Κυριακή 27 Ιουλίου 2008

summer sushi night 2008

Νέος, ωραίος, χαρούμενος blogger, έρχεται στο χώρο σας αβίαστα και σας φτιάχνει sushi μέχρι να παρακαλάτε για οίκτο.......


15 nori sheets, 500gr sushi rice μαζί με σωλομό, φακρί, αβοκάντο, αγγουράκι και wasabe βγάλαν γύρω στα 60 maki 6 temaki και 10 sashimi.......

Δεν υπάρχει πιο fun to make φαγητό........

11 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ProFyLaKtiKo είπε...

Είσαι και εσύ κολλημένος με το σούσι; Θυμάμαι σε ένα πρόσφατο ταξίδι στα states που ένας φίλος μου ήθελε να τρώμε συνέχεια... τόσο σούσι δεν είχα ξαναφάει...

αποδέχομαι την πρόσκληση... [αρκεί να παραγγείλουμε και καμιά πίτσα...]

jg είπε...

mmmm nice!!!! 8a mou kaneis otan e8rw!!!
i nicole richie to eixe kopsei otan itan eggyos...(asxeto) :P

One Happy Dot είπε...

Κάνει τέτοια πράγμα αυτός ο blogger και μάλιστα αβίαστα??? Α, τον θέλουμε! Τι παίρνουμε δώρο αν τον παραγγείλουμε εως την Τετάρτη? θέλω παρακαλώ το ρεσουδάκι ντεκόρ του σουσίου και τη σαγιοναρίτσα!!:)

L' Aesthete Soleil είπε...

Kαλό το σούσι, αλλά όχι για μένα. Αποδέχομαι την πρόσκληση με άλλο είδος φαγώσιμου :-)

mahler76 είπε...

το φτιάχνει γυμνός????

Naf είπε...

*naf γονατίζει κρατώντας το μονόπετρο και προσέχοντας μην τσαλακώσει το Vivienne Westwood νυφικό της*

"θα με παντρευτείς;;;"

Ανώνυμος είπε...

Πάλι άτυχη είμαι. I HATE SUSHI

Hfaistiwnas είπε...

Δεν έχω δοκιμάσει και ποτέ...

Nikos είπε...

sushi scares me!

Ανώνυμος είπε...

Σου χω πεί οτι δεν ξερω να φτιάχνω.Δεν έχω φτιάξει ποτε.Δεν εχω φάει ποτε.
Και ολα αυτα θα μου τα μάθεις εσυ?
αν με πείσεις να φαω το ψάρι και μάλιστα ωμο θα είσαι ΘΕΑ!
[τουλάστιχον ημίθεα..]
εμαθα θα βγεις σημερα να φας ε?
φιλι και πίειτε και για μενα!!!

Αρκούρης είπε...

και τελικά τι: το φτιάχνει ή δεν το φτιάχνει γυμνός????