Τρίτη 15 Ιανουαρίου 2008

A persons worse enemy.

Ο χειρότερος μας εχθρός δεν είναι οι άλλοι.




Ποτέ δεν μας κρατάει κάτι πίσω.




Ποτέ δεν θα μας επιβάλει κάποιος κάτι.




Ποτέ δεν θα μας ντροπιάσει ή κάνει να νιώσουμε άσχημα.




Ποτέ δεν θα μας παρεξηγήσει αμα κάνουμε μια κίνηση πρώτοι.




Ο χειρότερος μας εχθρός είναι οι φωνές των άλλων που έχουμε δημιουργήσει μέσα μας.



Οι φωνές αυτές δεν αντιστοιχούν στις πραγματικές φωνές των ανθρώπων αυτών.




Είναι δικές μας φωνές που τους δώσαμε μια υπόσταση ώστε η απαγόρευση κάποιας πράξης μας να έχει αιτία κάποιον άλλον και όχι εμάς.




Προσπαθώ να βγάλω αυτές τις φωνές, τις οποίες τόσα χρόνια κατηγορώ για όλα όσα δεν έκανα, και για τα λεπτά "ζωής" που έχω χάσει.




Μαθαίνω να κατηγορώ εμένα για αυτά, και όχι αυτους τους οποίους φόρτωσα με τους δικούς μου φόβους και ανασφάλειες.




Σταματάω να κρύβομαι πίσω απο ψεύτικες απαγορεύσεις άλλων, και τις αντιμετωπίζω.




Αυτό το τραγούδι δεν κολάει, αλλα είναι πολύ αγαπημένο μου.






{ΥΓ Μην διαβάσω σχόλιο τύπου "Και η Ζαν Ντ'Αρκ άκουγε φωνές και την κάψαν" βρες κάτι πιο προτότυπο}

21 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

foolish cloud είπε...

Το κόλπο είναι να μάθουμε να ζούμε με αυτές τις φωνές και να τις ελέγχουμε.

xipasmenos είπε...

Και γιατί να τις ελέγχουμε και να μην τις καταστρέφουμε;
Οχι συμβιβασμοι, ναι μου αρεσουν οι ανασφάλειες, τα κομπλεξ (σε νορμαλ βαθμό) αλλα να έχω τα @@ να τα αντιμετωπίζω ως δικά μου.

Πολλές φορές όλοι μας έχουμε κάνει αρνηθεί (πχ) να κάνουμε κάτι γιατί ίσως να ενοχλούσε κάποιον, ενώ στη πραγματικότητα φοβόμασταν.

θέλω να ξέρω οτι φοβάμαι, να μην δικαιολογω την απραξια μου.

Equilibrium είπε...

Η ευθύνη του εαυτού μας είναι στα χέρια μας, συμφωνώ απόλυτα μαζί σου...

nikisot είπε...

eimaste oi xeiroteroi ex8roi tou eaytou mas.
an bariomaste de mas ftaiei kaneis..

Dr_MAD είπε...

Απόλυτα σωστός. Ενας είναι οεχθρός, ο κακός μας εαυτός... (το μότο μου). Οι φωνές απλά παίζουν το παιχνίδι τους

PS: Και η Ζν Ντ'Αρκ άκουγε φωνές και την κάψανε. Να το προσεξεις αυτό

Ανώνυμος είπε...

Εγώ θα πρωτοτυπήσω (δεν το περιμένεις αυτό)...
(με τη φωνή της Μπέσσυς Αργυράκη):

'Φωνεεεες!!! Ακοόυυυω φωνέεεεεεεεςςς!!!!'

P.S. Εγώ πάτησα mute φέτος. ;-)

revqueer είπε...

O,TI ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΧΕΙΣ ΑΝΕΒΑΣΕΙ!

Jimmy Rose είπε...

"τους Λαιστρυγόνας και τους Κύκλωπας,
τον άγριο Ποσειδώνα δεν θα συναντήσεις,
αν δεν τους κουβανείς μες στην ψυχή σου,
αν η ψυχή σου δεν τους στήνει εμπρός σου".

Δεν χρειάζεται να δώσω περισσότερα στοιχεία για τους στίχους αυτούς, μας βασάνισαν όλους στο σχολείο, μέχρι να καταλάβουμε, μεγάλοι πια, το πραγματικό νόημα και την σημασία τους.
Νομίζω ότι ο ποιητής έχει απόλυτο δίκιο. Και πρέπει να ακούσουμε τη συμβουλή του.

Good As You είπε...

