Τρίτη 6 Νοεμβρίου 2007

Κουλαμάρα ουστ....

Πόσο κουλή μπορεί να είναι μια βδομάδα;
Εδώ και μια βδομάδα έχω μια λίστα με κουλά που αξίζει να μπει στο ρεκορ Γκίνες.

Ξεκινάω με τα όνειρα, στα οποία καθοριστικούς ρόλους είχαν αποκλειστικά bloggers.

#1 Συναντάω στην Ερμού γνωστό gay blogger μαζί με μια (δεν θα πω μπάζο γιατι θα με πειτε μισογύνη) οχι τόσο εμφανίσημη γυναίκα.
-Γεια σου (δε λέω ονομα νιε νιε νιεεε), τι κάνεις;
-Γεια σου xipaki πως απ΄εδώ;
-Να μωρε ψώνια ξέρεις.....Η κοπελιά φίλη;
-Όχι να θα παντρευτούμε και ψάχνουμε βέρες.
-Γλκουκ γκουχου γκουχου Τιιιιιιιιιιι;
-Να κοίτα

Μου δείχνει στο κινητό ενα βιντεάκι να της χαιδεύει το αιδοίο και παθαίνω σοκ.
Τον κοιτάζω με αηδία και λέω...
-Τάδε μου; Εγινες ανώμαλος;

Εβαλα τα κλαματα και έφυγα......

#2 Είμαι λέει για καφέ με 1 φίλη η οποία μερικές φορές γινόταν φίλος και ένα γνωστο μέλος της μπλογκοσφαιρας. Αφού ήπιαμε τον καφέ μας μας πήρε τηλ. η moodygirl να πάμε να την βρούμε σε ενα άλλο μαγαζί. Καθώς πηγαίναμε στο μαγαζί αυτό βρεθήκαμε σε ένα σπίτι όπου το γνωστό μέλος (το οποίο δεν εχω γνωρίσει ποτε) μου την έπεσε χυδαιότατα, εγω ως σωστος κύριος αντισταθηκα γιατι έβλεπε και ο φιλος-φιλη (είπαμε άλλαζε αναλογα την κατασταση) ο/η οποίος/οποία με νόημα μου εξαφανίστηκε απο το όνειρο μου (αυτο έλειπε δικο μου ονειρο ηταν). Με λίγα λόγια τον γνωστο μέλος της μπλογκόσφαιρας ήταν to die for και κάναμε ένα σεξ απ όλα κυρίως προκαταρκτικά και ήταν τόσο ζωντανό που δεν συζητάω πως ξύπνησα, το ένιωθα λες και όντως γινόταν εκείνη τη στιγμή. Ξαφνικά όμως ξύπνησα στο όνειρο μου και πήρα τηλέφωνο την moodygirl και της το περιεγραφα. Μετά ξύπνησα πραγματικά, μπήκα λίγο νετ να συνελθω και μου μιλάει στο μσν η moody.....Απίστευτο αυτο δείχνει οτι ήταν κάρμα.
Αχχχχχ απο τότε δε μπορω να συνέλθω, αχχχχχχ μιλάμε αυτο πάει να πει safe sex. Εχω σήμερα την φάτσα του ανθρώπου που εκανε καλό σεξ την προηγούμενη μέρα.

Αφού ξεχάσουμε τα παραπάνω, και κανουμε όλοι μαζί μια ευχή να μου τύχει και στη πραγματικότητα ας σας γράψω έναν θεικό διάλογο που άκουσα στο ταχυδρομίο που περίμενα το κλασικο 45 λεπτο (4 φορές το λιγότερο πάω ταχυδρομίο την βδομάδα).
-Αχχ τι ζέστη.
-Ναι νερό δεν θα χουμε να πιούμε κυρα Μαριγούλα.
-Ναι μαρή και που έχουμε; Πριν λίγο καιρό δεν άκουσες που βρήκα εναν νεκρό στο Μαραθώνα;
-Ελα ρε;
-Ναι μεχρι να το πιουμε το νερο του νεκρού πίναμε.
-Μια χαρά νεράκι του Θεου, δροσερό δροσερό και με γεύση κρέατος.
-.......
-Ναι και όλοι πλένουν τα αυτοκίνητα τους, σα δε ντρέπονται τα παλιόπαιδα.
-Ελα μου ντε αμαν. Κανονικά πρεπει να βάλουν νόμο.
-Ναι αμα βλέπουν κάποιον να πλένει αυτοκίνητο να τον πηγαίνουν αυτόφορο.
-Ναι σιγά εδω οι μπάτσοι δεν πάνε μέσα τους εγκληματίες.
-Αυτο να μου πεις.

