Τετάρτη 14 Νοεμβρίου 2007

Milan 2007




Μπαίνοντας στο αεροπλάνο το Σάββατο σκέφτηκα "Δεν έχω ξαναπετάξει χειμώνα και με τόση κακοκαιρία ξανα.
Καθώς απογειωνόμασταν στο i pod άκουγα "Give me wings, now i stuck on the ground" των Booth and the bad angels σε remix απο Archive. Το αεροπλάνο κούναγε τρομερά, και βάζω στοίχημα οτι οι περισσοτεροι μέσα όπως και γω νομίζαμε οτι η καρδιά μας θα κολήσει στην οροφη απο τα πολλα ταράγματα.
Αλλά όταν περάσαμε πάνω απο τα σύνεφα που δίναν στην Αθήνα μια γλυκιά μουντάδα και ένιωθα τον Ηλιο να μου καίει το πρόσωπο αποζημιώθηκα. Η απόλυτη ηρεμία μετά, ο ζεστός ήλιος και απο κάτω σου ένας τεράστιος αγρός απο σύνεφα έτοιμα να προσπαθήσεις να τα πιάσεις και να νιώσεις την απαλότητα τους. Ήθελα απλά να ξαπλώσω στα σύνεφα και με τα πόδια και χέρια να σχηματίσω εναν άγγελο. Δεν θέλω να ακουστώ καταθλιπτικός και χαζορομαντικογλιτσομαλακας, αλλά ήταν τόσο όμορφα που ευχήθηκα να είναι και ο θάνατος κάπως έτσι, μια απογείωση που απο την μουντάδα της πόλης σε μεταφέρει στους ηλιόλουστους συνεφό-αγρούς του ουρανού. Και αν δεν είναι έτσι ο θάνατος τότε σίγουρα είναι η γαλήνη.

Και μετά απο τις σαχλαμάρες μου ας περάσουμε στο ψητό.

DAY 1 Milan-Linate aeroporto.

O Θεός να το κάνει είναι τόσο μικρό που ο σταθμός Λαρίσης μοιάζει θεόρατος. Αφου πήρα ενα λεωφορείο θα συναντουσα την Α. στο stazione centrale έναν απο τους πολλούς σιδ. σταθμούς του Μιλάνο, ο οποίος είχα ακούσει οτι είναι πολύ ωραίος.
Ναι αλλά δεν μου είχαν πει οτι είναι ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ στεκόμουν με δέος σε έναν σιδ. στθμό απίστευτης ομορφιάς και όγκο που μονο με το αεροδρόμιο μας μπορεί να συγκριθεί.
Ενώ κοίταζα σα μαλάκας βλέπω την Α. να τρέχει κατα πάνω μου να με αγγαλιαζει και μετά να κάνουμε σα μαλακισμένα. Εγώ ακόμα τρομοκρατημένος απο το μέγεθος του Stat. Centrale η Α. διψασμένη για νέα μου και νέα της μπαίνουμε στο metro το οποίο είναι περιεργα όμορφο, σε κάποια σημεία κιτς αλλα σίγουρα πολύ underground κυριολεκτικά και μεταφορικά, μετά πήραμε και ενα μικρό λεωφορείο το 44 για το οποίο συναίχεια λέγαμε "Αχ πόσο το αγαπαμε αυτο το λεωφοριάκι που ΠΑΝΤΑ έρχεται" και φτάνουμε στο σπιτάκι της Α. ένα loft στα περίχωρα του Μιλάνο.





Πανέμορφο, για να μην ξεχειλώνω το ποστ μετά πήγαμε Duomo φτάνοντας και βγαίνοντας απο το Μετρο παθαίνω 2ο σοκ αντικρύζοντας την πιο μεγάλη καθολική εκκλησία του κόσμου, χαζεμένος εγώ ακόμα κοιτόντας σα μαλακας η Α. μου έδωσε το 3ο ανευρισμα δώρο λέγοντας μου οτι στο μουσείο μοντερνας τεχνης στην duomo έχει έκθεση και την ιστορία της Vivienne Westwood εεε εκεί τα χάσα και Μιλάνο και V. Westwood.......
πήγαμε στην έκθεση πηρα και ενα pin σημα κατατεθέν της το οποίο δεν αποχωρίζομαι ποτέ. Μετά την έκθεση κάναμε το αυτονόητο.



