Σάββατο 28 Απριλίου 2007

48h a day


Τόσες χρειάζομαι
όλα τρέχουν, αλλά εγώ κουράζομαι.
Θέλω να προλαβαίνω τα πάντα
αλλά να τα απολαμβάνω,
δε θέλω απολάυσεις σφηνάκι.
Θέλω να βλέπω για ώρες φίλους
ανθρώπους που αγαπώ,
ανθρώπους που νοιάζομαι.
Ο χρόνος είναι σχετικός,
αλλα είναι και λίγος.

Για αυτό Θεέ μου,
μπορείς να χώσεις αλλες 24 ώρες
στη μερα μου σε παρακαλώ;

12 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

billzouk είπε...

Χωρις να θελω να σε απογοητευσω, δυσκολο το βλεπω να εισακουστεις!
Εχεις δικιο ομως! Τι να πρωτοπρολαβεις σε 24 ωρες;

xipasmenos είπε...

Λες να μην εισακουστώ;
Λες καταλήξω στην κλωνοποίηση;
Τελικά οι αμοιβάδες περνάν ζωάρα, τσακ μπαμ και τσουπ 2 κομάτια.....

Ανώνυμος είπε...

Ο χρόνος θέλει τους λεπτότερους χειρισμούς από κάθε τι άλλο. Κομψά, ήρεμα και με μέθοδο. Θα σε φτάνουν μόλις οι 10 από τις ώρες που ήδη έχεις.

xipasmenos είπε...

Terra μακάρι να μπορούσα αλλά είμαι λαίμαργος άνθρωπος, και βιαστικός!

princess είπε...

Θεέ μου,μπορείς σε παρακαλώ να αφαιρέσεις 12 ώρες απο κάθε μέρα της ζωής μου και να ξαναγίνω 9,5 χρονών????

Ανώνυμος είπε...

Μήπως ήρθε η σειρά μου να σου πω "Ξύπνα ρε παπάρααααααα!!!!" ?

Τελικά η εκδίκηση είναι ένα πιάτο που τρώγεται κρύο, δηλαδή καμία σχέση με τη φασολάδα! (το πλέον άκυρο σχόλιο!)

xipasmenos είπε...

Εχουμε και δουλειές ρε παπάρα Αλέξανδρε......αμα μου δινε 24 ακομα ωρες ο Θεος στη μέρα μου, θα εγραφα περισσοτερες μαλακιες!!

boywalkinginthewoods είπε...

χαχαχά

Ανώνυμος είπε...

Τώρα παπάρα Ξίπο μπορείς να καταλάβεις γιατί είχα τόσο καιρό να γράψω κι εγω???

Αστα διάλα, πάμε για καμιά μπύρα γιατί δεν μας βλέπω καλά!!!

xipasmenos είπε...

Να πάρουμε μαζι και το παιδι που περπαταει στο δάσος γιατι τον διασκεδάζουμε!!

Ανώνυμος είπε...

Όλοι οι καλοί χωράνε Ξιπάκο μου! Βέβαια θα είμαστε κι εμείς οι 2 που θα τους χαλάσουμε (τους καλούς) αλλά δεν βαριέσαι!

Ο ψεύτικος Πέτρος είπε...

tha to prwspathisw...ws theos omilw