Κυριακή 6 Ιανουαρίου 2008

Καλή βδομάδα

Προσπάθησα, αλήθεια προσπάθησα να βρω κάτι χαρούμενο να βάλω.

Αλήθεια......είναι οτι πιο χαρούμενο μπορούσε η κεφάλα μου να κατεβάσει αυτή τη στιγμή.




Παρτε το βιντεάκι γιατί ειμαι σε safe mode δλδ εχω τι να γράψω αλλα βαριεμαι, και βαριεμαι να βαριεμαι γαμώτο.

Εσύ που δεν την παλεύεις να πατήσεις το play να δεις ολο το βιντεάκι αλλα ψοφάς να μάθεις ποιο τραγούδι είναι πάτα εδώ

4 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Ανώνυμος είπε...

Γειά σου,

Μ'αρέσει που βαριέσαι να γράψεις και εγώ βαριόμουν να ακούσω το τραγουδάκι -θα το κάνω μετά- αλλά είπα να πω ένα γειά

One Big DJ είπε...

πολύ ωραίο το τραγουδάκι. Σε νιώθω αγαπητέ..έχετε μια πρόσκληση...για ελάτε από τα μέρη μου..

Dr_MAD είπε...

Μπλιαχ
Ελπίζω να μην πάει έτσι η βδομάδα μου και γιορτάζω γμτ μου σήμερα

Πολλές κρύες σαλλλλονικιώτικες καλημέρες ;-)

revqueer είπε...

Καλή σου εβδομάδα βαρεμένε!