Τρίτη 22 Ιανουαρίου 2008

Maruska, γράφε...

  • Να μην ξαναφάω για βράδυ φρικασέ.
  • Να σταματήσω πριν τον ύπνο να μιλάω με 4 άτομα ταυτόχρονα στο IM.
  • Να σταματήσω το αλκοόλ.
  • Να σταματήσω τις βραδυνές κουλτουριάρικες προβολές τσόντας.
  • Να ξεκινήσω το σεξ.


Το παρακάτω όνειρο είναι πραγματικό, βασίζεται σε πραγματικούς ανθρώπους και είναι αποτέλεσμα του παραπάνω συνδιασμου.



Είμαι με την Α. στο σταθμό Λαρίσης και θέλουμε να πάμε Θεσσαλονίκη. Χάνουμε το τρένο τελευταία στιγμή επειδή η μαλάκο ήθελε να βρει το νέο τεύχος του Cosmopolitan. Αφου την "στόλισα" με όλα τα κοσμιτικά που αρμόζουν στο κύκλο μου (πχ μούτσα, σάπια, έχεις μικρά μουτζαντίβαρα κλπ) αποφασίζω να κάνω το απολύτως νορμάλ, να πάμε μέχρι Λαμία με τα πόδια και να προλάβουμε εκει το τρένο.



Να πάμε μέχρι Λαμία με τα πόδια όμως!! Ξεκινάμε λοιπόν, μετά απο 1 ώρα είμαστε κάπου σε κάτι πανέμορφα βουνά ακούμε να παίζει We share our mothers health απο Knife. Ακολουθάμε τον ήχο και βλέπουμε ένα φαράγγι πανέμορφο με μια τεράστια σκηνή, τους Knife να παίζουν. Αρχίζω εγώ να χορεύω με Αθηνά να τα σπάμε κυριολεκτικά (μόνο μια ώρα περπατάγαμε, φυσιολογικό).

Παντού ωραίος κόσμος αρχίζουμε να πιάνουμε γνωριμίες, να μιλάμε με όλους όσπου με έπιασε κατούρημα. Πάω στις τουαλέτες και βλέπω εκεί τον ethan με τον Ν.duke να φτιάχνουν το μαλί. Όλο χαρά, αγκαλιές και φιλιά, κατουράω τους λέω πως έχει η ως τώρα διαδρομή και αποφασίζουν να έρθουν μαζί. Βγαίνουμε απο τουαλέτα και η Α. φεύγει με εναν θεογκόμενο και πάνε στο εξοχικό του στο Περτούλι. Αφού εμείς πίνουμε μία μπυρίτσα ακόμα και χορεύουμε μεσα στην τρελή χαρά, βλέπουμε απο μακρία τον gsus με μαύρο γυαλί και μαύρη καπαρτνίνα (ακριβώς σαν αυτή που έψαχνα σε μια Αθήνα και ενα Μιλάνο και δεν έβρισκα). Αρχίζουμε τον φωνάζουμε όλο χαρά, αγκαλιές, φιλιά.



Ως τώρα θα μου πείτε ψιλο-νορμάλ το όνειρο. Ναι συμφωνω....ως τώρα....



Τους μαζεύω (ethan N.duke & gsus) και τους πάω στην τουαλέτα, βγάζω το laptop απο την τσάντα και καθόμαστε στο πάτωμα να παρακολουθήσουμε την νέα τσόντα που κατέβασα απο το ιντερνετ με ηχιτικό backround έναν κόκορα.



Θα ήθελα να μπορούσαν να μου απενεργοποιήσουν το κέντρο του εγκεφάλου που δημιουργεί τα όνειρα.

14 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Dr_MAD είπε...

Τη φίλη σου την είδα στις τουαλέτες. Εσείς σε ποιες τουαλέτες ήσασταν?

PS: Αμα είναι ποτέ να ανέβεις Σαλόνικα στα σοβαρά ειδοποίησε. Η τουλαχιστον επειδή κατεβαίνω συχνα πυκνά κανονίζεται να σου δώσω και lift ως τη λλατρεμενη πολλλη μας

Ανώνυμος είπε...

Ti ειναι "μουτζαντίβαρα ";;;
Εγώ ειμαι κιουρία, δε κσέρω βρισιές.

gsus είπε...

Πάω στις τουαλέτες και βλέπω εκεί τον ethan με τον Ν.duke να φτιάχνουν το μαλί.

koketaria

ethanandthecity είπε...

μέσα στις ανακρίβειες το όνειρο. ποτέ δεν θα με δεις στην τουαλέτα να φτιάχνω τα μαλλιά μου γιατί απλούστατα δεν υπάρχει περίπτωση να μείνω με το μαλλί ατημέλητο. λακ ταφτ για κάθε καιρό

nikisot είπε...

iiiiiiiiii
egw den epaiza???
xalasan ta oneira sou
paei paei

BLUEPRINTS είπε...

ή το φρικασέ ή η έλλειψη σεξ φταίει πάντως
υ.γ.: που είναι το κουλό του ονείρου όμως; σαν πραγματικό σενάριο μου ακούγεται

jg είπε...

χαχαχαααααααα ολα τα λεφτα το τελος.
εγω εβγαλα συμπερασμα οτι εισαι πιστος φιλος. γιατι αν δε δεις τις καινουργιες τσοντες με τους φιλους σου, με ποιον θα τις δεις?

revqueer είπε...

LOL Povofag!!
Εγώ δε θυμάμαι τα όνειρά μου γαμώτο, αλλά υποπτεύομαι πως είναι άκρως παρανοϊκά!

xipasmenos είπε...

Τωρα που το σκεφτομαι μέρος του ονείρου βασίζεται σε πραγματικά γεγονότα....
Να ανησυχω;

One Big DJ είπε...

to exw kai gw eyxithei kapoies fores alla esy agori mou xrizeis parakolouthisis.lol
fili

Anubis είπε...

το background κόκορα όντως υπάρχει στην τσόντα. αστέρι επίσης η μαντάμ που δέχτηκε να το κάνετε ποδαρόδρομο.
όνειρα, πουλιά μου ταξιδιάρικα...


ps. ξυπόλητοι περπατούσατε; ;-ρ

Ζήτω Τα Λαϊκά Κορίτσια είπε...

τα αΛιενς πότε ήρθαν στο όνειρο για να χουμε και καλά ερωτήματα παρακαλώ?

xipasmenos είπε...

Τα αΛιενς ήρθαν μετά στην παρτούζα...

Ανώνυμος είπε...

xaxaxaxaxaxxaxa, dikos mas eisai kai esy!!!
Den apenergopoieitai me tipota!! Einai klironomiko xarisma ayto!