Παρασκευή 22 Φεβρουαρίου 2008

Σελ. 123 περ. 6,7&8


Mετά απο πρόσκληση της pR1nC3ss cR0c0d1Le έτρεξα στην μικρό μου ράφακι που χει κάποια βιβλία, αφού απέφυγα τα tachen και evergreen γιατι βαριόμουν να σκανάρω βρήκα ένα απο τα λίγα βιβλία που έχουν προτάσεις μέσα....(μάλιστα είναι και δανεισμένο συγνώμη Π. υπόσχομαι θα θυμηθώ να σου το επιστρέψω)


σελ 123 περ. 6,7 & 8.


Η αριστερή μου γροθιά τον βρήκε κατάμουτρα και τον πρόσταξα:

-"Γδύσου, σκουπίδι, και γρήγορα!"

Γδύθηκε, τρέμοντας από τον φόβο κι απο το κρύο, τα καθάρματα δεν ξέρουν ποτέ να πεθαίνουν σαν άντρες.


Eγώ με την σειρά μου προσκαλώ revqueer, bibi my darling, onebigdj, dunno, donnie, petrito.

4 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

revqueer είπε...

Nice!!

Οκ, θα ανεβάσω από βδομάδα.

Mirela είπε...

WOW!
Το πιο ενδιαφέρον απόσπασμα που έχω πετύχει εως τώρα σε αυτό το καταραμένο blogoπαίχνιδον!

ίσως φταίει η γύμνια και ο σαδομαζοχισμός.

dunno είπε...

το παιχνιδι αυτο το πετυχα κι εγω σε μερικα Blogs και οφειλω να συμφωνησω με την mirela οτι εχεις το πιο καλο αποσπασμα.στεκεται τοσο καλα κι απο μονο του.

σ'ευχαριστω για την προσκληση κι ελπιζω με χαρα να δεις οτι ανταποκριθηκα εδω:

http://silentvespers.blogspot.com/2008/02/blog-post.html

τα ξαναλεμε...

One Big DJ είπε...

thank you!perastikouliaa