Δευτέρα 26 Νοεμβρίου 2007

my sweetest lullaby

Της χρωστάω πολλά, με έχει νανουρίσει άπειρες φορές. Με έχει βοηθήσει να κλάψω στιγμές που το χρειαζόμουν αλλά δεν μου έβγαινε. Οταν το πρωτοάκουσα ήμουν τόσο μικρός που δεν καταλάβαινα τί μου έλεγε, αλλα σίγουρα μου γαργάλαγε κάτι στην καρδιά.

Η μελωδία αυτου του τραγουδιού της με άφηνε απαλά να αποκοιμηθώ, και να νιώθω μια ζεστασιά και μια θαλπωρή λες και ήμουν χωμένος στην αγκαλιά της μάνας μου. Ήθελα να καταλάβω ήμουν δεν ήμουν 8 αλλά δεν μπορούσα. Είχα μάθει μόνο και σιγοτραγούδαγα "little fish, big fish swimming in the water" χωρίς και πάλι να καταλαβαίνω.

Κάθε βράδυ με νανούριζε η γλυκειά αυτή μελωδία, μεχρι που το κασσετοφωνάκι μου έφαγε την κασσέτα, δεν εχω ξανακλάψει τόσο πολύ στην ζωή μου. Ήμουν απαρηγόρητος, ένιωθα σαν να είχα χάσει τον πιο κοντινο μου άνθρωπο, και δεν ήξερα που να τον βρώ. Δεν είχα στοιχεία, ούτε τιτλο, ούτε τραγουδίστρια. Για μέρες δεν μπορούσα να κοιμηθώ, δεν είχα την γλυκειά της φωνή να με παρασέρνει στο γαλήνιο ποτάμι που κολυμπάνε τα ψάρια που κοιμήσαν την κόρη της.

Μπορεί να μην είναι απο τις αγαπημένες μου ερμηνευτριες αλλά έχει μια ξεχωριστή θέση στην καρδιά μου, έμαθα Αγγλικά, έμαθα την ιστορία του τραγουδιού και έκλαψα ακόμα περισσότερο, και κλαίω ακόμα όταν το ακούω. Είναι γεμάτο θλίψη αυτό το τραγούδι, αλλά έχει εναν περίεργο τρόπο να μοιάζει με το πιο γλυκό νανούρισμα που έχει τραγουδήσει μια μάνα για το παιδί της.



and now i moan
and now i holler
she'll never know
just what i found

Για μια ακόμη φορά ζητώ συγνώμη για ορθογραφικά και ασάφειες αλλά τέτοια κείμενα μου βγαίνουν και αμα προσπαθήσω να τα διορθώσω θα χάσουν την ειλικρίνια τους. Ασε που δεν εχω word.....This is what you get.....

16 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Cookie Basher είπε...

omg..αν το 95 ήσουν 8...Πόσο είσαι; 20??!

Δε μπορώ να πω τπτ για το τραγούδι..τα είπες όλα εσύ :)

xipasmenos είπε...

24 ρε το λεει το προφιλ μου, οκ μπορεί να μην ημουν 8 αλλά θυμάμε πήγαινα 3η δημοτικού....οπότε κάτσε υπολόγισε εσύ γιατί βαριέμαι....

ΥΓ Γιατί εχω μια ελαφρά εντύπωση οτι όλοι τώρα θα εστιασουν στο θέμα ηλικία;

Cookie Basher είπε...

Τέλος πάντων, δεν είναι το θέμα αυτό, απλά αναρωτήθηκα.

Πάντως νομίζω ότι το τραγούδι μπορεί να έχει διάφορες ερμηνείες, δεν ξέρω αν έχει πει ποτέ η Pj κάτι σχετικά.
Για μένα έχει μία ερμηνεία..

xipasmenos είπε...

Μα αυτή είναι η μαγεία αυτού του τραγουδιού, κανείς δεν μπορεί να καταλάβει τι εννοει. Αλλά πόσο θα μπορούσε να μας αγγίξει αμα απλά μας περιέγραφε μια ιστορία.

Εχουν κυκλοφορήσει άπειρα urban legends για αυτο το τραγούδι, απο το οτι βιάσαν την κόρη της κάτω απο γεφυρα, μέχρι οτι πέθανε η κορη της και την βρήκε σε μια γέφυρα. Είναι ενα σημειολογικό τραγούδι που απλά ο καθένας δίνει την δικιά του ερμηνία.

Για αυτο το παρουσίασα με αυτο το τρόπο, γράφοντας για τα συναισθήματα που μου γεννούσε χωρίς να καταλαβαίνω τους στίχους.

