Σάββατο 19 Ιανουαρίου 2008

Αυτό το μέλλον βλέπει για μένα η Α.


Ο παρακάτω διάλογος έγινε στο msn λίγα λεπτά πριν, δείχνει πόσο πολυ με νοιάζεται η φίλη μου Α. και ας είναι στο Μιλάνο τώρα.


Ο χρήστης A. λέει:
esy 8a breis 1 kalo paidi na noikyreyteis
Ο χρήστης Xipasmenos λέει:
xmmmmmmmmmmmmmmm
Ο χρήστης Xipasmenos λέει:
den mas gamas lew egw?
Ο χρήστης A. λέει:
den nomizeis oti exeis pia ftasei se 1 hlikia?
Ο χρήστης Χipasmenos λέει:
paizeis me to pono mou?
Ο χρήστης A. λέει:
sto telos 8a katadhseis san thn giagia tou arka
Ο χρήστης A. λέει:
me eynouxismenes gates
Ο χρήστης A. λέει:
pou oute k aytes 8a se 8eloun


Αγαπητοί μου φίλοι, αμα καταντήσω γέρος, να φιλάω την φωτογραφία του νεκρού συνταγματάρχη που μου είχε ρίξει ΤΟ κέρατο, και έχω έναν gay ευνούχο γάτο, και μια τσουλάρα γάτα, σας δίνω το δικαίωμα να με σωσετε απο την μιζέρια αυτή.


Σε περίπτωση που φτάσω σε σημείο να γίνω σαν τον Καστράτο απαιτώ και άμεση αποτέφρωση.

10 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

foolish cloud είπε...

ΜΜΜ έτσι είναι όλες οι φίλες μας...
Επειδή αυτές θέλουν να νοικοκυρευτούν και να παντρευτούν... πρέπει και εμείς...

εγώ της είπα να μου φτιάξει ένα δωματιάκι στη σοφίτα στο σπίτι της για τα γεράματα... αν έρθουν :(

nikisot είπε...

koita tsoulara gata 8a exeis sigoura opws kai na exei
emena
e3allou loukrhtia is my middle name

revqueer είπε...

Μου το έφτιαξες το κέφι σαββατιάτικα...

One Big DJ είπε...

ti les twra?isa isa pou tha mazeytoume oloi mazi gia allilogirokomein tha eythanatwsoume tin loukritia kai ton kastrato kai tha exoume tekna-pets apo brazilia gia na mas allazoun tis papies...

mahler76 είπε...

foolish cloud αυτο το "αν" να μην το ξαναπείς,
όσο για εσάς Xipasmene ποιος σας είπε ότι ο Καστράτο είναι gay???????? Ευνούχος είναι, κοινώς του τα έκοψαν αλλά δεν είναι αδερφή!!!

(πρωτη φορά που έγραψα στο μπλόγκ σου και σου έβαλα τις φωνές... I am a horrible bad person...)

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

xixixi κάτι θα ξέρει xixixi

xipasmenos είπε...

foolish, εμένα το έχει πει, θα με παντρέψει θέλω δεν θέλω....αντενα μας καλείς και μας στην σοφίτα :)

moody μου, μωράκι μόνο που η Λουγρκτία δεν τον τρώει, ενώ εσύ δόξα τον Θεό δεν σε λες και πεινασμενη.....

rev μου, εεε μωρε κάτι κάνουμε και μεις....

DJ μου, θα το ονομάσουμε το ΚΑΠΗ με τις τρελές

mahler, yes you are......you have entered the black list now :p Αλλα επειδή είμαι άνθρωπος ανώτερος σε συγχωρ'ω αυτή τη φορά

Pavlo αυτό φοβάμαι και γω μήπως κάτι ξέρει.

ethanandthecity είπε...

σιγά καλέ πιά 24 χρονών μπουμπούκι σαν τα κρύα τα νερουά και σε πήραν τα χρόνια. τι να πούμε κι εμείς που φτάσαμε 25μισό

Anubis είπε...

έλα ρε xipaki, θα νοιαζόμαστε εμείς για σένα. θα σου στέλνω σε 6pack τους πεζοναύτες από το Αμέρικα. και να δεις μετά τα μούτρα της "φίλης" σου που θα πίνει 8 ποτήρια γάλα μήπως γλυτώσει την οστεοπόρωση και που θα 'χει να δει τη λουλού του άντρα της σηκωμένη απ' όταν βγήκε μαύρος πρόεδρος των Η.Π.Α.

στη χειρότερη των περιπτώσεων, αναλαμβάνω και την αποτέφρωση - ειδικότις μου as you know

Donnie είπε...

pethaino gia Kastrato! H kaliteri syntrofia mou tis monaxikes ores!