Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2007

b.



Πέρνοντας θάρρος απο wrong και τα αφιερώματα του σε φωτογράφους αλλά και άλλους πρεσβευτες της τέχνης, και αφού έχω ήδη αφιερώσει ένα αρθρο στο αγαπημένο μου band τους Knife, είπα να κάνω ένα άρθρο για έναν αγαπημένο μου δημιουργό τέχνης στις γκρίζες πλευρές της πόλης μου.





Ο b. είναι ο πρώτος Έλληνας που εισήγαγε το branding στα graffiti. Σχέδια τα οποία είμαι σίγουρος πως όλοι έχετε συναντήσει σε κάθε πλευρά της πόλης, απο την Αιόλου μέχρι την Σταδίου, αλλά και στο Βερολίνο. Το ψάρι-φάλαινα, η γυναίκα με τατουαζ άγκυρες στα μπράτσα, η γοργόνα όλα σχεδιασμένα με ένα παρόμοιο κιτρινόμαυρο μοτίβο. Είναι μακράν ο καλύτερος graffiti writer που έχω δει στην Αθήνα, πλησιάζει περισσότερο στην τέχνη απ΄ αυτα που έχουμε συνηθήσει.



Ο b. μιλάει για ένα είδος brand virus που "μολύνει" την πόλη. Δεν την κατοικεί. Δεν την οικειοποιείται. Την διεκδικεί με μορφές νωχελικές αλλά με χρώματα και διάθεση εμμονής.
Η πόλη είναι ο ξενιστής της δράσης των graffiti writers όπως ο b.
Τα b logos τσιμπολογούν την αδράνεια, τα νεκρά κύτταρα της, και βοηθάνε στην εξυγίανση του ξενιστή οργανισμού.


Ο b. μαζί με άλλους Έλληνες graffiti writers μας δίνουν την δικιά τους ιστορία για την ανθρώπινη κατάσταση ή το ανθρώπινο είδος. Δεν ανήκουν σε μια γενιά ή σε μια σχολή αλλα όλοι μαζί δημιουργούν ένα σημαντικό παζλ απο microcorporations που μας αλλάζει την μέρα.





Πολλές φορές έχει κάνει έργα μαζί με μια άλλη αγαπημένη Γερμανίδα graffiti writer την Zoe Zillion η οποία κάνει παρόμοιας αισθητικής έργα αλλά σε άσπρο-μαύρο.


Σας προτείνω ανεπιφύλακτα να αγοράσετε το λευκωμα του "this is my b world".





Tip next time που θα πατε Μαγκαζέ, στη μεριά της πλατείας δείτε ενα κιτρινόμαυρο grafiti στο ρολό.

Mόνο αυτες βρήκα στο νετ, μαλακία μου που δεν έχω πάντα φωτογραφική μαζί μου.





His myspace place here

19 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Soula είπε...

Αυτή στην πρώτη εικόνα μοιάζει με την Tori Spelling στη φάτσα ή πάλι με έπιασε η κακία μου;
Και δεν είμαι fan των graffitis bwt(thumps down) :p

BLUEPRINTS είπε...

εμένα πάλι μ'αρέσουν (ορίστε με έπιασε το καλό μου για να μη λες ότι σου πάω κόντρα γενικά)

nikisot είπε...

i like
i like a lot

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Δεν είναι κακό.

Wrong Guy είπε...

το θάρρος το πήρες...

άντε να δούμε αν θα πάρεις και τίποτα άλλο

(ουυυυυυυυυυυυυυυυυυ)

xipasmenos είπε...

@Σουλάρα, Ξαναπες αυτο το ονομα εδω και θα δεις.

@Blue Στο θέμα Τανίλα δε τα βρίσκουμε αλλα εδώ....

@Moody Ήμουν σίγουρος.

@Παυλος, κακό δεν είναι καλό;

@Λάθος άντρα, δε καταλάβαίνω ουτε τι να πάρω ούτε το ουυυυ στην παρενθεση. Ρε με γιουχάρεις;

Donnie είπε...

exellent. oraia ta graffiti,emena maresoun poly alla xriazontai (opos kathe morfi texnis) katallilo xoro gia na anadeixthoun. Alliws apoteloun monaxa mountzoura stin idi yparxousa mountzoura mias polis. Skeftomoun mia mera...pos akoma kai tin Mona Liza an pas kai tin kremaseis stin plateia theatrou stin omonoia (parakmi) den tha exei tipota apolytos na sou pei,tha einai mia apli "parafonia",kati den tairiazei.

revqueer είπε...

Ρε, είναι καταπληκτικός!! Δεν τα εχω πετύχει πουθενά!

Ανώνυμος είπε...

Donnie μου στην προκειμένη περίπτωση τουλάχιστον αυτό είναι το θέμα, το πως κάτι παραμελημένο κ βρώμικο μπορεί να ομορφύνει. Άλλωστε Το ξεχωριστό στα graffiti είναι ο καμβάς τους

Rev ΔE τον έχεις παρατηρήσει είναι παντού. Όπως έγραψα όταν ξαναπας μαγκαζε παρατήρησε τον γωνιακό τοίχο απέναντι.

Ανώνυμος είπε...

Donnie μου στην προκειμένη περίπτωση τουλάχιστον αυτό είναι το θέμα, το πως κάτι παραμελημένο κ βρώμικο μπορεί να ομορφύνει. Άλλωστε Το ξεχωριστό στα graffiti είναι ο καμβάς τους

Rev ΔE τον έχεις παρατηρήσει είναι παντού. Όπως έγραψα όταν ξαναπας μαγκαζε παρατήρησε τον γωνιακό τοίχο απέναντι.

Wrong Guy είπε...

δεν είναι ρε ουυυυυυ γιουχαϊσματος.

είναι ουυυυ πιθηκιών στο Θέμο

xipasmenos είπε...

ουυυυυυυυυυυυυυυυυ

Skouliki είπε...

και μια που φτιαχνω σπιτι ...

μου ηρθε ιδεα να βγαλω καμια φωτο και καλα γιγας και καλα ποστερ και καλα πινακας και καλα γουσταρωω

τι καλα

καλησπερες

orestis είπε...

Καλό....

xipasmenos είπε...

Kαι καλά σκουλίκι θα βάλεις b. και καλα σε γιγας ποστερ;

ορεστης χαίρομαι που σου αρεσε...

Ανώνυμος είπε...

Μαγκαζέ? Που ειναι αυτο?
(αυτο το πλυντηριο με τα ζα ειναι τελειο!)

Keen On Boys είπε...

έχει και myspace o b. http://www.myspace.com/thisismybworld

Eπίσης απ'οσο ξέρω η Zoe είναι κοπελιά του, και ελληνίδα...
Μ'αρεσουν και μένα πολυ οι δουλειές του, ειδικά στην ασωμάτων, και σε κάτι δρόμους κοντά στην ομόνοια (οδ. θερμοπυλών νομίζω λέγεται;)

APSOY είπε...

γαμάτο!

xipasmenos είπε...

Keen on Το χω βαλει το myspace του ηδη, αλλα ειμαι σχεδον σίγουρος οτι ειναι Γερμανίδα, παντως οτι και να ναι ειναι γαματοι και οι 2 τα καλυτερα grafitti ever poy xv dei...