Η δικιά μου ερμηνεία είναι αρκετά άρρωστη, αλλα σε ολα τα τραγούδια προσπαθώ να βγάλω ένα νόημα μια ιστορία, το τι μπορεί να έδωσε την εμπνευση για αυτο το τραγούδι....

Erisadesu είπε...

Μα καλά ειμαι η μόνη που την τρόμαζε αυτό το videoclip???

Το λατρεύω αυτό το τραγούδι και ναι δεν ντρέπομαι να πω ότι είναι το μόνο δικό της που ξέρω ( εκτός απο το satisfaction με την bjork αλλά εκείνο δεν μετράει )

xipaki τέλειο ποστ.

Soula είπε...

Δε θέλω να σε θυμώσω(προς Θεού)
αλλά να...βλέποντας την τραγουδίστρια το μυαλό μου πήγε αυτόματα στην...
(και πάλι συγνώμη) Καίτη Γαρμπή!!

Προσπαθώντας να καταλάβω το γιατί, κατέληξα στο γεγονός οτι πρέπει να φταίει αυτή η κίνηση-τύπου Καίτης-κουνάω κεφάλι και σώμα σα να με χτυπάει το ρεύμα.
Πιθανόν να έχω και άδικο αλλά νομίζω πως και μόνο η σύγκριση ήταν ικανή να σε συγχίσει..χιχιχ :p:p

xipasmenos είπε...

Erisa. και γω δεν δηλώνω φαν της PJ είναι το μόνο τραγούδι της που μου αρέσει τόσο. (Το satisfaction ΄με Bjork είναι σκέτη καύλα).
Χαίρομαι που σου άρεσε.

Σουλάρα μου, πάνε μωρή κλείσου στο κομωτήριο σου μωρή βλαχάρα γιατί αμα σε πιάσω θα σου ξεριζώσω τα ροζ εξτενσιον που εβαλες χτες. Ακους εκει μοιαζει με την Γαρμπή....

revqueer είπε...

Ρε εσύ είχες γούστο!!! Εγώ σε παρόμοια ηλικία δε θα πω τι άκουγα. ΔΕ ΘΑ ΠΩ!

Ανώνυμος είπε...

Παράλληλα άκουγα και cure απο αυτή την ηλικία, έχω όλη την δισκογραφία τους.......
βεβαια άκουγα και new kids on the block....απο μικρός φαινόμουν lol

APSOY είπε...

Ο, ΜΙ, ΤΖΙ!
Πατώντας το πλέι, με έστειλες σε μια άλλη εποχή. Τότε που φορούσα τη στολή του σχολείου (το γάμησα?) και που έκανα κοπάνα και πήδαγα (μεταφορικά) τα κάγκελα και πήγαινα βόλτες με το walkman μου!!!

Αυτό! Αυτό και το Plants & Rags ήταν τόσο αγαπημένααααααααα!
:D

Πάμε μαζί:
Λιτολ φις, μπιγκ φις, σουίμινγκ ιν δε γούτερ ...

APSOY είπε...

"γούτερ", είναι το "νερό" στα φιλανδικά!
ΔΕΝ έκανα τυπγραφικό και ΔΕΝ είμαι δυσλεκτικός!
Να το ξεκαθαρίσω αυτό!

Ανώνυμος είπε...

cool...auta einai tragoudia...

xipasmenos είπε...

Apsou είσαι δυσλεκτικός είναι Λιτλ, όχι λίτολ....χιχιχιχιχι Γκατςγια...

Τοπάει με βρίσκεις συμφωνο...

nikisot είπε...

i love this song i just love it

xipasmenos είπε...

Ήμουν σίγουρος μωράκι οτι θα σου άρεσε.
Φιλάκια μουτράκι μου.

Ανώνυμος είπε...

Sorry, ειδα ΠΤζει και μπήκα.

Πρωτάκουσα το Rid of me όταν βγήκε, το '93 νομίζω, στην Αγγλία και από τότε η τρίχα κάγκελο όταν το ακούω.

http://uk.youtube.com/watch?v=DN3VMRMfVN8&feature=related

Live στη Αθήνα ήταν καταπληκτική και ήταν και η τελευταία συναυλία που μπήκα τζάμπα.

Από ηλικίες να μη λέμε τώρα, αλλά εγώ στα 8 άκουγα στα πάρτυ Ελβις και μπορεί και Abba :)

Kostas says: Ακούτε ΠΤζέι, κάνει καλό
Shame is the shadow of love, yeeah