Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2009

Ποστ ατ λάστ

Καιρό είχα να γράψω, θα μπορούσα πολλά να πω για το καλοκαίρι που πέρασε, τις τέλειες διακοπές, τα γκομενικά μου, τον Ποσειδώνα που μου χει γαμήσει το σύμπαν, αλλά η αλήθεια είναι οτι σήμερα θέλω να πω 2 πράγματα:


  • Πρώτη του μηνός βγαίνει το αγαπημένο μας screw με στήλη δική μου, ξεκινώ με αμφιβολία για την ποιότητα των γραπτών μου, αλλά με σιγουριά οτι είναι αληθινά.
  • Σήμερα πέθανε η Σπεράτζα Βρανά, μια κομπάρσα στις ταινίες, αλλά για μένα η πιο πραγματική ελληνική φιγούρα στο ελληνικό σινεμά. Ένας γνήσιος μάγκας που άκουσα να λέει όταν ήμουν μικρός "Μάθε μπιρίμπα να χεις ωραία γεράματα", θα παίζω στα 70 μου μπιρίμπα και θα σε θυμάμε ρε Σπεράτζα!! Στα 81 σου το προλαβες το Τραμ το τελευταίο..
Ίσως ακούγεται χαζό να έχω τέτοια αγάπη για την Σπεράτζα, αλλά είναι ένας άνθρωπος που θα ήθελα να έχω στην ζωή μου....




9 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

THANOS είπε...

καλό ξεκίνημα...

Hfaistiwnas είπε...

Θα σε διαβάσουμε!!!!
Δεν ξέρω και πολλά για τη Βρανά, αλλά ήταν συμπαθητική φιγούρα..

musicbug είπε...

Katarxas me geia i stili sto Screw!!! Eimai sigouros oti tha diaprepseis:-) Tin sybathousa poly tin Speranza, foveri gyneka kai morfi, stenaxwrithika pou efyge!
Kalo vrady

One Happy Dot είπε...

Και ήταν τόσο ωραία γυναίκα στα νιάτα της...δυνατή, μαγκάκι τρελό αλλά γυναικάρα!!!
Αγάπη καλή αρχή με το SCREW! Είμαι σίγουρη οτι τα γραπτά σου θα βρούνε μεγάλη ανταπόκριση και θα κάνεις τη διαφορά! Πολλά πολλά φιλιά και μόλις γυρίσει η κοντή με την όμορφη κανονίζουμε σουαρέ!

George Tsitiridis είπε...

Πρώτη του μηνός βγαίνει το αγαπημένο μας screw με στήλη δική μου, ξεκινώ με αμφιβολία για την ποιότητα των γραπτών μου, αλλά με σιγουριά οτι είναι αληθινά.

Το Screw κυκλοφορεί ίδη Αθήνα
Απο Παρασκευή και Θεσσαλονίκη
απο βδομάδα και διαδυκτιακά..
Επίσης ετοιμάσου να στείλεις και το επόμενο άρθρο...
μην τεμπελιάζουμε..
τα κειμενά σου ειναι καλά
γ αυτό άλλωστε και γράφεις στο καλύτερο γκέη περιοδικό
και γ αυτο σε πληρώνω 1000 ευρώ τη σελίδα..
χαχαχ
Το κείμενου του ΞΙΠΑΣΜΈΝΟΥ
την Παρασκευή on line στην σελίδα
του Screw
και στον Πισωγλέντη!!

xipasmenos είπε...

Σας ευχαριστώ, η αλήθεια είναι οτι ξέρω οτι γράφω τέλεια αλλά ο image maker μου είπε να κρατάω χαμηλό προφίλ και να βγάλω τον ξιπασμένο και ψωνισμένο χαρακτηρα μου πιο αργά στην επιφάνια!!

Ανώνυμος είπε...

h mpirimpa pantws kanei kai wraia niata!

Ανώνυμος είπε...

καλη αρχη βρωμοπουτανο!
Η Σπερατζα αγαπη μου ητανε μια γνησια
Ν Τ Α Ν Α !

Spy'ce Daughter είπε...

Να τον απολύσεις τον image maker σου. Να πάρεις του Γ.Α.Π.

:P