Τετάρτη 28 Νοεμβρίου 2007

Τώρα ήρθαν τα Χυστούγεννα πρόβατο.

Ναι λοιπόν, μέσω αυτού του ταπείνου πλήν άτιμου μπλογκ, ανακοινώνω επίσημα την έναρξη των φετινών Χυστουγένων.

Σήμερα στις 7:42 και 45 δευτερόλεπτα το απόγευμα, καθώς οδηγούσα στη Λένορμαν πηγαίνοντας να συναντήσω το μαυρόγατο, άκουσα στο ράδιο το εναρκτήριο λάκτισμα των Χυστουγένων.

Άκουσα ξαφνικά μια μελωδία που με μετέφερε στο σούπερ μαρκετ της γειτονιάς μου, και αναρωτήθηκα "Τι στο διάλο παίζει ο best γαμώ το κερατό μου;" Μετά άκουσα το πρώτο σολ σε συνδιασμό με τα κουδουνάκια των ταράνδων, και ναι κατάλαβα οτι ο Γιώργος, ο Γιωργάκης για μια ακόμα φορά μου ψιθύριζε "Merry Xmass".




Γέμισα μέσα μου Χυστούγεννα σταμάτησα το αυτοκίνητο, κατέβηκα και άρχισα να τραγουδάω στη μέση της Λενορμαν με όλη μου την δύναμη το τραγούδι που όλοι αγαπάμε να μισούμε. Μέχρι που ένας ταρίφας μου φώναξε σηκώνοντας το μεσαίο δάχτυλο του "Βγές απ τον δρόμο ρε καθυστερημένο, στο διαλό παλιόπουστα".

Εγώ δεν πτοήθηκα έπιασα τον Πακιστανο στα φανάρια και αρχίσαμε μαζί ένα άλλο τραγούδι που μας αγγίζει κάθε Χριστουγεννα.




Μέρυ κρίστμας έβεριγουάν........

13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Μα πια γαμώτο είναι αυτή η Μαίρη που είναι πιο διάσημη από την Ντόνα Κάραν?????


Όλα τα λεφτά να σε έβλεπα με τον πακιστανό να χορεύεις στα φανάρια...

Marvin είπε...

Αντε, ενας εναε πεφτετε θυματα του φεσταιβ μουντ... Να δω ποιος εχει σειρα...

revqueer είπε...

Θενκς!! Γιου του! Πραγματικά λίγοι άνθρωποι ξέρουν πόσο εξαιρετικοί είναι οι πακιστανοί στο μιούζικαλ.

One Big DJ είπε...

What is ''μέρυ κρίστμας''?!

Ανώνυμος είπε...

ΧΥΣΤΟΥγεννα? δεν ήταν παρθένα τελικά η παναγία? γκάντ φοργκίβ μι

APSOY είπε...

Μέρυ κριστμας του γιου του xipako!
:)

Αλλά να ξέρεις... επίσημα Χριστούγεννα θα έχουμε όταν ακούσεις και το ομότιτλο της Βανδή...!:Ρ

Ανώνυμος είπε...

εμείς εχθές στολίσαμε κιόλας
μαίρη χρίστμα λοιπόν

sikia είπε...

Merry Xmas and a Happy New Year!
Ελπίζω να τηρήσεις τις παραδόσεις και τα ήθη και έθιμα του τόπου μας και να στολίσεις δέντρο, να φτιάξεις κουραμπιέδες και μελομακάρονα και να ανεβάσεις φωτο σου γυμνός.

nikisot είπε...

sou eipa pws niw8w gia ta kristmas alla se eida toso glyko kai mesa sto pneyma twn hmerwn pou se agkaliazw, se pairnw agkaze kai tragoudaw mazi sou
laaaaaast christmas i gaaaaaa ve you my heaaaaaaaaaaart
smouts

Ανώνυμος είπε...

Εγώ μόνο το μισώ μισώ μισώ μισώ αυτό το **μπιπ**τράγουδο :P
Το δεύτερο πάλι μου έφτιαξε το κέφι. thanx :))

xipasmenos είπε...

Pavlo μου είναι η Μπλάντυ Μαίρη.

Μαρβιν, γιορ νεξτ.

Rev μου, σε λίγες μερες ανεβάζουν και το Leaving Las Paki, και το Paki-cats στο εθνικό.

DJ Είναι "τον πέρνεις" στα Ινδουιστηκά....soooo Μέρυ Κρίστμας εβερυγουάν.

Αμμος μου, ο κρίνος, μη παει το μυαλο σου στα προστυχα.

Αψου μου, μην με απειλείς εμένα....ακους εκει Βανδή. Να πας να βρίσεις στο δικο σου μπλογκ. Κωλόπαιδο.

Ethan μου, νωρίς νωρίς......έλα στόλισε και δω που βαριέμαι....

Συκιά μου, εγω λέω να βγάλω τα ρούχα μου να με γεμίσω λαμπάκια και μπάλες, να βάλω και ενα αστέρι στο.......
....
......
...
κεφάλι.
Και να σου ρθω να κάνω χXχ-mass στο Αμέρικα....ψήνεσαι;


Μοοdy μου μου, αχχχ εγω και συ στην πλατεία Συνταγματος να κανουμε καρουζελ και να τραγουδαμε, θα σου παρω ενα τεραστιο γλυφιτζούρι.

Confused το 2ο είναι απλα κορυφή.

Soula είπε...

Ηο-ho-ho!Μαίρη..Σκόρδου!!

Wham μαι ασς!Η Ελένη Λουκά το λέει πιο ωραία..Και αυτό το μαλλί-υπόστεγο του George..τί παρακμή!

Καλές γιορτές!(νωρίς δεν είναι ακόμα όμως;)

Ανώνυμος είπε...

Σούλα ιεροσυλία.