Σάββατο 24 Νοεμβρίου 2007

Get this party started

UPDATED



Με λίγα λόγια σήμερα έχω κέφια, θα βγω και θα κάνω χαμό. Θα βάλω το καθαρό μου εσώρουχο, σίγουρα το De puta madre έτσι για να βγάζει υπονοούμενο.
Nα υπήρχαν και καλά clubs να γυρίσεις θα ήταν σούπερ. Τι να κάνουμε, με βλέπω τα κλασικά ποτάκι στο Mayo, δευτερο ποτάκι Sodate, τρίτο και λοιπά στο Ka3arma. (Αμα με δείτε στο Fou σημαίνει έχω ξεπεράσει τα 18 ποτά και δεν με ενοχλει το αίμα που βγαίνει απο τα αυτιά μου ακούγοντας μακρόπουλο, και οι σφάχτες στα μάτια βλέποντας τα δικά μας τα "κορίτσια" να χορεύουν στην μπάρα....

Θα μου πεις, υπάρχουν και αλλού μαγαζιά εκτός απο το Γκάζι, αλλά τι να κάνω την είδα ντέκα ρε σεις......

Αντε και καλά κρασιά σήμερα.

ΥΓ Αυτό είναι το μόνο ωραίο τραγούδι που θα ακούσει κανείς στο ka3arma.....

.
.
.
Εεε βέβαια είπα οτι θα βγω εγώ και κόπηκε στο ρεύμα σε όλο το Γκάζι. Μο πόσο γκαντέμης μπορεί να είναι ένας άνθρωπος. Βέβαια η διαδρομή κλασική Mayo, sodade (δε κάτσαμε ήταν πολύ σκοτάδι και πολύ νωρίς για νταρκρουμιες) και τέλος Κα3αρμα. Φου την γλύτωσα δεν ηπια τόσο. Έμαθα και νέα κατηγορία ανθρώπων....τους cockteasers.....επίσης να καταγγείλω οτι πλεον δεν μπορείς να βγεις εξω και να μην πετύχεις γνωστά μέλη της μπλογκόσφαιρας....

Απορία της βραδιάς, ολοι οι μπλογκερς είναι gay ή οι gay είναι όλοι μπλόγκερς;

ΥΓ. Ναι στο κα3αρμα έπαιξε την Σιρλεϋ μου με το απο πάνω τραγούδι, Μαντόνες, τρανσιες και λοιπές χορευτικές (δήθεν) προγκρέσιβ παπαρίές, αλλα ρε πούστη μου μετά απο timbaland δε κολάει η Τάμτα ρε γμτ.......

ΥΓ2 Θέλω σήμερα κιολας να ανοίξει ενα club στη περιοχη Γκάζι, με καλή μουσική, καλά πάρτυ, καλό αλκοολ, όμορφη διακόσμηση (οχι κλουβια και λοιπες τρασίλες).

26 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Impressed Guy είπε...

Πράγματι το βάζει αυτό το KaΘarma, εντελώς gay anthem...

xipasmenos είπε...

Gay anthem είναι ενα κλιπακι που βαζει μια γαλλίδας λεσβιας που εγω δεν την εχω ξανακουσει, που σκαει στη σκηνή με μαυρο κολαν με διαβανη ζώνη, μπουστακι που είναι διαφανο κατω απο στηθος, μαλι κομωτηριου μπουρναζίου μπλε σκια και χορευτικά στυλ Σακης 1983.....
Ee εκεί λυσάνε όλοι, και μετα σου λεει οι gay εχουν γουστο.....

Marvin είπε...

τι βερσιον του ασματος κι αυτη...δεν την ειχα ξανακουσει...

revqueer είπε...

Είσαι πολύ μεθύστακας!!! Καλά να περάσεις και πιες κι ένα ποτηράκι και μας που βαριόμαστε να βγούμε!

One Big DJ είπε...

Λες το Desenchantee από Mylene Farmer αγαπημένε και αυτό δεν είναι χιτ του Καζάρμα. Από Sodade ξεκίνησε καρριέρα χρόνια τώρα. Την αγαπάμε...

xipasmenos είπε...

marvin Η καλύτερη βερσιον.

Revqueer Δεν θέλω τέτοια, είσαι καλεσμένος αμα ξεβαρεθείς........

Big DJ Ολοι το ιδιο μου λενε οταν την κράζω, εγω απλά απορώ.....

jg είπε...

τι διασκευή!?! δεν το ξερα.
αντε, καλά να περάσεις και ναι, πιές και για μένα γιατί δε θα βγω σήμερα!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Σιγά μην βγω Σαββατιάτικα!

xipasmenos είπε...

POVOfFag Το ιδιο ειναι το τραγούδι απλα του χουν αλλάξει τεμπο....

Παυλο, χρειαζεται που και που....

Ανώνυμος είπε...

εντάξει όλα τα υπόλοιπα αλλά φου? ΦΟΥ? μουμπλε μουμπλε
Αν είχα να διαλέξω με το πιστόλι στον κρόταφο ανάμεσα σε μια νύχτα κολασμένου σεξ με την Ζωζώ Σαπουντζάκη και μια επίσκεψη στο εν λόγω μέρος, πολύ πιθανόν να κατέληγα στην επιλογή 1 :-P

xipasmenos είπε...