Shopping.



Και άλλο shopping.
Mετά πήγαμε για aperitivo στο Μιλάνο στις 7 στα bars βγάζουν απίστευτο μπουφε και με ένα ποτο τρως όσο θες. (παρένθεση ολα αυτα στο πουτσοκρυο γιατι το μεγαλύτερο bar ήταν όσο το Ινοτεκα).

Αφού είχα το μικρό μου σουξέ εκεί πήγαμε να ετοιμαστούμε για την βραδυνή μας έξοδο.

Που λέτε πήγαμε στο corso como την upper class περιοχή για την Μιλανέζικη νεολαία, φτάσαμε στο hot spot του Μιλάνο το Lumina luminati or whatever ένα μετριο κλαμπ με μετρια μουσική house tech italian bullshit στο οποίο δεν επιτρέπεται το κάπνισμα (όπως σε ολο το Μιλάνο) και σερβίραν ποτα μεχρι τις 2. Αν είναι ποτε δυνατόν, τεσπα αυτο ηταν το μονο μαυρο σημείο στο ταξίδη μου.

Day 2 Milan-Shopping






Τπτ άλλο δεν έγινε αυτή την μέρα, ψώνια ψωνια ενα apperitivo και πιτσα και μακαροναδες στο μοναδικό μερος που μπορείς να καπνίσεις χωρις να τον εχεις δαγκώσει απο το ψωλοκρυο.

Day 3 Milan Duomo-Shopping-DaVinci-Athens

Αφού ξύπνησα και η Α. πήγε στη σχολή ήταν ευκαιρία να γυρίσω χωρίς της γκρίνια της, πήγα στο μουσείο του DaVinci και ήταν κλειστο, ξενέρα τρελή οπότε τι να έκανα ο καημένος;
Shopping.....
Και μετά ανεβηκα στην οροφη της εκκλησιας του Duomo.
Απλά Δέος η θέα σου κόβει την ανάσα....

ΥΓ Σιγα το ντύσιμο οι Μιλανεζες, nothing special απλως όλες μα όλες έχουν πάνω τους κάτι απο L. Vuiton, Prada, Gucci. Οι Μιλάνεζοι, απλά προσκυνώ, οι πιο ωραίοι άντρες, απίστευτο στυλ και ντύσιμο. Θεοι

Ουφ με λίγα λόγια πρέπει να πάτε, πανεμορφη πόλη με τρελή νεολαία καθόλου δήθεν, με γούστο και απίστευτο vibe.

ΚΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΗ ΑΓΟΡΑ.......

Μετακομοίζω ΤΩΡΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ


Η περίφημη Λααααα λαλαλα λαλαλαλα σκάααααααλαλαλαλαλλαααααααααα του Μιιιιιιιιιιιιιιιλαλαλαλλαανοοοοοοο






Ανατριχίλα λέμε αυτη η duomo........








Στο Μιλάνο μπορείς να νοικιάσεις ενα απο τα παλια τραμ και να το κάνεις ότι θες, απο πάρτυ μεχρι δείπνο και όλα αυτα ενω σε γυρνάει μεσα στο Μιλάνο (ερώτηση δικιά μου σε Μιλανέζο.. "Και μπορώ να κάνω ότι θέλω; " Si μου απαντάει "Kαι παρτούζα???" Εεε τα θελε ο κωλος του, και τελικα οχι παρτουζα στο τραμ δε μπορεις να κανεις...μερντα...
Ουφ δε μπορω να θυμηθώ τπτ άλλο, όσοι τυχεροί θα μάθετε απο κοντά περισσότερες λεπτομέρειες........
Αντε να δω ποτε θα ξαναρθω στα καλα μου, γιατι ακομα ταξιδευω εγω.......

29 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Soula είπε...

ΖΗΛΕΥΩ!!!
Έχω πάει Ιταλία μεν αλλά το Μιλάνο(και οι Μιλανέζοι)είναι το απωθημένο μου!
Το δε Teatro alla Scala το όνειρό μου!
Και να(ξανα)επαναλάβω (πάλι) οτι ΖΗΛΕΥΩ!!!!