Σιωπή

-Που πάει αυτή;
-Έλα καλε η γιαγια με το ενα πόδι στο τάφο είναι.
-Και τι να λέει δεν έχει ανάγκη εμένα ο πατέρας μου στα 40 πέθανε.
-Αχ μαρή εμένα στα 45.
-Εεε είδες που σου λέω η ηλικία δεν εχει να κάνει αρα και η γιαγια να περιμένει και η έγγυος, δλδ επειδη εχει κοιλια θα μας φαει την σειρά; Και γω εχω κοιλιά δε περασα μπροστά.

Πιάνει με στοργη το πατσοκοιλο.

-Μαρή αυτο ανεμογκαστρι είναι απο το πολύ αρνί, είπαμε μη χάσουμε και το φιλότιμο μας.

Τα σχόλια δικά σας, εχω ακούσει πολλούς τέτοιους διαλόγους για να μπορώ πλεον να κρίνω.

Τώρα σας έχω μια σούπερ ατάκα απο δουλειά.

Εξυπηρετω μια μαμα με την κορη της για ενα ανδρικο δώρο.

-Ο νεαρός που θα πάρετε το δώρο είναι στο στυλ μου;
-Ναι έτσι σαν και σένα, μοντέρνος, ντύνεται ωραία σαν και σένα, γυμνάζεται και έχει σώμα σαν το δικό σου.
είπε η μαμα.
Εγώ ψήλωσα 40 πόντους και λέω.

-Κοιταχτε αν είναι γεροδεμένος σαν και μενα δε νομίζω οτι γυμνάζεται και πολύ, μάλλον ψέμματα σας λέει, και γελάω.

και λέει η κόρη.

-Ναι ρε μάνα, ο τάδε είναι αδύνατος δεν είναι σαν το παιδί, εχει ωραίο σώμα και γυμνασμένο.

Οτι πόντους είχα πάρει τους έχασα εις διπλούν. Το μαλακισμένο, σταγδιαλα.

Προς υπεράσπιση μου (οχι τπτ άλλο θα διαβάζει και το γνωστο μέλος της μπλογκοσφαιρας και δε πρεπει να με περασει για μπάζο) παρακαλώ όλοι όσοι με ξέρουν να πουν έστω και αν δεν το πιστευουν οτι είμαι ωραίο παλικάρι.

Ευχαριστώ.

Last but not least, περιμένω ακόμα πιστοποιητικό γέννησης απο ΚΕΠ για να πάω να βγάλω νεα ταυτοτητα.

Αααα και φευγω για Μιλάνο Σάββατο.......Σούπερ;

Σούπερ.......

30 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

nikisot είπε...

xaxaxaxax eliwsaa
kyries kai kyrioi o xipakis mono mpazo den einai
einai trelo mwro kai epikoinwnhste mazi mou gia rantebou
8a kanw screening
epishs nai karmiko htan eixa kai egw aypnies

xipasmenos είπε...

Αχ για αυτο σε αγαπάω, λες καλα ψέμματα....lol
Αχ λες το γνωστο μελος της μπλογκοσφαιρας να είδε σε ονειρο να χάμπα χάμπα και να ζησαμε και οι 3 μια απιστευτη μεταφυσική εμπειρία;
Ααααααχχχχχχχ

kanataki είπε...

είσαι θεότεκνο και 2 μέτρα και σούπε και να πάει να σκάσει η κυρά καλή που δεν ήξερε ούτε το νούμερο και του ανθρώπου,ούτε από τρόπυς φυσικά

κι εκει στα Μιλάνα έχει ένα μπαρ που λεει βλεπεις το ματσ και έχει όλους τους θεότεκνους και τις θεότεκνες και κάθονται με τις παρέες τους και μετά από λίγο γίνονται όλοι μια παρέα και γίνεται του χαμού και φεύγουν όλοι ζευγάρια

υγ και ΟΧΙ,δεν είναι όνειρο!

Κολοκύθι είπε...

Είσαι παράφρον. Παρε με μαζί σου στο Μιλάνο. (χωραω στη βαλιτσα)

Ανώνυμος είπε...

