Σάββατο 2 Φεβρουαρίου 2008

Όλα τα μωρά στην πίστα.



Δεν θα μπορούσα να αντισταθώ στο διαγωνισμό των Λαϊκών κοριτσιών στο ποιός blogger ήταν το πιο γλυκό μωρό.


ΥΓ1 Πάντα λέγαν οτι είμαι το πιο όμορφο μωρό.
ΥΓ2 Gsus υπάρχουν και άλλα μωρά με ξανθά μαλιά και ΧΩΡΙΣ καράφλα.
ΥΓ3 Billpsar dream on dude.....eat my dust.
ΥΓ 4 Άντε να βλέπω και άλλα μωρά στην πίστα των Λαϊκών κοριτσιών.

12 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

nikisot είπε...

pou pshfizoume?
8elw na dw olous tous diagwnizomenous prin krinw!

Provato είπε...

άχου το άχου έλα να κάτσεις στα γονατάκια του θείου προβατάκου έλα μη φοβάσαι ΕΛΑ ΕΙΠΑ ΤΩΡΑ!

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

2 - 2 ta skalia vlepwwwwwwwwwww
ts ts ts

Ανώνυμος είπε...

Άχουτο!!!!! Είναι να το πάρεις να του τσιμπήσεις τα μαγουλάγια και να του κάνεις γούτσουγούτσου!

jg είπε...

ωωω!!! τι καλουλι! (αυτο ερχεται απο ανθρωπο που δε μπορει τα παιδακια)

One Big DJ είπε...

awwww so cuuuuuuteeee..BITCH!

Dr_MAD είπε...

το πρόβατο με φόβισε. Δεν ανεβάζω αντίστοιχη φωτο απα πα...

ρίγη συγκίνησης. όντως υπάρχουν και ξανθά μωρά ΜΕ μαλλιά. το είδα και το πίστεψα

APSOY είπε...

πάρε φάτσα!!! :D

Ανώνυμος είπε...

Miκρός ήσουνα καλός και νοστιμούλης.
Τώρα που μεγάλωσες, χάλασες κι ασχήμυνες.
Εγώ τουλάχιστον ως πιτσιρίκα έκανα και statement. Η φωτό (μου) με τον παπά μ'έχει σημαδέψει.

xipasmenos είπε...

moody μου, αστα αυτά και ανέβασε και συ baby foto

προβατό μου, ζε σέλω.....φοβάμαι

Λαικό κορίτσι μου, μα γιατί μας πέρασες;

bibi μου, don't goutsou goutsou me.....:p

povofag μου, κανείς δε μπορεί να αντισταθεί σε αυτή τη φωτογραφία

onebig μου you're going down bitch

MAD μου, ε ναι λοιπόν υπάρχουν.

Αψου μου, παρτην πίσω

Τανίλα μου, μπορεί να είχες αποψη αλλα ήσουν άσχημο μωρό απο τότε, και έχεις επίσης ακόμα το ιδιο ύψος με τότε.

Equilibrium είπε...

Τι γλύκας που ήσουν... να ανεβάσω κι εγώ λες;; Μη με πιέζεις :PP

xipasmenos είπε...

Να ανεβάσεις να ανεβασεις
σε πιεζω σε πιεζω