Τετάρτη 20 Φεβρουαρίου 2008

show me some pity.... UPDATED


Αύριο το πρωϊ μπαίνω για το phase 1 του total makeover μου. Ο σκοπός μου είναι απο πανέμορφος να γίνω ένας κοινός θνητός ώστε να δείξω οτι δεν βασίζομαι στην εξωτερική εμφάνιση αλλά στο εσωτερικό πλούτο.


Απο την άλλη επειδή επειδή ο εσωτερικός μου πλούτος έιναι μικρότερος απο το Ε.Α.Π της Ουγκάντας, αποφάσισα απλά να κάνω μια απλή εγχείρηση λέϊζερ να ισιώσουμε το διάφραγμα που είναι στραβό. Απο αύριο λοιπόν θα έχω 2 ρουθούνια που δουλεύουν, και όχι ενα κανονικό και ένα διακοσμητικό για λόγους συμμετρίας.


Ο λόγος που το ποστάρω είναι ένας, θέλω να γεμίσει το μπλογκ αυτό απο ευχές ανάρωσης, και προσευχές για ένα καλό χειρουργείο. Θέλω να με εκθειάσεται και να πείτε πόσο όμορφος και πόσο καλό παιδί είμαι.


Απο αυτο το ποστ εξαρτούνται πολλές φιλίες, κοινώς όσοι δεν απαντήσουν σε αυτή τη κρίσιμη στιγμή την πουτσίσανε......


Πάντως για να νιώσω καλύτερα, αγόρασα το νέο i pod nano, έτσι για να έχω κάτι να ασχολούμε 3 μέρες κλεισμένος.
UPDATE
Χαίρομαι που η ιατρική αναπτύσεται, χαίρομαι ακόμα πιο πολύ που έχει εφευρεθεί το λέϊζερ. Η όλη διαδικασία ήταν πιο ανώδυνη και απο καθαρισμό στο οδοντίατρο. Μπήκα κοιμήθηκα και όταν ξύπνησα απλα ένιωθα κάτι τεράστια ταμπόν στη μύτη μου που έπρεπε να κρατήσω για 1,5 μέρα. Οσο για πρήξιμο και φάτσα λες και με είχαν πλακώσει ο Μπάμπης ο Σουγιάς με το Τάκη το πεταλούδα ουτε λίγο. Βέβαια ως γκρινιάρης καρκίνος γκρίνιαζα συναίχεια επειδή δεν μπορούσα να αναπνεύσω απο τη μύτη με αποτέλεσμα να ξερένεται το στόμα μου. Επίσης απαιτούσα να μου φέρουν σουβλάκια και τσιγάρα αλλα για κάποιο περίεργο λόγο αρνηθήκανε.
Τέσπες έβγαλα και τις γάζες απο ρουθούνια και σας λέω οτι απλά δεν έχετε ιδέα πόσες γάζες χωράνε εκει μέσα.....2 σε κάθε ρουθούνι μου χώσανα και ήταν και τεράστιες.
Τέλος εντελώς τυχαία βρήκαν και ένα πολύποδα αραχτός ο μαλάκας μεσα στο ρουθούνι μου και τον ξηλώσαν.
ΥΓ. Είμαι πολυ σεξουαλικός αυτή τη στιγμή, τρέχει η μύξα αλλα σε συνδιασμό με το αίμα έχει ενα ροζουλί χρωματάκι. Πολυ ρομαντική η μύξα μου.....

29 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Περαστικούλια όμορφε!!!
Καλή επιτυχία!

oni είπε...

Grhgorh anarrwsh! Ante bre opws k h Antzela twra 8a ka8arisei k to myalo sou mias k 8a pairneis swstes anapnoes k 8a oksygonwnetai kala o egkefalos! :P

Marvin είπε...

εγω που σου μιλαγα την ώρα που το έγραφες το ποστάκι δεν πρέπει να πιαστώ σαν ο πρώτος που σου ευχήθηκε;; Περαστικούλια βρε!