Συμφωνώ με προλαλήσαντες.... πολύ ωραίες κουβέντες.

Unknown είπε...

Μήπως η Ζαν ντ'Αρκ ήταν καρκίνος?

(Αγκαλίτσα)

oni είπε...

Gia o,ti kanoume exoume thn ey8ynh mono emeis. Eite akoume allous, eite tis fwnes. Exeis dikio. Na tis katastrefoume. Na droume akariaia, ay8ormhta, opws noiw8oume thn ka8e stigmh giati h mia k pragmatikh fwnh pou prepei na exoume milaei mesa mas pio dynata ap oles.

Ανώνυμος είπε...

xipaki ειδα οτι ασχολεισαι με τη μοδα...Μπορεις να γινεις λιγο πιο συγκεκριμενος αν θες?

jg είπε...

και γω ακουω φωνες σαν κ αυτες που αναφερεις, αλλα πλεον απο αντιδραση κανω το αντιθετο απο αυτο που μου λενε. μερικες φορες δεν βγαινει σε καλο αλλα αξιζει

xipasmenos είπε...

equili, :)

moody μου, είδες γράφω και γω καμμένα.... :p

MAD, η Ζαν Ντ'Αρκ ήταν ξανθιά...

Bibi μου, εγώ πατάω mute ενώ τραγουδάς.

Rev μου, που να κατεβάσω κιόλας :p

Jimmy, είναι απίστευτο πόσο κολάνε αυτοί οι στίχοι. Γειά σου.

Good as you, :)

ethan μου, η Ζαν Ντ'Αρκ είναι γενημένη 27 Δεκεμβρίου, άρα είναι Αιγοκεράκι σαν και σένα.....

ονι μου, με πιάνεις.

σκουντούφλη, πουλάω μόδα και σιγα σιγα κάνω βήματα να σχεδιάζω και μόδα. οχι δεν είμαι μόδιστρος...

Povofag, δράση αντίδραση απλή βασική αρχή...

Provato είπε...

ξέρεις η τάση των ανθρωπών να θεωρούν ότι οι ίδιοι είναι υπεύθυνοι για ότι τους συμβαίνει και σκέφτονται, όλο αυτό το "you have total control of your life" είναι τίποτα περισσότερο από ένας τρόπος να νιώθουμε ότι ελέγχουμε περισσότερο από όσο τα κάνουμε πραγματικά την ζωή μας.

η αλήθεια είναι ότι είμαστε περισσότερο επιρρεπής στους γύρω από όσο θέλουμε να δεχτούμε. και είναι καλλίτερο να μάθουμε να διαχειριζόμαστε αυτή την πραγματικότητα παρά να κάνουμε ότι δεν την βλέπουμε.

..... η μίση μάχη κερδίζεται την ώρα που παίρνεις την απόφαση ΠΟΙΟΝ θα πολεμήσεις. καμία φορά ο εχθρός είναι οι άλλοι, και όχι ο μέσα εαυτός μας.

μπεεε :-)

μια κουκουρουκου πριγκιπισσα είπε...

tha simfoniso me ton provato
poli kalo post
mu arese poli

Ανώνυμος είπε...

στραβωσες λιγο η ειναι η ιδεα μου? και μοδιστρος να ησουν δε βλεπω που ειναι το κακο...Κι εγω σχεδιαζω ρουχα και μαλιστα τελειωνω και σπουδες πανω σ'αυτο, γι'αυτο ρωτησα...

xipasmenos είπε...

προβατακι μου, πάρα πολύ σωστά αυτα που λες, αλλα ενοούσα τελείως άλλα πράγματα. Στον επόμενο καφέ μας ή σουσικαταβρόχθησει θα σου αναλύσω το σκεπτικό μου... φιλια

sailormoon, σε ευχαριστώ.

Σκουντούφλη, Δεν στράβωσα ρε, απλώς πολλοί το σχολιάζαν "Δλδ μοδιστρος?" :p
Είμαι ένας άνθρωπος που ασχολείτε πολύ και τον ενδιαφέρε ότι έχει να κάνει με μόδα και τέχνη....όσο μπορώ τουλάχιστον...

One Big DJ είπε...

ta sygxaritiria mou skouliki... :)

One Big DJ είπε...

episis symfwnw me tin 2 coined truth tou provatou

Ανώνυμος είπε...

Κλείσε τ' αυτιά σου κι άνοιξε το μυαλό σου.
Μην σκέφτεσαι τόσο. Προχώρα με τη ζωή σου, πριν είναι αργά.
DM