Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2008

feat.

Αγαπημένες μου τραγουδίστριες και ένα καμένο μοντέλο, σε 4 αγαπημένα μου τραγούδια με απίστευτα videoclip.

{fatboy slim ft macy gray-demons}

by far το αγαπημένο μου videoclip, απλά ασύληπτο

{primal scream ft kate moss-some velvet morning}

{boris dlugosh ft roisin merphy-never enough}

{royksopp ft karin Dreijer Andersson (the knife)-what else is there}

hint: Στο clip η Karin είναι αυτή στο τραπέζι που τρώει το μήλο, όπως και στα clip των knife εμφανίζονται πολύ σπάνια σε ρόλους που δεν φαντάζεσαι οτι είναι αυτοί.

9 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Cookie Basher είπε...

Ένα κι ένα όλα :)
Θα έβαζα και Oakenfold ft. Brittany Murphy -cheesy!

APSOY είπε...

Ρεεεεεεεεεεεεεεεεεε!
Για το πρώτο ΤΡΕΛΑΙΝΟΜΑΙΙΙΙΙΙΙ!!!
Μου φτιάχνει τοσο τη διάθεση!!!
Τέλειο, τέλειο, τέλειο!
Όλα είναι ωραία!
Αλλά ειδικά το πρώτο!
Τ Ε Λ Ε Ι Ο!
:)

revqueer είπε...

Εγώ αντιδρώ όπως ο Αψού, αλλά για τους Primal Scream.

xipasmenos είπε...

cookie μου την δίνει η φατσα της Μπρίτανυ.

Αψού, εντάξει; συνήλθες απο το επιληπτικό σοκ; Και μένα μου αρέσει απίστευτα πολυ...

Rev μου, είναι φοβερο τραγούδι....

ethanandthecity είπε...

στα δύο τελευταία απλά προσκυνώ

nikisot είπε...

3ereis thn erwtikh mou sxesh me royksopp
opote i say no more

APSOY είπε...

μόλις!!!:Ρ

xipasmenos είπε...

Όταν έβαζα αυτά τα τραγούδια στο πρώτο σκεφτόμουν εμένα, στο δεύτερο ξέρει αυτός, στο τρίτο τον ethan, kai στο τέταρτο το moodaki μου.

Μοοdy εσύ έχεις αγάπη για royksopp εγώ για knife, σε αυτό το τραγούδι γινόμαστε ένα baby....σματς

dunno είπε...

Τρελαινομαι για το πρωτο με την macy gray και το βιντεο κλιπ ειναι οντως απο τα αγαπημενα μου.απο τα αλλα 3 ξεκιναω να κολλαω με των royksopp και δεν το περιμενα.