Τρίτη 26 Φεβρουαρίου 2008

wind shaped pavillion by michael jantzen

Αυτή η κατασκευή είναι η πρόταση του Jantzen για ένα κτήριο οικολογικό και αρκετά τολμηρό ώστε να θεωρηθεί "τέχνη". Τα 6 κομάτια απο τα οποία αποτελείτε είναι κατασκευασμένο απο ελαφρύ fabric τα οποία με την παραμικρή δύναμη του αέρα τα περιστρέφει γύρω απο κεντρικό αίθριο που στηρίζει όλη την κατασκευή. Όσο περιστρέφονται ανεξάρτητα τα 6 κομάτια της κατασκευής μετατρέπουν την κινητική τους ενέργεια σε ηλεκτρική η οποία αρκεί για να φωταγωγίσει την κατασκευή όλο το βράδυ. Το κτήριο στην αρχική του μορφή είναι μια απόλυτα συμμετρική κατασκευή, αλλά μιας και αρχίσει να φυσάει είναι πλέον πολύ λίγες οι πιθανότητες να επιστρέψει σε αυτό. Τέλος, ας υποθέσουμε μένω στο δεύτερο όροφο και τα λαϊκα κορίτσια μένουν στον τρίτο, μπορώ να αλλάξω θέση του ορόφου μου ώστε να μην ενοχλούν το υπνοδωματιό μου τα αχαλίνωτα σεξ themed πάρτυ τους... :p ή πολύ απλά γιατί σήμερα θέλω να βλέπω θάλασσα και όχι βουνό.

12 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Dr_MAD είπε...

wow!
Αυτό είναι πρωτοτυπία στην αρχιτεκτονική, όντως! Εχω μείνει μαλάκας. Μα πόσο ελαφρύ μπορεί να είναι αυτό το υλικό? Κι αν από πάνω σου μένει η Δήμητρα Λιάνη, τι σου εξασφαλίζει ότι θα μπορείς να αποφύγεις τα δικά της theme parties? Θα μπορεί ο όροφος να μετακινηθεί. Και για να μη φανώ αντιπασόκος, σου λέω. Πες ότι από πάνω μένει η Σπεράντζα Βρανά. Θα μπορούσες να γλιτώσεις από το χλάπα χλούπα από τα τσόκαρά της όλη μέρα?

revqueer είπε...

Εκπληκτική ιδέα αλλά ανησυχω πως θα με έπιανε ναυτία συνέχεια πέρα δώθε!

jg είπε...

ειναι θεικο!!!! αλλα αν ειμαι στο μπαλκονι και αρχισει να φυσαει??? και αν δε φυσαει τοτε δε θα εχω ρευμα?

nikisot είπε...

kale zalisthka!!
poly wraio omws

dunno είπε...

με δουλεύεις τώρα...

Jimmy Rose είπε...

θα συμφωνήσω με τον revqueer. Δεν συμφέρει με το που θα μπαίνεις στο σπίτι να παίρνεις δραμαμίνες επειδή φυσάει...!

Marvin είπε...

ασε που θα στεγνωνουν πιο ευκολα τα ρουχα αμα περιστρεφεται ολο το κτιριο...

BLUEPRINTS είπε...

πως θα γίνει να "κλείσω" το ρετιρέ;

Unknown είπε...

ωραιότατη πρόταση αλλά από το συνεχές ραουντ ραουντ δεν θα με πιάσει ξεράσογλου?

xipasmenos είπε...

Μad...αγαπάμε Σπεράντζα....θα ανεβαίνουμε και θα παίζουμε μπιρίμπα μαζί της.

Povo μου σκάσε και φύσα αν δεν έχει αέρα....

Moody μου, δραμαμίνη

dunno μου, εγώ;

jimmy...πφφφφφ σακούλα πάρε μη λερώσεις το χαλί.

Marvin μου πάντα ήξερα οτι είσαι πρακτικό παιδί εσύ.

Blue, :p

εthan μου, βλάχο... :p

PETRITO ZEZUS είπε...

Επαναστατική ιδέα αλλά τι γίνεται όταν θέλεις να απολαύσεις την θέα και ο αέρας σε πάει όπου θέλει?
Anyaway πολύ θα ήθελα να το δοκιμάσω.
xx

Ανώνυμος είπε...

Εγώ ας μη μιλήσω.
(χιχιχι).