Παρασκευή 13 Ιουλίου 2007

Στο διάλοοοοο
























Ναι λοιπόν στα 24 μου ένιωσα και γω την πρώτη μεγάλη ερωτική απογοητευση.
Λοιπόν θα σας πω τις εντυπώσεις μου.


ΣΚΑΤΑ



Ναι φίλοι μου σκατά, τι με αγαπάς γαμω το σπίτι μου αλλα χωρίζουμε;
Θέλω να μείνουμε 2 πολύ καλοί φίλοι. Τι λες γαμω την Πουτάνα μου ρε;

Ρε αϊ στο διάλο και ακόμα παραπέρα......

Έχε χάρη που είμαι τοσο ερωτευμένος αλλιώς θα σου λεγα....

Το αστείο είναι όταν προσπαθείς να μπεις στο μυαλό του άλλου, πράγμα το οποίο η αλλη μεριά έχει κάνει πολλές φορές, αλλά δε μπορείς....γμτ..... παλι ξεχασα τα κλειδιά μου..

Λοιπόν αναζητώ άνθρωπους για αυξηση κοινωνικου κύκλου που να μην φοβούνται να δωθούνε, να αγαπήσουν, νε ξεφτιλιστουν για αυτό, να βάζουν το συναίσθημα πάνω απο την λογική. Γιατί εμένα η λογική με έκαψε.....

Το creep να ξέρετε είναι σημάδι κακής ψυχολογίας, ελπίζω Δευτερα να μπείτε και να παίζει Scissors sisters...........

ΜΕΡΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΤΥΧΕΡΟΙ ΑΜΑ ΑΓΑΠΗΣΟΥΝ ΜΙΑ ΦΟΡΑ ΕΓΩ ΕΧΩ ΑΚΟΜΑ ΠΟΛΛΕΣ ΑΓΑΠΕΣ ΝΑ ΖΗΣΩ.......ΦΕΡΤΕ ΜΟΥ ΕΜΠΕΙΡΙΕΣ....

ΣΤΟ ΔΙΑΛΟ
Satya τα ψευτικα τα ξέρεις; ριχτα να πανε κατω τα φαρμακια

13 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Κολοκύθι είπε...

Ελα ρε ξίπη. Είμαστε μικροί ακομά για τέτοια βρειιιιι.
Εμείς είμαστε για σουλατσάρισμα!


(δε σε βοηθάει, γνωστό)

Ανώνυμος είπε...

ξετσίπωτο νυμφίδιο

princess είπε...

24...?

Ε, μικρός είσαι ακόμα καλέ!!

Σου προτίνω να τραβήξεις σε ενα βίντεο τον εαυτό σου να περιγράφει τον χωρισμό και το πώς νιώθεις τώρα, να το φυλάξεις και να το ξαναδείς σε 1,5 μήνα.

Σε 1,5 μήνα όμως, μην κλέψεις και το δεις από περιέργεια νωρίτερα!!!

(Ποιά Ψεύτικα βρε παιδί μου? Της Βίσση???)

xipasmenos είπε...

Σήμερα 14 του μηνός για τους Καρκίνους είναι ημερομηνία που σηματοδοτεί αλλαγές και γνωριμίες!!

Ανώνυμος είπε...

Όπως είπε και ο κολοκυθοκεφτές... μικρός είσαι ακόμα βγες όξω λέμε ;)

Dark_Maiden είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Dark_Maiden είπε...

Να απαντάς και σε κανένα σμσ παλιοκάθαρμα, που μου θες και ψυχολογική υποστήριξη..
Έτσι βρε είναι οι φίλοι;
Έχε χάρη που είσαι το Τζωρτζίνο μου, αλλιώς θα σε κυνηγούσα με τη βρεμένη σανίδα..

xipasmenos είπε...

Καλέ απάντησα στο σμσ...δεν έχω κάτι στο νου μου, αλλα θα ρωτησω μια φιλη μου αν ξερει για Κορυδαλλο κατι.....αμέσως....αντε κατεβα και συ να χω συμπαρασταση......
Λοιπόν αρχίζω κατάχρησεις...
στο διαλο λεμε

Tanila είπε...

Kaλά μωρέ, άμα είναι να κάνεις έτσι, ας μη μείνουμε φίλοι.

xipasmenos είπε...

Μα γιατί ρε Τανιλα αφου σε αγαπαω γυρνα πισω σε παρακαλω.....

satya είπε...

Τα ψεύτικα τα λόγια τα μεγαααααλα (τιριτιν τιν)
Μου τα'πες με το πρωτο σου το γααααλα
(τιριτιν τιν)


οι υπόλοιποι στίχοι δεν κολλανε εκτός αν το αίσθημα το λένε Ελλας.

xipasmenos είπε...

αλλα ψευτικα ηθελα αλλα θα συμβιβαστω

Artemis είπε...

Κ εσύ πολύ στραβά το πήρες ε? Αστα.. κ εμείς τα ίδια σκατά περνάμε...