Ανώνυμος είπε...

γκρρρρρρρ
Εγώ πάλι ακολούθησα την κλασσική διαδρομή Ρώμη - Φλωρεντία - Βενετια και στενοχωριέμαι πολύ που δεν κατάφερα να επισκεφτώ και το Μιλάνο. Πάντως θυμάμαι πως Φλωρεντία είχα μείνει λακαμάς. Απίστευτη πόλη, αρχιτεκτονική που μας ρίχνει στα αυτιά, όμορφοι καλοντυμένοι κάτοικοι.
γκρρρρρρρ

Ανώνυμος είπε...

ζηλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεευω.

αλλά ποιο πολύ ζηλεύω την α. που μένει εκεί. και γαμώ το ξεσταύρι μου γιατι να μην είχα μυαλό πιτσιρικάς να σπούδαζα έξω?

Ανώνυμος είπε...

ζηλεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεευω

Provato είπε...

ασταδγιάλα ρε πούστη μου. ζηλεύωζηλευώζηλευωζηλευώζηλεύω.

(On another note, καλύτερος είσαι με την φάτσα του ζόμπη... όσο για την ερώτηση που έκανες σχετικά με το τιμπορείς να κάνεις στο τραμ, την αφήνω ασχολίαστη γιατί μας διαβάζουν και γέροι άθρωποι...)

xxx

Cookie Basher είπε...

Ό, τι είχα πάθει όταν πρωτοπήγα Παρίσι..τρελό ξενέρωμα η επιστροφή..

revqueer είπε...

Κι εγώ φυσικά ζηλεύω!!! Από πού θα παραλάβουμε παίκτες Μίλαν που υποσχέθηκες;

Welcome Back!!!!

nikisot είπε...

zhleywwwwwwwwwwww mwrooooo
8elw na pameeeeeeeee

One Big DJ είπε...

Τα αρχίδια του Ταύρου τα πάτησες στο θολωτό εμπορικό κέντρο Duomo? xixi

xipasmenos είπε...

@soula Καλα ρε συ δε σου είπα το άλλο, οι Μιλανέζοι απίστευτοι, να τους βλέπεις το πρωι με το κουστούμι και ψηλοι, και σωματα τρελά (πλακα πλακα δεν είδα ουτε εναν παχύσαρκο άνθρωπο αλήθεια...)

@ethan Θα σε πάω εγώ Μιλάνο-Κομο μη μου στεναχωριέσε.....

@αμμος Ασε μικροι ολο μαλακιες, στη σχολή της έχει τμήμα που ασχολείτε με το ονειρο μου, αλλα δε το είχα ακολουθησει μικρος γιατι θα επρεπε να φυγω για παντα απο Ελλαδα. Τελικα τωρα καταλαβα οτι μαλακια έκανα, ζούμε σε μια ουτοπία οτι ειμαστε οι καλυτεροι.

@προβατο Με πληγώνεις και μου χαλάς το image, ακους εκει προτιμάς το ζόμπι.

@Μπισκότο Επειδή έχω πάει και Παρίσι, 6843πλο ξενέρωμα που γύρισα απο Μιλάνο.....

@revqueer Καλώς σε βρήκα, μου την πέσαν κάτι τρελές στο αεροδρόμιο και τους άρπαξαν, ο αμμος φταίει που εγραψε στο προηγουμενο ποστ "Στο Μιλανο αδερφες μου" και πλακωσε η καθε κουλή.

@Μοοdy Μωρό Ανοιξη κανονίζουμε και πάμε να ψωνίσουμε τα καλοκαιρινα μας.

@Big Τους είδα εκει που στριφογύριζαν αλλα εγω συμπονάω τον ταυρο τον καημένο και δε το κανα.....

Tanila είπε...

Kρίμα τα λεφτά που πέταξες για σόπινγκ. Έτσι κι αλλιώς:
α) Πάντα ντύνεσαι χάλια επειδή είσαι κακόγουστος και δε ξέρεις να κάνεις συνδυασμούς.
β) Ότι και να βάλεις δε σου πάει.
Και σιγά μη καταφέρεις να οργανώσεις παρτούζα ποτέ σου.

