Τρίτη 20 Νοεμβρίου 2007

I love spa(nk)m.....

Μιλάμε αγαπώ τρέλα τα spam, είναι φοβερό να ξέρεις οτι υπάρχουν άνθρωποι εκεί έξω που ενδιαφέρονται για σένα και το πολυ-αγαπημένο σου εξάρτημα.....δλδ το xipakoulini μου το οποίο προσέχω και φροντίζω καθημερινά.





Θα σας παραθέσω κάποια απο τα spam που μου εχουν στείλει τις 3 last days στο mail μου.



Το spam που εχω σε εικονα είναι το αγαπημένο για πολλούς λόγους.....
1ον Είμαι οπτικός τύπος, μου αρέσει να βλέπω αυτό που θα αγοράσω, οπότε αν είναι να αγοράσω ενα καινούργιο πέος θα θέλω να δω το πριν και το μετά........Εεε τι πουτσο στο σακί θα πάρουμε;
2ον Μου έχει έρθει με πολλά διαφορετικά κειμενα στο subject όπως:
  1. I guess you can call that a dick (Αι γαμήσου μωρη κάρια που θα μου την πεις, απο αυτήν σίγουρα δεν θα το αγοράσω....)
  2. Make her buckle and moan all night when you split that pussy wide open (Μα γιατί κοπελιά να κάνω τέτοιο πράμμα σε μια κακομοίρα γυναίκα, δεν φτάνει που οταν κανει παιδί θα της ανοίξουν τα φιφι-χειλα της σαν αμερικάνικο ντουλαποψυγείο....φτου σου εισαι και γυναίκα, φαλοκρατικό θυλικό γουρούνι. Ουτε απ αυτην θα αγοράσω)
  3. Holy shit! Can you even piss from that thing? (Οκ να αυτοκτονήσω τώρα;)
  4. Unleash the man in you (Εσένα περίμενα, στόκο)

Αλλά για ευνότους λόγους και για τον χλεβασμό στο πρόσωπο μου δεν θα προτιμήσω αυτή την εταιρία.....Οχι δηλαδή να μας κοροιδεύουν κιολάς. Σταγδιαλα

Τα άλλα spam είναι πιο περιεκτικά:

Ναι οκ το λακωνίζεις εστι φιλοσοφείν ορ γουταεβερ, αλλα ρε παιδάκι μου εστιασε λίγο στο θέμα, εμβάθυνε, δωσε μου ιατρικά στοιχεία.

Τώρα θα σας βάλω ενα προσωπικό γράμμα της Juliya που έστειλε ΜΟΝΟ σε μένα....

Hi, Max

You don't know what passionate, kind-hearted, pretty woman I am.I am single and my heart sings loving songs and it hopes that someone will hear it and come to me and call me his beloved.You may ask everybody if he feels happy without love. And I am sure that no person will give you positive answer, because love is life and without it we are died. Do you agree with me?I want to be happy like every person. And I am in search of my life's companion.I am beautiful, easy-going and nice woman. I appreciate the cosiness of home fire and want to keep it for my future family.I feel that I have talents to become loving, caring and adoring wife and mother.If you need such woman like me, you are lucky and you can reply me to this address http://myukrainebrideslive.info/?idAff=101

Do svidaniyaJulia

Είμαι χαρούμενος......

Βρήκα νέο πεος και την γυναίκα της ζωής μου.......

(Το γεγονός οτι δεν με λενε Max δεν νομίζω να χει σημασία)

THANK YOU SPAM MAIL.....................

20 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

alienlover είπε...

i hate spam, with a passion!!!

abbax είπε...

ki emena mou ta stelnoun kathe mera aftaaaaa! eleos den thelo na ton megaloso allo, olo skontafto pano tou
episis poses tryferes yparkseis pleon na koutouposo, oles me theloun (meso email)

Skouliki είπε...

καλα και εγω ενα πεος ψαχνω αλλα ακομα spam-τιποτα

καλησπερες

veloz είπε...

xaxaxaxaxaxaxaxaxa!!!!!!!!!!
:)

Ανώνυμος είπε...

καλά αυτό που λέει το νινί της δεν θα ξέρει τι το βρήκε όλα τα λεφτά!

nikisot είπε...

kale na arxisw na diabazw spam!!!!!!!!!!!!
ti xanw toson kairo kai mou rxontai gyrw sta 50 thn hmera mono sth douleia!

xipasmenos είπε...

