Παρασκευή 9 Νοεμβρίου 2007

Baby I'm ready to go, I'm packed and ready to go.

Αρχικά πριν αρχίσω να σας πρήζω για το ταξίδη στη Μεκκα μου, το Μιλάνο. (Kill me there, somewhere btw D&G and Cavalli) θα σας πρήξω για τις αγαπούλες μου.

Get this widget | Track details | eSnips Social DNA


Η γουρουνίτσα μου (Ναι αυτο είναι το όνομα της) έκλεισε τα 9 χρόνια το μωρό μου, το πιο καλό γατί ανεξάρτητο στην αυλή κάνει οτι γουστάρει έχει πάρει όλους τους γάτους στα 4 αλλά τώρα εχει εμμηνος ρύση ορ γουατεβερ και έκλεισε σα γυναίκα, και άνοιξε σε περιφέρεια.



Απο την άλλη η Αγάπη το ενα απο τα 3 γατάκια που είχα βρει αν θυμάστε, έχει μεγαλώσει τρώει κανονικό φαγητό και ας έλεγαν οι κτηνίατροι οτι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ να ζήσει αυτή τη στιγμή είναι στην Γιαγιάκα μου και το φροντίζει και παίζει μαζί τους σε ένα κήπο 600 τμ κάπου στη Μεσσηνία. Μου χει λείψει ρε γμτ. (που να μην ημουν και αλεργικος στις γατες)

Όλη αυτή η βδομάδα πέρασε με σεξουαλικά όνειρα, μετα τα 2 όνειρα με γνωστα μέλη της μπλογκόσφαιρας, προχτές είδα ένα άλλο μέλος (ονοματα δε λέμε την moody δε θίγουμε) στο όνειρο μου να κάνει άσεμνα πράγματα. Όταν βρω όρεξη και χρόνο θα σας τα αναλύσω. Χτες ξαναείδα ενα απιστευτα σεξοπορνοδιαστροφικό όνειρο, είναι τοσο σεξοπορνοδιαστροφικο που ντράπηκα να το περιγράψω στο πρόβατο, για τετοια κατασταση. Δε ξέρω τι να κάνω, σεξ θα μου πείτε εσείς και θα σας πω δεν έχετε άδικο. Τέσπα καλή μας τύχη στο Μιλάνο.

Ταυτότητα check (at last)

Cash check

Πιστωτική κάρτα check

Ρούχα κατάλληλα για shoping άνετα αλλά αρκετα ιδιαίτερα ώστε να κάνω την διαφορά στους βλάχους Ιταλούς check

Ρούχα κατάλληλα για Aperitivo στου Armani check

Ρούχα για αχαλίνωτο clubbing στο Μιλάνο check

Ρούχα για αχαλίνωτο σαικς στο Μιλάνο not included

Κασκόλ, πουλόβερ, και ότι άλλο μπορει να προστατευσει το κρυουλιάρη check

Διάθεση για αυτοκαταστροφή χωρις μετέπειτα τύψεις

Πολλές ευχές απο αγαπημένους φίλους που ξέρουν τι γαμήση τρώω εδω και καιρό check

Νομίζω τα πήρα όλα....

ΑΑααα τα εισητήρια ο μαλακας.....

Sorry που σας πρήζω με δικα μου χαζοθεμματα δε το συνηθίζω, προτιμω να γράφω πράγματα με ουσία (μη χεσω ειμαι πχιοτιτα γιεα ραϊτ)

οκ...λοιπόν καλό μου ταξίδη και να περάστε ΤΕΛΕΙΑ όλο το ΣΚ, γιατί περα απο μαλακίες μόνο αν έχεις καλή διαθεση και καλή παρέα περνας καλά όπου και να είσαι. Θα επιστρεψω φουλ ανανεωμένος Τριτη και θα σας έχω όλες τις σωστες συμβουλές για να είμαστε προχώ στην βλαχοελλάδα, και μαζί ένα πούλμαν με παίκτες της Μιλαν.............

Φιλακιαααααααααααα ci vendiamo belli ragazzi, a presto........

19 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

revqueer είπε...

Παρακαλώ μη ξεχάσεις να φέρεις τον Ιταλό που υποσχέθηκες. Ευχαριστώ, καλά να περάσεις!

xipasmenos είπε...

To αίτημα σας θα προωθηθεί καταλλήλως, άλλωστε είπαμε όλη την Milan FC για πάρτη σας.....

Ανώνυμος είπε...

Καλα να περάσεις :)

Cookie Basher είπε...

Πολύ γκλαμ σε βρίσκω ξυπο, σ/κ στο Μιλάνο; νάις νάις!

(Το γατουλίνι είναι τέλειο!)

Μπουόνα φορτούνα και καλό αχαλίνωτο...σόπινγκ!

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Να περάσεις όμορφα και φιλιά πολλά στην κολητή!

nikisot είπε...

kala na peraseis trelo agori!!
sex sex sexxx
kala se olous uposxe8hkes italo?
ontws prepei na tigareis ena aeroplano!
epishs agapw agapw agapw gatia
niaou smouts

Θυμήσου πως με λένε… είπε...

Τι όμορφα που είναι!!! Φτου φτου μη τα ματιάσω…

One Big DJ είπε...

Na peraseis teleia!

Soula είπε...

ιιιιιιι γατάκια!!!Αν δεν είχα στειρώσει το γάτο μου θα σου έλεγα να τα ζευγαρώσουμε xixi

LOL! ci vendiamo σημαίνει "πουλιώμαστε"...

BLUEPRINTS είπε...

να περάσεις τέλεια

Ανώνυμος είπε...

κάψε το μιλάνο, να περάσετε τέλεια, και με το καλο να γυρίσεις.

και οπως είπαμε,full report

ciao

Ανώνυμος είπε...

ante kala na peraaaaaaaaseis

Wrong Guy είπε...

mporeis na mou fereis tin italiki podosferiki omada pou eida se kati foto me esorouxa dolce?

Ανώνυμος είπε...

Sε παρακαλώ σταμάτα να με ονειρεύεσαι. Έχω πεθάνει στο λόξιγκα.

xipasmenos είπε...

Επέστρεψα, δεν εχω λογια.
Σε λάθος χωρα γεννηθηκα.
Δεν θα ξαναμπορεσω να ψωνισω Ελλαδα.
Οταν συνέλθω θα σας ανεβασω φωτο και θα σας πω τα ΠΑΝΤΑ....
αχχχχχ να μουν Μιλανέζος......αχχχ

Impressed Guy είπε...

Τέλειο το γατάκι τέλειο!!!

Impressed Guy είπε...

Α, ξέχασα, καλό ταξίδι και να περάσεις καλα...

Ανώνυμος είπε...

γύρισες?
άντε μην τεμπελιάσεις κουφαλίτσα, πεστα όλα με το νι και με το σιγμα. τι είδες , που έφαγες που είπιες, σεξ έκανες, ψώνισες? και φώτο, βάλε φωτος

welcome

xipasmenos είπε...

@impr. Διάβασε και καμια απαντηση...να ταν και άλλο το ταξίδη...

@αμμος, πο ποοοο αμαν άσε με παιδί μου λίγο να ρθω στα καλά μου, όλα θα στα πω, μη μου στεναχωριεσαι, και αντε για να χεις ενα στοιχείο απο τώρα ενα θα σου πω V. Westwood......ναι ναι είδα έκθεση στην Duomo στο μουσείο μοντερνας τεχνης (ναι αυτο το μουσείο που μονο η Αθηνα δεν εχει).....