Κολοκύθι είπε...

1.Οι φώτο είναι γαμώ.
2.γλιτσομαλακας- δεν είναι κακό.
3.σιγά που οι μιλανέζοι είναι οι πιο ωραίοι αντρες.Στη Σικελία είναι τα καλά.
4.Επαθα κατάθλιψη.

Marvin είπε...

ουφ ζηλεψα... Παλι ταξιδι θελω...

xipasmenos είπε...

@tanila Κανε μια χάρη στο ματαιο τουτο κοσμο και πανε ψοφα σε μια γωνια ήσυχα και ωραία.

@κολοκλυθι κάνε μια χαρη στο ματαιο τουτο κοσμο και βοήθαμε να εξαφανίσουμε τον γυμνοσαλιαγκα απο προσώπου γης.

@Μαρβιν, αμα σκοτώσεις τον γυμνοσαλιαγκα την τανίλα σου πληρώνω το γύρο της Ευρώπης (πτήσεις, ξενοδοχεία, πληρωμενοι ερωτικοι συντρόφοι) περιλαμβάνονται οι φόροι αεροδρομίου.

Soula είπε...

Κάτσε!Άμα το πακέτο περιλαμβάνει όλα αυτά τότε να τον κάνω εγώ το φόνο.Μόνο δώσε μου διεύθυνση και μια φωτο μη σκοτώσω λάθος άτομο...:p

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Και μετά λες γιατί σε λέω διεφθαρμένο. Άκου να θέλει να κάνει παρτούζα, ενώ δεν μας είπες αν έκανες σεξ καλά καλά.

BLUEPRINTS είπε...

εγώ πάλι θέλω μόνο ταξίδι (κι όχι πάλι όπως άλλοι...), α και λίγα με την αγαπημένη μου γιατί θα στο κάνω λαμπόγιαλο το μπλοκ σου έτσι; (το τελευταίο για να ανάψουν τα αίματα λίγο)

Wrong Guy είπε...

αυτή η βίβιαν σαλεμένο ήταν πάντα.

μοιάζεις με το σκαθαροζούμη, ήταν τυχαία επιλογή ή επειδή ξέρεις πως μ'αρέσει ο μπάρτον τον έβαλες;

Marvin είπε...

Τανιιιιλα, Τανιλαααακι, ελα εδω στο θειο Μαρβιν! Δε δαγκωνω! (Οχι οτι εχω κατι προσωπικο αλλα να ειναι μεγαλο το δελεαρ...)

xipasmenos είπε...

@pavlos Αφου είμαι ενα αθώο και αξιαγάπητο πλασμα, πως γίνεται να λες κατι τετοιο.

@Βlue Αγαπημένη ο γυμνοσαλιαγκας; Γιορ ντιθθπικαμπλ.....

@Wrong Η Westwood είναι απλα θεα και ειμαι απιστευτα τυχερός που μπορεσα να δω τοσα ρουχα της απο τοσο κοντά.....
Είχε και τις μπλε πλατφορμες απο τις οποίες εφαγε την πασιγνωστη σαβούρα η Ναόμι.
Οχι εβαλα σκαθαροζούμη επειδη ξερω οτι ειναι αγαπημενος, και στην πραγματικοτητα ειμαι παθιασμενος μαζι σου σε παρακολουθω καθημερινα εχω βαλει κοριούς στο σπιτι σου, οταν πας σινεμα παντα καθομαι απο πισω σου, και καταγραφω καθε τι που σου αρεσει για να σε κανω να με πλησιασεις......yeah im a fucking weirdo...
Βασικα ο Μπαρτον ειναι και δικος μου αγαπημενος και ο Σκαθαροζουμης μια απο τις αγαπημενες μου "παιδικες" ταινίες.....

@marvin Καλα το πας...

το νου σου κοντη νυφιτσα.....

Tanila είπε...

Dε πρόκειται να με εντοπίσετε, έχω μεταμφιεστεί σε ξανθιά κότα.

Tanila είπε...

Παρεπιτόντως, αυτός ο Αρειανός ας έρθει λίγο πιο κοντά, είδα στο προφίλ του ότι είναι σε καλή ηλικία, ας πλησιάσει να δω αν είναι και εμφανίσιμος και αν αξίζει να του την πέσω.