1) προτεινομένος τίτλος ποστ: τουρλού ιμαμ

2) να κόψεις τους καφέδες και τα mcdonalds γιατί σε χαλάνε και βλέπεις εφιάλτες γεμάτους σεξουαλικές διαστροφές

3) εγκρίνω γούστο moody και έχω μάθει από την Κυριακή ότι είσαι ωραίος

4) δεν ρωτάω ποιός κρύβεται πίσω απο την φράση "γνωστό μέλος της μπλογκόσφαιρας"
ο chris crocker να μην είναι μόνο, τα άλλα τα βρίσκουμε

Γειά

BLUEPRINTS είπε...

ααα, εσύ όντως δεν είσαι καθόλου καλά παιδάκι μου, μην τρως βαριά και κοιμάσαι, βλέπεις τα αποτελέσματα (καλά ψώνια γενικώς... και βόλτες στο Μιλάνο)

Legally Blonde είπε...

Δηλαδη για να σου δωσω να καταλαβεις...Οι φημες εχιυν φτασει Θεσσαλονικη και ανεβαινουν...



(καλα τα πηγα?


Μπορω να ερθω και εγω Μιλανο?ε?μπορω?)

xipasmenos είπε...

@tsaperdona Πoυ που που;;;;;

@κολοκύθι σπουδαία διαπίστωση, με ξερεις τοσο καιρο τωρα το καταλαβες; Δε χωράς στη βαλίτσα είσαι ψηλή, μονο η κοντοστούπα Τανιλα χωράει αλλα αυτην θα την βάλω στη βαλίτσα που καταλάθος εξ-επιτηδες θα χάσω κάπου στο αεροδρομιο και θα πάει Κονγκό.

@ethan είσαι διακρίτικό παλικάρι, οχι δεν είναι ο chris οπότε γλυτώνω ξεμάλιασμα και ξεκατίνιασμα. Έμαθα οτι την Κυριακή με έθαψε κανονικά η moody. :p Αλλα τι να περιμένω απο την Ελληνίδα Κάρυ Μπράντσω. Τους καφέδες τους έκοψα και άρχισα τα περιεργα τσάγια΄, επίσης σταμάτησα τα Μακ και άρχισα τα κεμπαπ......
Γεια σου και σένα ;)

@blue Αμα βρει το πιστοπ. γεν. (Ναι αλήθεια, δεν φύτρωσα) το δρόμο του, τοτε θα μπορέσω να πάω, ευχαριστω για την ευχή.

@Legal. blonde ετοίμασε βαλίτσες ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

Ναυτίλος είπε...

Α να χαθεί το παλιοκόριτσο! Να μάθει τρόπους!
Μου τυχαίνουν κι εμένα μερικές φορές μερικά μούλικα που θέλουν **μημα για να μάθουν τρόπους, και κάνω επίκληση στο πνεύμα του Ηρώδη (μεγάλη η χάρη του!) να το πάρει μαζί του. Α σιχτίρ!

Ανώνυμος είπε...

1.εμπιστεύομαι moody 100%.
2.τσαι γιασεμι, η του βουνού, με λίγο λεμόνι και μπράντυ και θα κοιμάσαι σαν πουλάκι.
3. καλά παιδί μου ταμένο είσαι? δεν είπες οτι την βρήκες την ταυτότητα? όλα τελευταια στιγμή?

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Xμμμ, τώρα τι να πει κανείς. Φίλος της σανιδοκώλας είπαμε ότι είσαι;

Ανώνυμος είπε...

Το καταλαβαίνω Ξιπο που με ποθιείς, είμαι κουκλάρα και πολύ καλή στο κρεβάτι.
Αλλά δε μας είπες, ο πρόβατος παντρεύεται ή ο νανάκος;
Τανιλα

Provato είπε...

επειδή αυτός δεν θέλει να το πει θα το πω εγώ. πρωταγωνιστής του πρώτου ονείρου ήμουν εγώ!!! για αυτό σηκώθηκα κουρέλι εκείνη την μέρα.


XIPAKI έτσι και με ξαναταλαιπωρήσεις έτσι σε όνειρό σου, να με βάλεις κοντά σε γυναικείο τσουτσούνι δεν θα σου ξαναμιλήσω ποτέ!


σου μιλώ σοβαρά!

xipasmenos είπε...

@nautilos Ηρωδιστής είσαι;

@Αμμος Έτσι εσυ να εμπιστεύεσαι την μούντη και θα πας μπροστά.
Ασε δεν ειμαι να πίνω περιεργα τσάγια θα γίνω σαν τις γιαγιαδες απο την ταινια "Του θεου το χόρτο".
Ταυτότητα check
Ταυτότητα νέου τύπου κατάλληλη για ταξίδια εντώς ΕΕ; oups
Πιστ. Γεννήσεως; Μόλις σημερα check
Αυριο πρωι 6,45 στο ΑΤ για νεα ταυτοτητα. Ελα να μου κάνεις παρέα, κερνάω καφέ τσιγάρο και χαρτόκουτο για το κρύο.

