Κυριακή 10 Φεβρουαρίου 2008

krah & b.

Ο b. είναι απο τους πιο ταλαντούχους graffiti artists, με τα χαρακτηριστικά κίτρινα του μοτίβα. (εδώ) Όταν συνδιάζει την τέχνη του με τα ασπρόμαυρα graffiti της Zoe Zillion έχουμε έναν απίστευτο συνδιασμό graffiti που αλληλεπιδρούν απίστευτα. Στα κοινά του έργα με τον Krah δεν βλέπω τόση συνοχή παρόλο που είναι της ίδιας σχολής, αλλά ο krah μου αρέσει γιατί είναι λίγο πιο πολύχρομος και πιο ευδιάθετος.

{krah & b.} at london

{spit, littll, b. & krah} at athens

{krah, b.} at athens


{krah & b.} at athens


{krah} at athens xmass 07

{b. , krah & mute} bus at athens

{krah & b.} in progress at athens


8 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

nikisot είπε...

kala mou aresoun poly kai oi dyo

APSOY είπε...

Γουστάρω τρελάαααααα graffiti. Και τα συγκεκριμένα είναι άψογα!

Strahd είπε...

Τρομερά graffiti!!


Καλή βδομάδα :)

Unknown είπε...

απιστεύτου είναι το πρώτο

Soula είπε...

Κοίτα τί γινεται in Athens και δεν το έχω πετύχει πουθενά...

Dr_MAD είπε...

Θεία Ευλαμπία το Xipaki ξέρει ποιος σου μουτζούρωσε τα φρεσκοβαμμένα σου παραθυρόφυλλα! Πάμε να τον ανακρίνουμε!

PS: Ψύχωσή μου κάποτε να βρω τους πιο μερακλήδες graffiti artists και να κάνω όλους μου τους τοιχους έναν κόσμο όπως τον ονειρεύομαι. κλαψ

Καλή εβδομάδααα

Ανώνυμος είπε...

Αυτό που γουστάρω περισσότερο είναι οτι είναι Ελληνες....

Ανώνυμος είπε...

φοβερός. μακάρι να γεμιζε η πόλη με γκραφίτι.
και τώρα που το σκέφτομαι , θα γούσταρα πολύ να ήμουν ένας απο αυτούς.