Κυριακή 25 Νοεμβρίου 2007

Πρέπει να σταματήσω να αγοράζω wallpaper, flaun+, d mag, +design, dazed & confused

Σχετικό-άσχετο update today...........
Το νου σας στο msn instant mess. μου άνοιξε παράθυρο απο μια επαφή μου και μου έδωσε ένα link για ενα site (δίπλα είχε και ενα smilies που βγάζει γλώσσα) που βάζοντας ID & password (give the password give the password say say sayyy...) σου λέει ποιος σε έχει κάνει block. Ως τώρα το μόνο που επαθα ηταν να μου λεει οτι το ID μου χρησιμοποιείτε απο αλλο υπολογιστή, άλλαξα password. Και οχι τπτ άλλο έγινα και ρόμπα σε αυτή την επαφή του λεγα για link και πράσινα άλογα και δε καταλάβαινε τπτ.......



Ένα μεγάλο μέρος των εισοδημάτων μου (Τι ψωνάρα Θεέ μου ένα εισόδημα το χω όλο και όλο τέσπα) πάει σε ξένο τύπο (εκτός απο το +design που είναι Ελληνικότατο και απο τα καλύτερα του είδους αλλά με πηγές εξωτερικού) , να ναι καλα τα news stand στο μετρό Αγ. Αντωνίου τα οποία θα ανοίξουν παράρτημα σπίτι μου σύντομα. Που λέτε αυτά τα περιοδικά είναι καταστροφικά για την ιδιοσυγκρασία μου, αλλα και για την ψυχοσωματική μου σταθερότητα. Μου πετάς έτσι απροκάλυπτα στα ιλουστρασιον σου pages (to xw to xw to inglis) άρθρα για κτήρια, τεχνες κλπ του εξωτερικού, εγώ μετά τι να κάνω; Να βάψω την ακρόπολη μωβ to make a statement?

Φακ Φακ Φακ, γαμώ την ιδιοσυγκρασία του Ελληνα, ολοι οι μικροτσουτσουνοι εδώ φτιάχνουν άκομψα κτήρια και τεράστια για να καλύψουν το προβληματικό τους τσουτσούνι.

(Inner Voice: Stop being a bitch, you love your country)

Τέσπες......

Δείτε και θα γκετ γουατ αϊ μιν....



Σε αυτό το αρχιτεκτονικό γραφείο του Ροτερνταμ δουλεύει ένας φίλος μου που έχει καταλάβει απο την αρχή τον ευσεβή μου πόθο και το ψώνιο μου για την αρχιτεκτονική, και με προμηθεύει με αρκετές πληροφορίες.
Αυτή είναι μια προέκταση διαμερίσματος σπιτιού στο Ροτερνταμ, και είναι το πρώτο προτζεκτ του γραφείου στην γεννέτηρα του. Αρχικά μου φάνηκε λίγο κιτς αλλά η απλότητα του και το έντονο χρώμα στην άχρωμη συνοικία δίνει μια άλλη νότα χαράς, και ενιγουεϊ σοοοοο ματς μπετερ δαν κεραίες τηλεόρασης και ηλιακούς. Το είδα στο wallpaper αυτού του μήνα αν και μου το είχε στείλει χρόνο τώρα....











Το επόμενο το είδα στο +design και αφορά έναν Σλοβένο 38χρονο διάσημο βιομηχανικό σχεδιαστή της Λουμπλιάνας, εχει συνεργαστεί με adidas, versace, ferre, audi, british airways, ebay etc και τα εργα του εκθέτονται στο πομπιντού του Παρισιού, και στο Μουσείο Αφίσσας!!!!! της Βαρσοβίας (Το μοντέρνας τεχνης στην Αθήνα που είναι; Που; μπουχαχαχαχα)







Εμένα όμως απο ολα τα εργα του αυτο μου έκανε εντυπωση μια σακούλα σκουπιδιών, ναι σακούλα σκουπιδιών. Η μανα μου μου έλεγε απο μικρό παιδί "Οτι κάνεις, κάντο με στυλ".







Στο dazed & confused το οποίο βρήκα στο αεροδρόμιο Μαλπενσα του Μιλάνο και οσο και να ψάχνω δε το βρίσκω βρήκα 2 πολύ ενδιαφέροντα άρθρα.....Το ένα για το γεγονός που κανένας δεν έχει συνειδητοποιήσει, το ποσο vintage εχουν καταντήσει οι δισκέτες και οτι έχει σταματήσει η παραγωγή τους.




Aυτο το περιοδικό είναι απλά οτι καλύτερο έχω διαβάσει, απίστευτη αισθητική τρομερές φωτογραφίσεις. Το 2ο που μου κέντρισε το ενδιαφέρων ειναι για εναν εκκεντρικό γκαλερίστα gay με ιστορία στις προκλητικές εκθέσεις ο οποίος άνοιξε γκαλερί στο γκάζι γιατί λέει οτι η κοινωνία μας έχει φοβερή δεκτικότητα στην μοντέρνα τέχνη αλλά καθόλου υποδομή, και νιώθει οτι λειτουργεί ως αντίβαρο στην έλειψη μουσείου μοντέρνας τεχνης.... Σε αυτόν θα κάνω εκτενες αρθράκι ελπίζω.......Αφου πάω στη Γκαλερί του βέβαια, όποιος γουστάρει είναι very wellcome.....to join me.....







