Παρασκευή 30 Νοεμβρίου 2007

Φίλο το xipaki ή απονεύρωση χωρίς αναισθησία;

Ώρες, ώρες οι φίλοι μου με συγκρίνουν με διάφορες καταστάσεις που προκαλούν απίστευτο πόνο. Μου έχουν πει πολλές φορές οτι είμαι πιο εκνευριστικός απο κομπρεσέρ έξω απο το παράθυρο τους, οτι είμαι πιο ενοχλητικός απο τις μύγες τον 'Αυγουστο, μια φορά κάποιος τόλμησε να μου πει οτι απο το να με έχει φίλο προτιμά να του ξεριζώσουν τα νύχια.




Δε μπορώ να καταλάβω γιατί......









Δείτε την παρακάτω συνομιλία που είχα με εναν καλό μου φίλο σήμερα μέσω sms.





9:30 Στέλνω sms: Γειά σου μωρό; Τι κάνεις Τζουτζουκο; Καλημέρα.





10:31 Ξαναστέλνω sms: Ακόμα κοιμάσε καυλιάρη; τσκ τσκ





10:56 Πέρνω τηλέφωνο στο κινητό, δεν το σηκώνει.





11:11 Πέρνω τηλέφωνο στο σταθερό δεν το σηκώνει.





11:45 Ξαναπέρνω στο κινητό.





12:26 Τα πέρνω κρανίο πετάει μια φλέβα στο κούτελο και στέλνω sms: Είσαι μια ξυνή κακιά αδερφή.





12:45 Δεν θα το άφηνα έτσι ξαναστελνω sms: Με αποφεύγεις συστηματικά. Θα ουρλιάξω. Θα σε ξεμαλιάσω. Με ποια σκύλα με απατάς;





12:56 Ξαναπέρνω τηλέφωνο στο κινητό και το έχει κλειστό.





13:29 Ιφ ιτ ιζ ποσιμπλ, του ξαναστέλνω sms: Ο συνδρομητής που κάλεσα δεν είναι διαθέσιμος λέει. Της απαντάω "Μωρή ξέρεις ποιος είμαι εγώ;" Β. η σχέση μας περνάει κρίση, και γω το ίδιο.





14:21 Ξανα-μανα-στέλνω sms: Δε το περίμενα απο σένα να με βγάλεις έτσι απο την ζωή σου. Λυπάμε. Καλά έκανα και δεν σου έκατσα, ΚΥΡΙΟΣ γεννήθηκα ΚΥΡΙΟΣ θα πεθάνω. Να ξέρεις οτι σε αγαπησα όσο καμία άλλη φιλενάδα μου.





14:23 Απαντάει: Αμάν πια! Σε λίγο θα αρχίσεις να με δέρνεις κιόλας. Κοιμόμουνο! Τι κάνεις;





14:25 Ξαλαφρωμένος στέλνω: Αχχχ Β. μου καλά είμαι, θα παμε καμια βόλτα το βράδυ;





14:26 Με πέρνει τηλέφωνο και δεν απαντάω.





14:27 Μου στέλνει μηνυμα: Αμ τώρα δεν απαντάς. Ντιγκινταγκα! Ξυνή. Μαλάκοοοοοοοοοο





Am I the sweetest person in the world, or not??

37 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Ανώνυμος είπε...

Χμμμ έχω κάποια στο μυαλό μου ως πιο... sweeetest person αλλά θα προκαλέσω zortalοπόλεμο και δε το θέλω :P:P:P

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Ε, μια λοβοτομή θα στην έκανα!!!

xipasmenos είπε...

Εκει μεσα είχαμε πολλά παραδείγματα βρε....

Παυλος, θες να γίνεις φίλος μου;
Εεε;
Θελεις;;;
Εε;;

xipasmenos είπε...

Γιατί δεν απαντάς παύλος
εεεε;;

Δεν με θες φίλο σου;;;

Εεεε παυλο; Για΄τί ρε Παύλο;

xipasmenos είπε...

