Τρίτη 27 Νοεμβρίου 2007

Out the closet....

Πήρα την απόφαση να μιλήσω για κάτι που με απασχολεί εδώ και πολλά χρόνια.

Το κρύβω πολύ καλά η αλήθεια είναι, έχω αναπτύξει όλα αυτά τα χρόνια έναν απίστευτο αμυντικό μηχανισμό. Ότι σχετικό με αυτή την ιδιαιτερότητα μου το αποδοκίμαζα και το μπλοκάριζα απο την καθημερινότητα μου. Δεν ήθελα, και να σας πω την αλήθεια ούτε και τώρα θέλω να το παραδεχτώ. Δεν έχω άλλη επιλογή όμως αυτός είμαι, αυτό μου αρέσει.

Το να κρύβομαι δε μπορεί να βοηθήσει σε κάτι, θέλω να βγω έξω και να γνωρίσω και άλλους ανθρώπους με το ίδιο μυστικό. Θέλω να το πω σε όλους τους φίλους μου, θα είναι δύσκολο για αυτούς, αλλά δεν έχουν άλλη επιλογή απο το να το δεχτούν. Πρέπει να το δεχτούν αν με αγαπάνε.

Θα σπάσω αυτο τον τοίχο της ντροπής, και θα αφήσω τον πραγματικό μου εαυτό να γεμίσει αυτο το μπλογκ.

Να σας πω την αλήθεια είχα αποφασίσει να μην το μοιραστώ ποτέ με κανέναν, αλλα πραγματικά κουράστηκα να το παίζω κάποιος άλλος. Θα αφήσω την μουσική να τα πει για μένα.











Τόσα χρόνια ντρεπόμουν, το έπαιζα κουλτούρα με cd raining pleasures covering Hadjidakis, the knife, cure.

Oσο και να ντρέπομαι, θα βγω και θα το φωνάξω.




ΑΚΟΥΩ POP ΜΟΥΣΙΚΗ

Όλοι οι φίλοι μου με κράζουν αλλα ναι ρε γμτ δεν θα κρυφτώ άλλο ακούω ΠΟΠ οι new kids on the block ήταν το αγαπημένο μου συγκρότημα, καταβάθος αγαπώ την Britney, χορευω τρελά όταν ακούω J.Lo.

Πολλοι απο σας θα χάσατε πάσα ιδέα για μένα και τα γούστα μου στην μουσική. Αλλά έπρεπε να βγω απο την ντουλάπα. Δεν θα κρύβομαι άλλο, δεν θα κουνάω κουνάω το πόδι κρυφά όταν ακούω Britney αλλά θα χορεύω σαν τρελός όταν ακούω τις Spice Girls να τα σπάνε.

Ουφ νιώθω πολύ καλύτερα.

19 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Soula είπε...

ΜΠΡΑΒΟ!!
Στηρίζω απόλυτα την αποφασή σου να "αποκαλυφθείς" και συμμερίζομαι τις μουσικές/χορευτικές σου επιλογές τις οποίες και ακολουθώ και η ιδία..

Brit rules :p:p

nikisot είπε...

mwro mou kairos htan!!
I M SO FUCKING PROUD OF YOU!!

APSOY είπε...

Να περιμένεις ποικίλες αντιδράσεις... Πολλοί θα σε πουν ανώμαλο, φρικιό, ...ίσως σου κόψουν και την καλημέρα!

Αλλά δεν έχει σημασία. Εξακολουθείς να είσαι το ίδιο άτομο...

(αργό καθιστό παλαμάκι που εξελίσσεται σε ταχύ όρθιο χειροκρότημα)!
(τα παραπάνω θα μπορούσαν να είναι και ινδιάνικα ονόματα - αλλά μη δώσεις σημασία!)

xipasmenos είπε...

Soula να ξέρεις οτι απο σενα παραδειγματήστικα, είσαι η πρώτη που γνωρισα που ακούει ΠΟΠ χωρίς κπμπλεξ.

Moody μου, χαιρομαι που το πηρες καλά, ειδικά εσύ που είχα ένα άγχος για το πως θα με αντιμετωπίσεις αφού και συ είσαι της κουλτούρας.