Alien, εδω αγαπάς εξωγήινους στα σπαμ κολάς;

Αμπαξ, κόψε κανα κομάτι και δώση στους μη έχοντες....

Σκουλίκη, στραπ ον λέγεται και είναι απλό, φιλακια....

Βελόζ, γελάς με το ποστ ή με τους μικροτσουτσουνους; :p

Ethan μου ολα τα λεφτα είναι οτι όλα αυτα θα της κάνω εγώ......

Moody μωρό μου, δεν εχεις ιδεα τι θα συναντησεις.....

Skouliki είπε...

στραπ ον....? κανω επι χιλια λεμε .. χλωροταπητας ετοιμος προς εκμεταλλευση..

φιλι

revqueer είπε...

Γαμώτο, εγώ λαμβάνω μόνο από πρίγκιπες από το Αζερμαϊτζάν που χρειάζονται 1000 δολλάρια για να ξαναπάρουν το στέμμα τους!

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

εμένα πάντως ένα τρίτο πόδι πολύ θα μου χρησίμευε αυτή τη περίοδο!
ααχαχαχαχα

Ανώνυμος είπε...

Θα σε βαρέσω στον κώλο.

One Big DJ είπε...

Καλά μιλάμε αγαπώ σπαμ!...Βέβαια εμένα δεν μου στέλνουν email για να μεγαλώσω τον mr OneBig, (αυτό μας έλειπε μετά θα είχαμε θέμα χεχε) αλλά διάφορα άλλα τύπου ''reveal your inner goddess'' θεός φυλάξοι!!
Θυμάσαι ίσως το σχετικό post! Ουγκ.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

SAVE TANILA!!!!!!!!!!!

jg είπε...

καλη κοπελα η Tsouliya. αλλα δε λεει ποσο χρονων ειναι..

xipasmenos είπε...

Skouliki, καλή χλωροταπητο-εκμετάλευση, φιλί

Revqueer, ναι αλλά εσυ μπορείς και παίζεις θέατρο με τον εαυτό σου και παραλληλα να παρακολουθείς (το ποστ σου αυτό εμεινε στην ιστορία), μη τα θες ολα δικά σου, ασε και σε μας κατι να κάνουμε το ΣΚ.....

Laika girl, και να σκεφτείς αλλοι πάνε και το κόβουν. Δε το δινουν τουλαχιστον σε σενα να κανεις δουλεία σου για λίγο καιρό;

Τανίλα, αμα με φτάσεις κοντή.

Οne big DJ, τα σπαμ πολλές φορές είναι πιο ενδιαφερων απο τα κανονικά μειλ που στελνουν με ολες τις κοτσανες.

Παυλος, ξεκόλα με την άσωτη πια, σώσε καμια μοναχους μοναχους και άσε τον γυμνοσάλιαγκα.

P.O.V. κλπ κλπ, τετοιο κορίτσι και 60 να ναι έχω ερωτευτεί τον χαρακτήρα της.

BLUEPRINTS είπε...

κι εγώ μισώ spam, κι αγαπώ Τανίλα (αχ, το έγραψα κι εδώ κι ας το σβήσεις μετά...)

xipasmenos είπε...

Ουφ τι θα απογίνω στο κόσμο αυτο.
ΝΙΚΗΣΑΤΕ σώσατε την Τανίλα απο τα ραδιουργά σχεδια μου, καταντήσατε μπροστά σας η Τανίλα να μοιάζει καλόβολος και ήρεμος άνθρωπος... :p
Κοινώς τσουρεκια, σωστε την, καντε την Αγια....ουφ αλλα σταματήστε να μου απαντατε με save tanila παντού plzzzz δεν αντέχω άλλο θα βάλω τα κλαματα.........
:p

Ανώνυμος είπε...

xaxaxa ε δεν παίζεσαι!!! Όσο για το φαβα στις πατούσες, τα λόγια είναι περιττααααα :)))))

xipasmenos είπε...

Ναι μαρη λιγούρο ετσι οπως τρως ολο κατω πεφτει.... :p

Tanila είπε...

Ε, απ'τη μια δεν είσαι και πρώτο μπόι, απ'την άλλη είσαι ΚΑΙ χαμηλοκώλης.