Ακόμα να απαντήσεις Δε το περίμενα αυτο απο σένα σε θεωρούσα καλό άνθρωπο που ξερεις να εκτιμάς του ψύχραιμους λιγικούς και διακριτικους ανθρώπους σαν και μενα.....

Οκ παυλο.....γκρρρρρρ

ΑΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΘΕΣ ΝΑ ΓΙΝΟΥΜΕ ΦΙΛΟΙ; Η ΝΑ ΠΑΘΩ ΤΟ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΟΟΟΟΟΟ;;;;;

revqueer είπε...

erm.. NOT!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Nα το σκεφτώ!

μμμμμ μουμπλε μουμπλε μμμμ

............

μπα πες μου καλύτερα σε πια κλινική θα σε πάνε να έρχομαι να σε βλέπω.

jg είπε...

ενας φιλος μου μου κανει ακριβως τα ιδια. αν οχι λοβοτομη, σιγουρα ενα αλτσχαιμερ θα θελα να το παθει! οσο για σενα...δεν μπορω να καταλαβω γιατι σου συμπεριφερεται ετσι. εσυ φταις που νοιαζεσαι

Keen On Boys είπε...

Εμένα μου έκανε cute ο διάλογος (και το μέρος του μονολόγου)
Για πες.. καλός καλός; :P

Wrong Guy είπε...

μιλάμε για πολλά ψυχολογικά,έτσι;

απορώ γιατί σε διαβάζω εγώ,που είμαι τόσο ισορροπημένος.

μάλλον γιατί μου θυμίζεις κάτι από μένα.

xipasmenos είπε...

Στα κακεντρεχα σχόλια δεν θα απαντήσω γιατι θα με πειτε και βρωμόστομο.

Θα απαντήσω μονο στο Keen που ηταν ο μονος που καταλαβε την sweetαδα του διαλόγου-μονολογου και το ποσο ενδιαφέρομαι για τον Β. ο οποίος είναι πολύ καλός, είναι μάλιστα κελεπούρι μπλογκερ.

Wrong μου, είναι που δεν πέρνω πολύ σοβαρά τον εαυτό μου, για αυτό (άσχετο που νομιζες οτι τα περνω ολα σοβαρά, χαζό)

Wrong Guy είπε...

τότε θα τα πάμε καλά!

να θυμάσαι τι είπες!

Skouliki είπε...

βαζω τα φτερα μου αναβω τσιγαρο και στελνω μηνυμα..

κατω τα χερια απο την παραγκα.. αφηστε τις πορτες ανοιχτες.. ολα μπαινουν και εχει και χωρο

καλησπερεςςςςςςςςςςς

Ανώνυμος είπε...

you are, you are!!! (ti skata epatha kai grafw agglika? xaxa)

nikisot είπε...

eisai to pio glyko agoriii

BLUEPRINTS είπε...

καλά δεν ντρέπεσε; ε; το παιδί έχει διέλευση Δία και του συμβαίνουν τα πάνδεινα κι εσύ ασχολείσαι με τέτοιες χιπακιές;;; ακούς εκεί να του κρατάς και μούτρα: είναι που είχε πιεί καφέδες, τσάγια κι άλλα διεγερτικά βραδυάτικα και κοιμήθηκε το ίδιο πρωί, τι νόμιζες ότι σου κρατά πόζες; (καλά εγώ δεν έπρεπε να εμπλακώ τώρα, αλλά με πνίγει το δίκιο του...)
kiss για να στο γλυκάνω

Good As You είπε...

αχαχαχαχ... κ εγώ το έχω πάθει αυτό.. είδες? είναι της στιγμής!

One Big DJ είπε...

keep it that way...hehehehe

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλό μας μήνα!!!!

Δεν θέλω να σε στεναχωρήσω, αλλά επειδή μάλλον κατάλαβα ποιός είναι ο Β., θέλω να σου πω ότι ψεύδεσαι ασύστολα, γιατί εγώ ότι ώρα και να τον πάρω τηλέφωνο, πάντα απαντά.

Μήπως και αυτός σε αποφεύγει???

Λέω τώρα, γιατί ξέρεις πως είναι αυτά τα πράγματα.