Στο dmag και αυτό Ελληνικό και αρκετά ενδιαφέρων βρήκα ένα άρθρο το οποίο χαρακτήριζε τον αιώνα μας ως αιώνα των μουσείων, και παρέθεσε κάποια απο τα πιο συναρπαστηκά μουσεία που έχουν κατασκευαστεί εδώ και 7 χρόνια.







Αυτο μου έκανε την μεγαλύτερη εντύπωση είναι το μουσείο μοντέρνας τέχνης σε μια μικρή πόλη της Αυστρίας το Γκράτς δείτε το και πείτε μου αν το δήθεν industrial-ξεχασαμε το σοβα στο σπίτι-προχώ κτήριο στην Συγγρού είναι μπροστά του μια χυσιά μπετόν.







Είχα αφήσει το αγαπημένο μου για το τέλος το FLAUN+ αλλά να σας πω την αλήθεια βαρέθηκα, άλλωστε το flaun+ είναι απλά όλο τέλειο, για ξεκοκάλισμα αυτο το περιοδικό.







Και σας ρωτώ πως εγώ να βγω πάλι έξω απο το σπίτι μου και να αντικρύσω την επαναλαμβανόμενα λάθος μοτίβα αυτής της πόλης; Μένω σε μια πανέμορφη πόλη, το κέντρο το λατρεύω για τις αντιθέσεις του, τα νεοκλασικά δίπλα σε μπουρδέλα, ερείπια δίπλα σε πανέμορφες μικρές πλατείες, τοίχοι σάπιοι με graffiti του b. αλλά ρε γμτ απο κει και πέρα, στα προάστια και στις περιοχές δίπλα απο το κεντρο θα ηθελα κάτι να ξεχωρίζει, κατι να είναι όμορφο. Και δεν θεωρώ όμορφο το mediamarkt στην Αθηνών ρε πούστη μου, λίγη παιδεία γμτ ένα μουσείο μοντέρνας τέχνης να ξεστραβωθούμε, να σταματήσω να χαλάω τα κερατά μου σε περιοδικά για να αποκτήσω λίγο άποψη περι αισθητικής.

25 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

nikisot είπε...

nai eftase h ra!!!!!
8a diafwnhsw mazi sou!!!
h polh mas diamantia arxitektonikhs, ekei pou de to perimeneis!!!
smouts baby

xipasmenos είπε...

Ρε συ μωρό μου αλήθεια τώρα, πες μου ένα διαμάντη σύγχρονης αρχιτεκτονικής....Εγώ ενα δεν εχω δει...
Και δε μιλάω τόσο για το κεντρο όσο για τις υπόλοιπες περιοχές της Αθήνας.....

Cookie Basher είπε...

Αυτή η κάμπια-μουσείο, όλα τα λεφτά.
Και οι σακούλες σκουπιδιών, μόνο που θα λυπόμουν να τις πετάξω (κουτιά δεν είναι, αν δεν κάνω λάθος?)

Ποια αρχιτεκτονική; Για έλα να δεις το νέο δημαρχείο της Θεσ/κης..θα θες να πάρεις τη μπουλντόζα κι όποιον πάρει ο Χάρος

xipasmenos είπε...

Μην ακούσω καλατραβα θα βγαλω ερπη..

jg είπε...

και μενα μαρεσε το μουσειο/καμπια. και οντως οι δισκετες ειναι τελειως vintage! και οι κασετες δεν ειναι?

Ανώνυμος είπε...

Ακου τωρα να σε κολλήσω- λέμε τώρα - έχω όλα τα +design απο τοτε που ηταν Δελτα D και φυσικα από το πρώτο που΄ούτε η μάνα του δεν το ήξερε, μέχρι πριν 2 χρονια που έκοψα την συνδρομη. Και γραφιστα επαιρνα αλλα οχι πάντα, και όλα τα βιβλία από τα εβγε. Μεχρι που τα έκοψα όλα. Πάω ένα παπασωτηριου, αραζω κανα 2ωρο (ξερεις, στο καρεκλάκι) και εχω βρει την υγεια μου. Βεβαια μου επεσε αλλου το μυαλό, αλλά αυτα θα τα γράψω αύριο αναλυτικά ;)
Στα πουλαω αμα θες τα Δελτα D σε τιμη δηλητηριο, χαχα :)
(Το Μαγκάζε δεν μου είπες τι είναι! )

xipasmenos είπε...

To μουσείο κάμπια είναι όλα τα λεφτά.

Φαβουλίνι μου θα σε πάω μαγκαζε μια μέρα υπόσχομαι....

Skouliki είπε...

θες τεχνη...χεστα τα περιοδικα και πηγαινε να ζησεις Ντουμπαϊ..

