Κυριακή 17 Φεβρουαρίου 2008

flakes of snow

did you ever want to run around with bandits


to see many places and hide in ditches?


it's not always easy, it's not always easy


when the winter comes and the greenery goes


we will make some shelter


when the winter comes and the greenery goes


we will make some shelter








Aποκλεισμένος απο το χίονι, και η φωτιά να μου κaίει το πρόσωπο, και οι σκέψεis τη ψυχή.


2u
update: 3o πόντοι χιόνι έξω απο την πόρτα μου, και εκχιονιστικό του δήμου ούτε για πλάκα. Δεν κυκλοφορεί τίποτα, όχι δρόμο δεν βλέπεις αλλά ούτε τις ρόδες απο τα έξω παρκαρισμένα αυτοκίνητα. Υπόσχομαι να μην ξανακοροϊδεψω αυτούς που πανικοβάλλονται και ψωνίζουν προμήθιες. Μπορεί κάποιος να μου φέρει με ελικόπτερο τσιγάρα, καμια σοκολάτα, και κανα σουβλάκι;

11 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

xipasmenos είπε...

Την φωτογραφια την τράβηξα σήμερα...

sikia είπε...

αχ αν μπορούσα θα σου έφερνα και σοκολάτες και σουβλάκια και το ημερολόγιο μου με γυμνές μου φωτογραφίες.... stay warm and be patient, που θα πάει θα λιώσουν....

Anubis είπε...

δεν πιστεύω να κυκλοφορείς ξυπόλητος και να μου αρρωστήσεις! γρήγορα καλτσάκια, γρήγορα!
*καταριέται τον Παυλόπουλο που έμεινε το xipaki αποκλεισμένο.
τις (παγωμένες) ευλογίες μου
Anubis

nikisot είπε...

ορεί κάποιος να μου φέρει με ελικόπτερο τσιγάρα, καμια σοκολάτα, και κανα σουβλάκι;

apaitw delivery sthn kastella

Dr_MAD είπε...

τι τσιγάρα να φέρω?

xipasmenos είπε...

Καλά λέμε έχουμε το πιο μάχιμο ψιλικατζή....όχι απλά άνοιξε...έφερε ΚΑΙ ζεστό ψωμί.......
Ακυρώστε τα σχέδια διάσωσης, είμαι μια χαρά....

BLUEPRINTS είπε...

ορίστε γκρινιάρη, μια χαρά λοιπόν είσαι, και με τέτοια θέα 2 χαρές

revqueer είπε...

Και πάνω που ετοίμαζα τάπερ με τυροπιτάκια να σου φέρω :-(

Τι θα τα κάνω τώρα τόσα τυροπιτάκια, μου λες?

xipasmenos είπε...

Nα τα φας να γινεις χοντρός...σιγα μην έτρωγα κιμά απο τα χερια σου, μπορεί να ήταν απο ομοφοβικούς που σκότωσες στο δρόμο σου για την σχολή....

revqueer είπε...

Μαλάκα μου έδωσες ιδέα για ποστ!!!!

Σε υπερευχαριστώ!! Είχα κολλήσει!!!

xipasmenos είπε...

Απο το παραπάνω σκηνικό μπορούμε όλοι να καταλάβουμε οτι ο ρεβκουήρ μας είναι στην πραγματικότητα ψυχοπαθείς....
ΕΕΕΕΕΕ ΘΕΛΩ ΚΡΕΝΤΙΤΣ....