@Γνωστο μέλος της μπλογκοσφαιρας-τανιλα, θα θελες μαρή αϊ σταγδιαλα σιχαίνομαι.

@προβατο, ζητώ ταπεινά στα πόδια συγνώμη που σε υπέβαλα σε αυτο το μαρτύριο.

Χτες είδα και άλλο όνειρο, επειδη βαριεμαι και επειδη θα με πείτε weirdo δεν θα σας το αναλύσω, αφορα την moody για πληροφορίες ρωτήστε αυτήν. Πρεπει να ξαναξεκινησω γιογκα αμέσως εχω χάσει την ισοροπία του ηλιακου μου πλέγματος και την επικοινωνια με τον ανωτερο μου εαυτο.....

Ανώνυμος είπε...

στο μιλάνο αδερφές μου, στο μιλάνο. ζηλεύω στογδιαλο

xipasmenos είπε...

Θα σου φερω σουβενιρ μη ζουλευεις.
Πως το θες; Μελαχρινό; Ξανθό;

revqueer είπε...

Μιλάνο;;;;;; YOU BASTARD!

xipasmenos είπε...

Ναι, θα πάω, και να είμαι.
Αντε θα φερω και σε σενα σουβενιρ....
Πως το θες; Ψηλό; Κοντο;

Ανώνυμος είπε...

40 πόντους και μετα τους εχασες? φτου!
χιπακι θέλω και εγω να μπω σε όνειρο, γινεται????

Ανώνυμος είπε...

milano?e den einai kai polu wraia poli....!hahaha!

Cookie Basher είπε...

Εφιαλτικός ο διάλογος στα ΕΛΤΑ

Τί έχετε πάθει όλοι φέτος και πάτε Ιταλία ο ένας μετά τον άλλον; Και σιγά το μέρος πια :Ρ

xipasmenos είπε...

E αμα δω ονειρο και με φαβα γαμα τα.

@τοπαει χαλια λέμε χαλια.

@Μπσκοτο Δεν εχεις ιδεα τι εχω ακουσει εκει μεσα

Ανώνυμος είπε...

:( με κρεμμυδάκι?

xipasmenos είπε...

Εεεε δεν τρωγεσαι πια...

Soula είπε...

Όλοι όνειρα με sex βλέπουμε τελευταία ;;
Μιλάνο ε;;Λοιπόν..θέλω μια χάρη..
Κάνε μια βόλτα απο Corso Venezia.Θα δείς ένα μαγαζί με ρούχα.Μπες μέσα.Σε παντελόνι φοράω νούμερο 29.Για να σε βοηθήσω,είναι ανάμεσα στη via San Damiano και corso Monforte..η ταμπέλα γράφει Dolce&Gabbana :p:p

xipasmenos είπε...

Θες τον Ντολτσε ή τον Καμπάνα;

Soula είπε...

Τί να τους κάνω;Και οι δύο τα μαύρα τους τα χάλια είναι(ειδικά ο Domenico(Dolce)απαπα)
Κανένα ρουχαλάκι μωρέ ήθελα τώρα που έρχεται και χειμώνας,να ζεστάνω το κοκκαλάκι μου(ξώπλατο κατα προτίμηση)αν και η διεύθυνση που σου είπα είναι μαγαζί με αντρικά xixix
Καλό ταξίδι, καλά ψώνια και καλά...τεσπα γιατί κυκλοφορούν και κάτι ιταλοί..κόλαση.. :p:p

Keen On Boys είπε...

Γαμάτη εβδομάδα, εγώ πάλι ψιλοπέθανα... και διάβασα και όλο το Harry Potter που το είχα απο το καλοκαίρι... αλλα πού να αξιωθώ;..


Μιλάνο εεε;
Όλο ταξιδάκια είστε όλοι ρε γμτ, θέλω κι εγώωωω!
Nα περάσεις τέλεια!!!

Ανώνυμος είπε...

θέλουμε ποστ με φουλ details,

xipasmenos είπε...

Ευχαριστώ ρε παλικάρια, θα πεσει ποστ με οτι νεο τρεντ του Μιλανο, ετσι για να είμαστε τρελα γκομενακια...