Αψού ή να σε πω αργό παλαμάκι; lol
Εχω προετιμαστεί για την κατακραυγή του κοινωνικού μου κύκλου. Τι να κάνω θα το αντιμετωπίσω.


Αντε Καλημέρες φιλακια στα μαγουλάκια.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ουάου!!!!

Κόμινγκ άουτ οφ δε κλόσετ!!!!!!!

Καλημέρες!!!!!!

psarianot είπε...

apoenoxopoihsh paidi mou. o gsus mas emeine alla tha lygisei ki'aytos

Ανώνυμος είπε...

ρε συ.

αληθεια λες;

nikisot είπε...

prwton an se paw sta mpouzoukia tote na me peis koultouriara
kai deyteron o gsus einai trelos gia thn pop ala de to paradexetai
egw kai o psar 8a tou to bgaloume

One Big DJ είπε...

Join the club λοιπόν! Ένα θα σου πώ!

You do it well, so gimme more and thank Abba for the music while you confide in us and call the shots by yelling papa don't preach. Take it step by step and taste the honey as music makes the people come together.

Χεχε για να δω πόσο καλός είσαι σε αυτό το μετριο τεστάκι λέγοντας μου με ποιά τραγούδια έφτιαξα την παράγραφο!

Ανώνυμος είπε...

Sixamene.
Σαν να μην έφτανε που είσαι άσχημος, βρωμερός, με ποικίλα δερματικά προβλήματα, καμπούρης και στραβοκάνης.

Ανώνυμος είπε...

σιγα σιγά με αυτό το out. ένα ένα.

και εγώ i love belinda carlisle αλλά μέχρι εκεί,

britney?
spice girls?

βέβαια θα μπορούσες να ήταν χειρότερα, να άκουγες βίσση και πετρέλη. οπότε θένκσ γκοντ, ιτσ νοτ του σιριους

Wrong Guy είπε...

καλή κρυφή είσαι και εσύ...

:-p

xipasmenos είπε...

Παυλος, γιες....αϊ κέϊμ.....άουτ δε κλοζετ....

Ψαρ, αμα λύγισα εγώ με τόσα χρόνια παιδείας στην μουσική που δεν βγαζουν αίμα τα αυτιά σου, τότε ο Gsus θα λύγίσει σύντομα.

Life Ναι ντρεπομαι αλλα ναι

Moody καλα μη σκίσεις κανα καλσόν σκυλου μου εσυ.

Dj και να μην τα ξερα παντα υπαρχει το google πατας το στιχάκι lyrics και τσουπ ο τιτλος.

Τανίλα, είπα να σου μοιάσω ακομα περισσοτερο.

Αμμος, είπαμε ρε φίλε αμα ακουγα πετρελη ο τιτλος θα ηταν shoot me now.

Wrong μου, είπε ο γαιδαρος τον πετεινο κεφάλα......Ουυυυυ κρυφή....

jg είπε...

welcome! και γω ομολογω πως ειμαι ενας fan tis pop and i am proud.ε αν δεν ακουσεις ποπ , τι θα ακουσεις? τα αλλα δεν πιανονται για μουσικη.

Cookie Basher είπε...

Say it loud and proud!

Άκης είπε...

ΜΠΡΑΒΟ σου.Εκτιμώ το θάρρος σου και την γενναιότητα σου.Τόσα χρόνια ζω με αυτό τον καημό αλλά ποτέ δέν βρήκα το θάρρος να το ομολογήσω.οϋτε καν να το εξομολογηθώ στούς κολλητούς μου.Και πάλι άξιος !!!!!

revqueer είπε...

Άντε χάσου ρε!! Με είχες συγκινήσει, ήμουν έτοιμος να ρίξω το δάκρυ και στο τέλος..... άρχισα να γελάω! Πολύ!

xipasmenos είπε...

povofag εεε είπαμε να ακούμε ποπ αλλα μουσική μουσική.

Cookie μου θα βγω θα το φωνάξω να το πω, πως ειμαι αμαρτωλη π'ακούω ποπ.....λολ

Ακης κάνε το και θα νιώσεις πολύ περήφανος, θα δεις.

Rev μου, να χαθω να χανομαι το παλιο τομάρι.....

Ανώνυμος είπε...

Xaxa, xipaki I love you! :) pop freak too!