Wrong Guy είπε...

καλά εσύ ήσουν τόσο καιρό;

και αναρωτιόμουν ποιος μαλάκας με παρακολουθεί παντού!


θέλω και φωτό με φόρεμα της Βίβιαν όμως!

veloz είπε...

koitaza xtes ta eisitiria gia Milano, exw kai ena Milanezo na me paraalaei na paw... GIATI KANW TI DYSKOLI EIPAME?????

kala - epomena- taksidia!!!!

xipasmenos είπε...

@tanila Παλι καλα δεν προδωσες την μεταμφιεση σου. Παντως δε νομιζω να ειναι δυσκολο να εντοπισουμε μια ξανθια κοτα στο κεντρο της Αθηνας..

@Marvin Προσεχε δεν θα αντεξω να πεσεις στα νυχια της ξεζουμιστρας

@Λαθος αντρα Ναι εγω είμαι I'm your stoker (Μαλλον λαθος το γραψα) Ρε συ δεν αφηναν φωτογραφιες....αλλιως ολο τετοιες θα εβαζα....πηγα να βγαλω στη λουφα τις πλατφορμες που επεσε η Ναόμι μου κανα παρατηρηση, μετα πήγα να βγάλω ενα απιστευτο φορεμα αλλα με ξαναπιασε η καριολα....πολυ αυστηρη επιτηρηση γιατι ηταν ολα αυθεντικά και μοναδικα κοματια και δεν τα ειχαν σε προθηκες....

@Velos Γουατ δε φακ αρ γιου θινκινγκ......Γκοου Γκοου Γκοου

sikia είπε...

Αχ τέλειο ακούγεται το Μιλάνο! Δε μας έβαλες όμως μια φωτογραφία σου γυμνός στο παλιό τραμ.
Επίσης, έβαλες ipod την ώρα που απογειωνόταν το αεροπλάνο? Δεν ισχύει το Do not use electronic devices until the pilot has indicated that you are allowed to do so (δηλάδή μετά τα 10000 πόδια)?

Και τέλος, η Τανίλα ακόμα κυκλοφορεί ελεύθερη? ΤΙ ΚΑΝΕΙ ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ?

APSOY είπε...

Ζήλεψα! Το μόνο που έχω ζήσει απ όσα έγραψες είναι το αεροδρόμιο του Μιλάνο, που είχα μείνει 12 ώρες λόγω απεργίας κατά την επιστροφή μου από Βαρκελώνη!
ΝΑΙ, ΖΗΛΕΨΑ!

Ωπ... Μαλακία είπα! Στη Ρώμη είχα συμβεί αυτό που περιέγραψα, αλλά ποιός γράφει-σβήνει τώρα? :Ρ

φιλιά

xipasmenos είπε...

@Sikia i was amazed προφανως η αεροσυνοδος που ρωτησα δεν νοιαζόταν πολύ για την μιζερη ζωη της στον αερα....και όμως με αφησαν να ακούω ipod κατα την απογείωση και προσγείωση....αλλα και συ mythbusters δε βλέπεις; That myth has been busted you know.......
Στο τραμ τελίκα ουτε γυμνός μπορούσες να φωτογραφιθείς...τελικά ψεμα ηταν οτι μπορείς να κανεις οτι μπορείς στο τραμ.....
Εγω και συ θα ξεκινήσουμε ενα συλλογο εξόντωσης Τανίλας....θα κανονισουμε λεπτομερειες μεσω μειλ....

@Αψου Αντε βρε σου ευχομαι να τα ζησεις σύντομα, και εγω να ζησω συντομα ενα ταξιδακι στη Βαρκελωνη που είναι ο 2ος προορισμος ζωής....εστω και με 12 ωρες στο αεροδρομιο Μιλάνου.
Κακώς πήγες Ισπανια μέσω Ιταλίας....μπορεί να βγαίνει πιο φθηνά αλλά όλο και κάτι θα γίνει η αδερφή μου πηγε μεσω Ρώμης Μαδρίτη και οι βαλίτσες της πήγαν Σικελία....

jg είπε...

wow...I hate you