερινή σου εκγύμναση, καθώς και ο Marvin the komotria που θα σου αλλάξει τα μαλιά.


Αχ τέλεια Alejandro, επιτέλους το ονειρό μου θα πραγματοποιηθεί.

13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Marvin είπε...

ουφ επιτελους εκανα κι εγω εμφανιση. Να δεις που θα φτασει η θεαματικοτητα του σιριαλ τωρα! Στα υψη! Αλλά κομμώτρια; (εκτος κι αν περιμενεις να αποκαλυψεις αργοτερα τον πραγματικο μου ρολο στην ιστορια...)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Αχ, μου είχε λέιψει η Μαρία!!!

Επιτέλους και κάτι καλό, εδώ μέσα.

Ανώνυμος είπε...

Κανονικά έπρεπε να σε βάλω Marvin the komotrisian... :p
Η θεαματικότητα να ανέβει αλλά μη μου ζητάς λεφτά και συ μετά.....

Παύλε πάντα η Μαρία ήταν prime time εδω μέσα....

revqueer είπε...

Εγώ πάλι δεν εμφανίζομαι, αλλά προτίθεμαι να καθίσω του σκηνοθέτη αν αυξηθεί ο ρόλος μου.

pR1nC3ss cR0c0d1Le είπε...

epitelous mas afise xronous i atimi Tanila....Alla na tis riksw vourtsa sto mati?? Egw kai o Tarantino naoume...

BLUEPRINTS είπε...

τι; σκότωσες τανίλα; δεν ξαναδιαβάζω, αυτό ήταν

nikisot είπε...

marvin the komotria xaxax

Unknown είπε...

επιτέλους μεγαλύτερος ρόλος και με σεξ. βέβαια ξέχασες να αναφέρεις πως πραγματοποιήσα ολική αποτρίχωση με τα μαγικά μου σύνεργα στον provatos de los 41 pontous αλλά ας έχει

Tanila είπε...

Εχω να δηλωσω οτι ο ξιπο με σκοτωσε γιατι ειναι τζαμπατζης και δεν ηθελε να με πληρώνει να εμφανίζομαι και επειδή εγώ δεν ήθελα να του κατσω

Dr_MAD είπε...

Tanila μου μην ανησυχείς, θα υπάρκεια αύριο στο Blogville. Xipaki μου σπεύδω να σε ευχαριστήσω δημοσίως για την έμπνευση που μου έδωσες. Τόσο καιρό θέλω να το κάνω, αλλά περίμενα το εξώδικο πρώτα.

Save Tanila Tanila!
Καλημέρες
και χρόνια πολλά σε όσους γιορτάζουμε

Ανώνυμος είπε...

Γιατρέ δε κατάλαβες καλά, ΜΟΝΟ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ ΕΓΩ έχω την χαρά και και το δικαίωμα να σκοτώνω την Τανίλα-ψόφιακαμπια όσες φορές θέλω.....τόσα χρόνια την έχω ανεχτεί......
Ακους εκεί....

sikia είπε...

Αχ συγκινήθηκα πάλι!!! Αυτό είναι ιστορία πάθους ΚΑΙ βγαλμένη από τη ζωή!

Mirela είπε...

Περιμένουμε ανυπόμονα πότε η Τανίλα θα αναστηθεί!!!
(ε τι self-respected σαπουνόπερα θα σαι χωρίς κανα-δυο νεκραναστάσεις?)

χιχιχιχιχι!!!