Παρασκευή 11 Ιανουαρίου 2008

O.S.T. Xipaki

Μετά απο την πρόσκληση του πολυαγαπημένου μου Cookie σας παραθέτω το OST Xipaki. Η αλήθεια είναι οτι εδώ και καιρό ήθελα να αναρτήσω το OST Xipaki αλλά όταν προσπαθούσα δε μπορούσα να διαλέξω ανάμεσα στα τόσα πολλά τραγούδια που με έχουν στιγματίσει....


Οπότε Μπισκοτάκι μου εσύ φταις που για 4 ώρες έσπασα το κεφάλι μου για τα παρακάτω....



Opening credits:
the cure-lullaby
Waking up:
wham-wake me up before you go-go
Average day:
planet funk-chase the sun
First date:
irvan kral-ps i fell for you dancing barefoot
Falling in love:
the cure-lovesong
Love scene:
arno elias-el corazon
Fight scene:
const. Vita OST 2-Panic
Breaking up:
archive-again
Getting back together:
the cure-lovecats
Secret love:
the knife-rock classics
Life's okay:
10,000 maniacs-everyday is like sunday
Mental breakdown:
gorillaz-sound check (gravity)
Driving:
tuxedomoon-icubus
Learning a lesson:
bjork-it's in our hands
Deep thought:
archive-fuck you (the deepest i can go dude)
Flashback:
natalie merchant-wich side
Partying:
the knife-we share our mothers health
Happy dance:
moloko-indigo
Regreting:
britney spears-oups i did it again (Σε μαλακίες ερωτήσεις, μαλακίες απαντήσεις θα πάρεις!)
Long night alone:
manu chao-mentira
Death scene:
διάφανα κρίνα-βαλτέ να πιούμε
Closing credits:
death in vegas-hands around my throat
Αυτά νομίζω είναι, ας συνεχίσει όποιος γουστάρει. Πλακα πλακα έχουμε πήξει στα μπλογκο-παιχνιδάκια αν και αυτό είναι το καλύτερο ως τώρα.
(υγ δεν θα σας τα ανεβάσω όπως θα κάνει το μπισκότο, είμαι κακός άνθρωπος και βαριέμαι απίστευτα.....)

10 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

revqueer είπε...

Alternative title:
Xipaki - The musical.

xipasmenos είπε...

^Στο θέατρο Μπαντμιντον για λίγες παραστάσεις

jg είπε...

ελα ρε! ωραια λιστα! και οτι σκεφτομουν να βαλω το again-archive σε μια σκηνη, αλλα οχι σε αυτη που εβαλες εσυ...ουφ, με κανεις να αλλαξω πλανο παλι! :P

ιακωβος είπε...

o gosh! της πατουσας γινεται εδω περα! μαρεσει!!!!!!!!!

μπιραητμπακ

xipasmenos είπε...

Povo μου, καλα αμα εχουμε και κανα κοινο τραγούδι δε παίζει προβλημα.

Περ- αργησαμε να αλληλοανακαλυφθούμε......

Dr_MAD είπε...

Your disco needs YOU

Πάλεψέ το να τα ανεβάσεις ρε συ. Θέλω να ακούσω 3 κομμάτια που δεν έχω ιδέα τι μπορεί να είναι

xipasmenos είπε...

Αχ γιατρέ μου λυπήσου με.....πες μου ποια θες να τα ανεβάσω....

Upload on request.....

ethanandthecity είπε...

τα κονγκρα-τσουλέ-ισονς μου για τα μουσικά σου γούστα. ναι θα πλήρωνα εισιτήριο για αυτή την ταινία

Cookie Basher είπε...

4 ώρες?!

(Καλά, η regreting σκηνή θα είναι όλα τα λεφτά)

xipasmenos είπε...

ethan μου εσένα θα σε έβαζα τσάμπα να δεις την πρεμιέρα.

Cookie η regreting σκηνή κόπηκε ως x rated δυστυχώς...