Ανώνυμος είπε...

Ζηλεύεις, σε πληροφορώ οτι απο τότε με πέρνει συνεχώς τηλέφωνα, και εγω δεν το σηκώνω γιατί είμαι Divos......Ακους εκεί να με αποφευγει.....ΕΜΕΝΑ ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΜΕ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΠΑΥΛΟ, ΚΑΝΕΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥ ΤΟ ΕΠΙΤΡΕΠΩ.

ΤΩΡΑ ΘΑ ΑΡΧΙΣΕΙΣ ΕΣΥ ΝΑ ΜΕ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙΣ;
ΕΕΕΕ;;;;
ΑΠΑΝΤΑ!!!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Πολύ φοβάμαι πως ναι!!!

Αλήθεια τον πήρες να του πεις Χρόνια Πολλά???

Ή δεν το ξέρεις ακόμα? ΛΟΛ

xipasmenos είπε...

Τσκ τσκ να μην σε νοιάζει.

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΔΕΝ ΤΟ ΗΞΕΡΕΣ Ή ΤΟ ΕΙΧΕΣ ΞΕΧΑΣΕΙ????

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

xipasmenos είπε...

Το θυμόμουν κακέ άνθρωπε.....ΑΜΑΝ
Λύσαξες....ποποοοο άλλη Τανίλα μας βρήκε.... :p

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

ΤΟ ΜΙΚΡΟ ΧΙΠΑΚΙ, ΞΕΧΑΣΕ ΤΟ ΦΙΛΑΡΑΚΙ!

ΝΙΑ ΝΙΑ ΝΙΑ ΝΙΑ ΝΙΑ

xipasmenos είπε...

Οοοοοου γιοοοορρρ ντιθθθθπίκαμπλ....

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Και μετά θέλεις και να σε κάνω φίλο!!! Απαπαπα!!!

Ενώ ΕΜΕΙΣ οι ΦΙΛΟΙ του, ανεβάσαμε και αφιέρωμα!!!!

ΤΕΛΟΣ ...

xipasmenos είπε...

Οκ νίκησες You are the sweetest person alive Pavlos....
Αλλα δεν μας είπες.....Τηλέφωνο τον πήρες; Η είπες οτι ένας ανούσιος συνδιασμός δυαδικού συστήματος αποτελούμενο απο τα κωδικά στοιχεία 0, 1 τα οποία στις οθόνες μας μετατρέπονται σε μια ευχή που πλανάτε στους δικτυακους τόπος, φτάνουν για να πεις χρόνια πολλα σε εναν φίλο;

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Eσύ τι λες???

xipasmenos είπε...

Λεω οτι μου χεις σπάσει τα νευρα...
ΑΜΑΝ.....ΤΑΝΙΛΑ ΕΕΕ ΤΑΝΙΛΑ....
(Να ξερεις οτι για μενα η λέξη Τανιλα ειναι η χειροτερη βρισιά)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Save TANILA!!!!!!!!!!!!!!!

xipasmenos είπε...

Εχεχεχε δεν εχω τι αλλο να πω......
Νικησες....

Provato είπε...

λυσσάξατε. λυσσάξατε.


γουστάρω που τα δύο πιο καυλιάρικα αγόρια της blogόφαιρας σφάζονται στο μποξεράκι μου. πολύ γουστάρω. το πιο κήνκη birthday gift που έχω πάρει ποτέ.

όσο για σένα μικρέ κσιπάκι ένας βασικός λόγος που σε αγαπάω είναι διότι όταν δεν με βρίσκεις με ψάχνεις με επιμονή! αμ τι νόμιζες! μπεεεεε

xipasmenos είπε...

Xρόνια πολλάααα και απο δωωωωωω

ethanandthecity είπε...

Καρκίνος με ωροσκόπο κεφαλοκλείδωμα :-P

Tanila είπε...

Mπα! Έχεις φίλους;

oni είπε...

Den paizei etsi? Bebaia ki egw eimai megas prhxths k ta idia kanw... Nomizw pws me agnooun otan den apantane!