Jimmy Rose είπε...

Περαστικά και γρήγορη ανάρρωση. Χρειαζόμαστε την ομορφιά και τον εσωτερικό σου πλούτο (έστω και αν υπολείπεται του ΕΑΠ της Ουγκάντας).
Get well soon.

Equilibrium είπε...

Break leg not a nose!

κι αν βαρεθείς με το i-pod πέρασε να σου πούμε μια ιστορία

One Big DJ είπε...

kaleee perastika sou glykoulh mou. ola kala tha pane kai tha bgeis ena koukli. ftanei to glypsimo lol

jg είπε...

8a vgeis me functional miti!! perastika, na gineis grigora kala!
proseuxes den kanw.
kata ta alla symfwnw kai me ton oni!
ante me to kalo xip!

Ανώνυμος είπε...

Καλημέρα!!! Πρώτη φορά και σε πετυχαίνω σε ακατάλληλη στιγμή!!! Περασικάααααααααα!!!

Tanila είπε...

Aυτό το "ισιώνω το διάφραγμα που είναι στραβό" δε λένε όσοι πάνε να κόψουν τη μυταρόλα να την κάνουν γαλλική;
Περαστικά, αλλά μη χαίρεσαι, το ίδιο άσχημος θα είσαι. Για τόταλ μέηκοβερ θα πρέπει να κόψεις και τις κρεατοελιές, τη μπάκα, τα βυζια που κρέμονται ως το πάτωμα,την κυτταρίτιδα, τα ψωμιά, να βάλεις μαλλιά, να λιφτάρεις τις πατσορυτίδες, να κόψεις την καμπούρα, κ.λ.π.

revqueer είπε...

Καλή ανάρρωση κι από μένα!!
;-)

Psofofeggaro είπε...

lol perastika!
alitheia de mou les, kaneis esi prota dokimastika tin egkxirisi na deis pos tha paei kai meta tha stileis tin maria tin asximi pou itan kai parthena? :p

APSOY είπε...

Με το καλό!!!!
Και περιμένω και αναλυτικά να μου πεις αν πόνεσε, πόσο πολύ πόνεσε, γιατί είναι προτιμότερο τελικά να χρησιμοποιούμε ένα ρουθούνι αντί για δυο, κ.ο.κ
(έχω στραβό διάφραγμα κι εγώ αλλά φοβάμαι την επέμβαση/ και μη με πεις αδερφή, δε θα θιχτώ :Ρ)

Πάντως αν ισχύει αυτό που είπε η Λαίδη, πως πλέον δεν νιώθει ανεγκέφαλη, τότε ίσως να το ξανασκεφτώ κι εγώ!!!

Καλή ανάρρωσηηηηηηηηη!
Α, και είσαι όμορφος, καλό παιδί, προσευχές, κ.ο.κ
:)

Cookie Basher είπε...

Είσαι όμορφος και καλό παιδί. Πολύ.

Επίσης η Χάλι Μπέρυ πήρε κοτζάμ Όσκαρ με ένα λειτυργικό αυτί, αυτό σημαίνει ..κάτι που δε μού'ρχεται αυτή τη στιγμή.

Καλή ανάρρωση!

Unknown είπε...

κλαψιάρη καρκίνε δεν σου φτάνει το sms συμπαραστάσης και ευχών για καλορίζικη νέα μύτη, θες κι απο δω τα συχαρίκια σου
χμμφφ

BLUEPRINTS είπε...

καλά, εγώ δεν ξέρω πόσο όμορφος και καλός είσαι (απλά το υποθέτω), αλλά γρήγορη ανάρρωση εύχομαι κι όλα να πάνε καλά
υ.γ.: άντε και με 2 ρουθούνια να δουλεύουν πλέον κανονικά ποιός σε πιάνει... (το έπιασες το υπονοούμενο έτσι;)

nikisot είπε...

panemorfe kai pane3ypne file mou
elpizw grhgorh anarrwsh na 3anaomorfyneis ton kosmo mas
s agapw

comingThrough είπε...

kali anarrosi :)

Dr_MAD είπε...