εκει μπορεις και να πεθανεις

καλημερες

revqueer είπε...

Το μπλε κτίριο all the euros!! Είναι πολύ χρηστικό όταν δίνεις οδηγίες στο delivery boy 'θα στρίψεις και θα δεις ένα μπλε κτίριο...'
Επίσης θα ήθελα να μου πεις τη προσωπική σου άποψη για το αεροδρόμιο Ελ Βελ.
Ευχαριστώ
Φιλιά
Καλημέρα!

Tanila είπε...

ΕΙΣΑΙ ψωνάρα που πας και δίνεις όλο σου το εισόδημα από υπαίθρια πώληση μαϊμούδων ρολογιών σε ξένα ντιζάιν περιοδικά. Και γκρινιάζεις κι από πάνω για τα αθηναίκά κτίρια, ενώ εσύ κοιμάσαι σε χαρτόκουτο στην πλατεία Βάθη.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Βάλε κόκκινα γυαλιά
κι όλα γύρω σινεμά
τα βλέπεις ... που λέει και το τραγουδάκι.

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

βρε κουτούτσικο θ' αποκτήσουμε κι εμείς μουσείο μοντέρνας τέχνης! κάνε λίγο υπομονή να μπούμε στον επόμενο αιώνα πρώτα!

Κολοκύθι είπε...

Μόνο μη μου πεις ότι τρως και σούσι.Αυτό μόνο.

Κολοκύθι είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Κολοκύθι είπε...

Ποτε θα με πας στας Ολανδίας?

Κολοκύθι είπε...

Φυσικά όλα πληρωμένα.

Κολοκύθι είπε...

(από εσένα)

Κολοκύθι είπε...

Εγω θα βγάζω φωτογραφίες τα κτίρια για τη συλλογή σου.

Tanila είπε...

Mia xarά θα τραβάς φωτό από τη βιτρίνα που θα σε κλείσει ο Ξίπο για να σου πληρώσει το ταξίδι.

One Big DJ είπε...

Aγαπώ Δέλτα D ..παλιές καλές εποχές sniff..
Όσον αφορά το βίνταζ του θέματος ποιός θυμάται to Jazz? Την χοντρή δισκέτα που είχε μέγεθος ένα γίγα και λέγαμε τότες WOW! Που λειτουργούσε σαν εξωτερικό drive. God i am getting old. ! (ΥΕΑΗ)!! :D

xipasmenos είπε...

Skouliki μου, αν είχα την δυνατότητα να πάω να ζήσω σε μια άλλη χώρα, είμαι 1000% σίγουρος οτι δεν θα επέλεγα Ντουμπαϊ.

revqueer μου, το Ελ.Βενιζέλος είναι απο τα πιο λειτουργικά αεροδρόμια που έχω πάει, τεράστιο αλλά καθόλου δύσκολο να βρεις πύλες κλπ. Σχεδιαστικά δεν είναι κάτι αλλα στη τελική αεροδρόμιο είναι. Πάντως μια πιο εντυπωσιακή και πιο όμορφη όψη θα μπορούσε να είχε.

Τανίλα σου, το χαρτόκουτο είναι προχώ, τρεντυ και ιν φάσιον αντίθετα με την Συγγρού που μένεις εσυ που εχει ξεπεραστει απο εποχή Γαρδέλη. Και αγάπη μου το κολοκύθι τουλάχιστον στην βιτρίνα θα χει ζήτηση, εσένα ούτε σε κρεμάστρα δεν θα σε βάζαν στο Αμστερνταμ.

Παυλο μου, αμα βάλω κόκκινα γυαλιά θα μαι σαν τον Λαλα και δεν το θέλω αυτό.

Κολοκύθι μου, μιλάς σε αυτόν που το γνωρίζουν σε ΟΛΑ τα sushi bar, έχω έρωτα, επίσης για να με κράξεις περισότερο κάνω και yoga.
Netherlands κατσε να παω εγω πρώτα και βλέπουμε.

DJ μου, η δικιά μου τεχνολογική κατάρτιση ξεκινάει απο Ατάρι και τα pc με πράσινη οθόνη armteck or whatever κάπως έτσι.

One Big DJ είπε...

Καλά κι εμένα μη νομίζεις....Απλά παράλληλα υπάρχαν και τα Jazz. Χιχι

xipasmenos είπε...

Nτροπή και αίσχος δεν απάντησα στο λαϊκο μου το κορίτσι.
Δεν αργεί πολύ ο επόμενος αιώνας or not.

ΥΓ Με το κτηριο που προορίζουν για το μουσείο προσπαθούν να μας πείσουν οτι η τσιμεντούπολη ειναι πολύ contemporary κατι μου λεει δεν θα μας καταφέρουν....

Ανώνυμος είπε...

peri ais8itikis me vriskeis symfvno.
kai oxi den egines rezili me to sms sou :-P

xipasmenos είπε...

Φαντάζομαι όμως την φάτσα σου οταν θα διάβασες το μνμ.......