Δευτέρα 18 Φεβρουαρίου 2008

cultural DNA bar

Φτιάξτε το δικό σας cultural DNA bar και μπορεί να δημοσιευτεί στο επόμενο Dazed and Confused. Μοιραστείτε το ανεβάζοντας το απλά με ενα html code στο blog ή στο myspace σας.

Here's mine.... click to see the whole culture DNA bar

make you're own here

6 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

jg είπε...

γαματο γαματο! αλλα σου ειπα..εγω απο cultural dna εχω μονο το dna...lol

nikisot είπε...

be true?
be mine
be sexy
be best

Cookie Basher είπε...

Καλό! Αλλά θέλει δουλειά: να βρεις φωτό, να αποφασίσεις (και δεν έχω ιδέα τί να βάλω)..meh
Ίσως το κάνω αύριο

PETRITO ZEZUS είπε...

Queen Viv+Nike dunk shoes forever!

Anubis είπε...

s aresei to portokali
poso se agapw mikre ksypolite file mou, sorry pou thymwsa prin me tin treli
tis (portokali) evlogies mou
Anubis

xipasmenos είπε...

povo μου, είπαμε και οι βλάχοι έχουν κουλτούρα....

moody μου, εμείς είμαστε όλα τα παραπάνω

Cookie μου, να το κάνεις και να μου στείλεις να το δω....

petrito σωστός...

anubis μου, τώτα τι μας συμπαθείς; Εγω νομίζω οτι έχασα κάθε αγάπη για σένα. Ακους εκει να μισείς την Bjork...