Συμφωνώ με Τανίλα (μπλιαχ). Οσοι πάνε για πλαστική μύτης, βαφτίζουν το χειρουργείο "διάφραγμα". Αλλά... επειδή είδα κάτι απειλές, θα ευχηθώ καλή ανάρρωση και περαστικά και με ένα καλό παιδί παιδί να βγεις με εξιτήριο. Τόσες αδελφές θα είναι εκεί. Δε μπορεί, κάποια θα βρεις να ζαχαρώνεις

(Εχω γίνει πολύ κακός, πρέπει μου φαίνεται να πάω για ευθανασία. Συγχώρεσέ το μου, έχω problems με δουλειά και ξεσπάω)

Καλό ΠΣΚ ;-)

Constademon είπε...

Ουπς κι ενας φίλος μου μπαίνει για την ίδια δουλεια... μπας κι ειμαστε φίλοι και δεν το ξέρουμε;;;;
Καλή ανάρρωση σου ευχομαι και ... με έναν πόνο !!! ;ο)

xipasmenos είπε...

Ωραία βλέπω οι απειλές μου λειτούργησαν :p

Σας ευχαριστώ όμορφα παλικάρια και όμορφες κορασίδες...

Soula είπε...

Καλέ αυτή η Τανίλα τί χολή..;;
Απαπαπα!
Να ευχηθώ κι εγώ με τη σειρά μου
Καλά.."αποτελέσματα"!!
(άντε και στα δικά μου)
:p:p:p

xipasmenos είπε...

Πόσο παθέτικ είναι το γεγονός οτι δεν έχω ακόμα βγάλει την γαζούλα με την απαίσια αυτοκόλητη τανία που ΄μου βάλαν όταν βγάλαν πεταλούδα; Ρε γμτ πονάει αυτή η μαλακία...αυριο που θα κάνω μπάνιο θα την βγάλω ελπίζω....αλλο και τουτο λέει πρεπει να κανω χλιαρό μπάνιο...κρυώνω ρεεεεε

xipasmenos είπε...

Πόσο παθέτικ είναι το γεγονός οτι δεν έχω ακόμα βγάλει την γαζούλα με την απαίσια αυτοκόλητη τανία που ΄μου βάλαν όταν βγάλαν πεταλούδα; Ρε γμτ πονάει αυτή η μαλακία...αυριο που θα κάνω μπάνιο θα την βγάλω ελπίζω....αλλο και τουτο λέει πρεπει να κανω χλιαρό μπάνιο...κρυώνω ρεεεεε

Jimmy Rose είπε...

Μπράβο που όλα πήγαν καλά. Άντε να αναρρώσεις πλήρως για να καμαρώσουμε όλοι το αποτέλεσμα. Θέλω εξέδρα στο Σύνταγμα, με video wall για να θαυμάσουν τα πλήθη...

revqueer είπε...

Η μυξούλα σου είναι ακρως ερεθιστική!! Πολλά περαστικά και σου αφιέρωσα και ποστ!

Ανώνυμος είπε...

Ποτε δεν ειναι αργα!
Περαστικα!

PETRITO ZEZUS είπε...

Καλή ανάρρωση sweetie..
Εύχομαι όλα καλά.
Speaking of ipod nano και γω πήρα ένα αυτές τις μέρες (το Classic όμως).
Φιλάκια και σιδερένιος!
χ

φάβα είπε...

perastikoulia sweety :)

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

"Χαίρομαι που η ιατρική αναπτύσεται" αχχχ σ' εμένα θα τα πεις αγάπη μου????
αχαχχαχα
σμουτθ