Παρασκευή 29 Ιουνίου 2007

Μετά αποκαιρό απραξίας....


...είπα και γω να γράψω τα χαμπέρια μου.
Λοιπόν, θα σας μιλήσω για την υπέροχη βδομάδα που πέρασε, κατα την οποία έχουμε μια πανσέληνο (όπως είπε η φιλη μου satya) ΝΑΑΑΑΑ πάνω απο τον άξονα Καρκινου-Τραγιού....
Όπως θα καταλάβατε όλα μου πήγαν πιο αριστερά και απο την Παπαρήγα.
1ον... Σόβαρο πρόβλημα στα επαγγελματικά.
2ον... Προβλήματα απο μαλακίες δικές μου τα οποία είχαν συσωρευτει.
30ν... και ενώ γνωρίζει την κατασταση μου.....με χωρίζει.

Κανένας άλλος για την Λερο;

8 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Κολοκύθι είπε...

Λέρο ψήνομαι τρελά χιπάκη.

Unknown είπε...

Xipaki μου μπορούσαν να είναι χειρότερα τα πράγματα... Μπορούσε να σε χωρίσει ΑΦΟΥ σου έχει αποκαλύψει το μεγάλο του μυστικό... Χλαμύδια και κωλοβακτηρίδια !!!

Tanila είπε...

ΕΣΥ φταις που πας και τα φτιάχνεις με την κάθε μαυρόψυχη πουτάνα που θα σε χρησιμοποιήσει και μετά θα σε πετάξει σα στυμμένη λεμονόκουπα, αντί να τα φτιάξεις τρυφερά και ρομαντικά ΜΑΖΙ ΜΟΥ.

satya είπε...

Τι να πω τώρα εγω η δόλια μάνα......

Dark_Maiden είπε...

Άχου το μωρουλάκι μου..
Ποιος το πείραξεεεε;;

billzouk είπε...

Αισχος ηταν αυτη η πανσεληνος, αισχος!
Σκεψου ομως θετικα. Φανταζεσαι να τα ειχες με την τανιλα; λολ.

princess είπε...

Δεν φταίς εσύ γλυκέ μου, ο Αρης που έχεις στο Λιοντάρι φταίει!!

Μην ανησυχείς, και εσύ και ο Αρης σου θα ανακάμψετε!

xipasmenos είπε...

Απο το να είχα τρυφερη σχεση με τανιλα προτιμούσα τις 7 πληγες του Φαραω.....
Παμε για αλλα....