Mπροστα στην προοπτικη να ξαναπάω Φου, προτιμώ και γω την Ζωζώ, τουλάχιστον να την παρουμε παρέα μη το περάσουμε μονοι μας το μαρτυριο......

Skouliki είπε...

cockteasers =καυλαφηνίτσες

καλημερες παω τσαρκα στα εξαρχεια να δω θεμα ..

xipasmenos είπε...

Τελικά όσο ζεις μαθαίνεις........
Αμαν πια τοσες ρατσες πρεπει να μάθω.
καυλαφηνίτσες......ακους εκεί...

Wrong Guy είπε...

Όταν λες γνωστά μέλη της μπλογκόσφαιρας τι εννοείς;

Όπως λέμε "Γνωστοί επώνυμοι κατέκλυσαν χθες την πρεμιέρα" ;;;

Keen On Boys είπε...

nai nai ki egw thn idia aporia me ton mr. wrong guy exw! :)

APSOY είπε...

Εγώ πάλι θέλω περισσότερες πληροφορίες για τους cockteasers. Να μαθαίνουμε κι εμείς λίγο!!! :D

Καλά περασες εν τέλει?
Καλημέρααααα!

revqueer είπε...

Ναι, ρε ποιούς είδες;;;; Τί φόραγαν; Κουτσομπόλεψε please!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Θα συμφωνήσω με ρεβ, πες ποιούς είδες, πως τους είδες, τι κάνανε και όλα σε αναλυτικό ποστ και με φωτογραφικό υλικό!!!!!!!!!!!!

xipasmenos είπε...

wrong,keen,rev,pavlo Με προβλιματίσατε, τελικά οι gay είναι όλοι μπλογκερς και κουτσομπόλιδες; Οι όλοι οι μπλογκερς κουτσομπόληδες είναι gay;
:p
Με λίγα λόγια αγαπητά αδέλφια, απλώς είπα οτι συνάντησα τυχαία μπλογκερς που ήξερα, και άλλους που δεν ήξερα. Για λεπτομέριες ας ήσασταν και σεις εκεί.... or not οπως λεέι ενας αγαπητός φίλος....:p
Και μη με ζαλίζεται έχω πιει 2 πλωμάρια (μπουκαλάκια των 200 οχι τα μεγαλα) και μια σοκολάτα με σαντιγύ στο μαγκαζέ οπου εδώ θα ήθελα να πω ενα μεγάλο ΜΠΡΑΒΟ στο μαγκαζέ που έχει DA BEST CHOCO IN ATHENS.

Αψου μου, και για μένα νέα εννοια, να ναι καλά ενας αγαπημένος φίλους που μου την εμαθε.
Σου λεει τωρα οτι cockteasers (ανεξαρτητα με σεξουαλικες προτιμησεις) σε φτύνουν για να κολάς εσύ, αλλα που και που σου πετάνε και το καυλόλογο, και είσαι εσυ στην τσίτα θελει δεν θελει και βασανίζεσαι και ιδρώνεις κλπ κλπ.
Με λίγα λογια πολυ ψυχοφθορα ράτσα αυτή.....
Τωρα αυτο καταλαβα if wrong plz διορθώστε με.......

revqueer είπε...

2 πλωμάρια..... Μπράβο παλικάρι! Και ναι είμαι γκέι, μπλόγκερ και ενίοτε και κουτσομπόλης!

(Αν δε θες πάντως να μας πεις δημοσίως ποιούς είδες, εγώ θα περιμένω υπομονετικά e-mail...)

:-))

xipasmenos είπε...

και gay και blogger;
Ου να χαθείς ανωμαλάρα.... :p
Χεχεχεχεχε

psarianot είπε...

sabotaz sou lew exthes. h apo 'dw meria ekopse to revma ths apo 'kei.

xipasmenos είπε...

Πόλεμο θέλουν; Θα τον έχουν...
Ψαρ ήταν ο μόνος τρόπος για να γεμήσουν Καζαρμα και Φου, ηταν οι μονες επιλογές χωρίς πρωτογονους τροπους φωτισμού....

Tanila είπε...

Eγώ εντυπωσιάζομαι που έχεις καθαρό εσώρουχο.
Εσύ γιατί εντυπωσιάζεσαι με γκέη μπλόγκερς; Αφου κι εσύ γκέης είσαι, το έχω επιβεβαιώσει πια.

One Big DJ είπε...

Δεν είναι γκέη όλοι οι bloggerz και τούμπαλιν αγαπητό μου. Απλά εμείς οι γκαίειζ περιπλανιώμαστε σε γκαίει μπλόγκζ καθώς αυτά μας ενεδιαφέρουνε...Ιζ σο σίμπλ...;)

APSOY είπε...

Ααααααααααα ρε γαμώτο!
Τη βραδιά που όλοι οι γκέι ήταν μπλόγκερς και το αντίστροφο βρήκα να έχω κοινωνική υποχρέωση και να μην βγω?
...
(μα να το ακυρώσω τελευταία στιγμή???)

Και μετά λένε δεν πρέπει να μετανιώνεις!