Σάββατο 30 Αυγούστου 2008

Διακοπές ΤΕΛΟΣ

Εδώ και 5 μέρες αλλά έπρεπε να βρέξει να νιώσω βροχή για να το πάρω απόφαση!! Μπορεί τελικά να μην πήγα Ελαφόνησο αλλά η Μεσσηνιακή και Ανατολική Μάνη με ικανοποίησαν πλήρως. Ξεκουράστηκα, έγινα αραπάκι, έφαγα Γουρουνοπούλα και άκουσα "κλαρίνο μέχρι το Πεκίνο" σε θρησκευτική πανήγυρι, διάβασα το "middlesex και το "Θα φτύσω στους τάφους σας" ελαφριά βιβλία ιδανικά για διακοπές σε σύνολο 1100 σελίδες περίπου, έκανα βουτιές απο βράχια (8 μέτρα το ψηλότερι) μέχρι που μου άφησε έναν φριχτό πόνο μέχρι αυτή τη στιγμή, γνώρισα πολύ κόσμο, έκανα γυμνός μπάνιο, τραγούδησα στην παραλία μέχρι το ξημέρωμα με καλή παρέα, κοιμηθήκα πολλές ώρες στην αιώρα, είδα ίσως το πιο όμορφο έρημο τοπίο στο κόσμο. Οι εικόνες τα λένε καλύτερα!




Το τσαντίρι μας!

Camping χωρίς ipod, καλό βιβλίο, τσιγάρα, και ΠΟΛΛΑ υγρά μαντηλάκια !!!!!
Και μεις ψωνίζουμε συσκευασμένες ντομάτες στα supermarket!

Mαρμάρι απλά η καλύτερη παραλία.......

.....με το απίστευτο marmari beach που χει ταβέρνα, μπαράκι, και "κελια" για να μείνεις με την καλύτερη θέα!!

Ναι το τέλος του κόσμου, γεμίστε γιατί χανόμαστε!

Αρεόπολη.....






Το νοτιότερο σημείο της Πελοπονήσου, και μια απο τις πύλες του Άδη.



Γερολιμένας...
Βάθεια, το highlight των διακοπών.




Ενώ πέφτει ο ήλιος η μαλακία πέφτει σύνεφο μετά απο άπειρα καραφάκια ούζο στη παραλία του Φονέα. Ο βράχος αριστερα είναι αυτος που ευθύνεται για το πόνο στη βάση της σπονδυλικής στήλης μου, αυτόπτες μάρτυρες (οι φίλοι μου) είπαν: ΕΕεε βέβαια ρε μαλάκα έκανες το λιγότερο απο 30 βουτιές συνεχόμενα και έβγαζες και λόγο!! Στο τέλος με χειροκροτούσε όλη η παραλία βαθμολογούσαν τις βουτιές και ζητάγαν αυτόγραφα!!
Κρυσφύγετο, ηφαιστειακές πλάκες που πέφτουν μέσα στη θάλασσα σχηματίζοντας ένα απίστευτο τοπίο απο κυβικούς βράχους, και πλάκες. Παραλίες γυμνιστών υπάρχουν, βράχια όμως πρέπει να είναι τα μόνα!

Και τέλος η γραφική Τραχύλα, με το φοβερό πανυγήρη απο το οποίο δεν έχω ντοκουμέντα αφου τα χέρια μου ήταν λιγδιασμενα απο γουρουνόπουλο, και λόγω ασταματήτου καλαματιανού!


Οι καλύτερες διακοπές που είχα ποτέ, ήρθαν ανα διαστήματα πολλοί φίλοι μου, είδα πανέμορφα τοπία, και κολύμπησα σε πανέμορφα νερά!

Σε αναμονή οι underwater-photozzzzz

29 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ΠΑΥΛΟΣ είπε...

Καλώς μας γύρισες!!!
Πήγες σε ένα από τα πιο όμορφα μέρη της Ελλάδας!!!

Hfaistiwnas είπε...

ΟΜG είναι καταπληκτικά!!
:( Ουφ!!! Ωραίες διακοπές..μπράβο!!!
Μπορώ να πω σε ζηλεύω!!!!!
Καταπληκτικές οι φωτογραφίες όλες μία προς μία!!
Ε μα και σύ, πιο χαμηλοί βράχοι δεν υπήρχαν;;; Περαστικά!!!

tovenito είπε...

όμορφα τοπία, ωραίες φώτο. οι πύλες του άδη με άγγιξαν με ένα περίεργο τρόπο!

Dr_MAD είπε...

Μου άρεσε που σα γνήσιος happy-tree-friends-addict δεν παρέλειψες τη σημαντική αυτή λεπτομέρεια από τη φωτο με το ipod! χαχαχα Καλή επαναπροσαρμογή :-(

mahler76 είπε...

έχω πάει στις περιοχές αυτές λόγω εργασίας της σχολής. Αν και είναι ο τόπος καταγωγής μου δυστυχώς δεν τον έχω επισκεφθεί όσο θα ήθελα... καλώς όρισες μικρούλη.

Provato είπε...

πολύ ωραία. πολύ χαίρομαι που περάσαμε όλοι ωραία φέτος! :-))

ria είπε...

πολύ ωραίες φωτογραφίες!!
εκεί κοντά ήμουν και εγώ. πήγα φοινικούντα και πύλο σε καμπινγκ φυσικά!

καλό χειμώνα! και μην παραπονεθείς, σημαίνει ότι οι διακοπές μας φόρτισαν τις μπαταρίες μας και επιστρέφουμε στην αγαπημένη καθημερινή ρουτίνα που λατρεύουμε να μισούμε!

xipasmenos είπε...

@Παυλος, καλώς σας βρήκα Παύλο μου, και πιο μέρος της Ελλάδας δεν είναι πανέμορφο; Εχω πάει σε πολλά διαφορετικά μέρη της Ελλάδας, νομίζω οτι η Ανατολική Μάνη μαζί με το Πάπιγκο είναι τα πιο όμορφα της μέρη!

@Ηφαιστιωνάκο, άσε ακόμα πονάω, υπήρχαν πιο χαμηλοί αλλα τρομάρα μου θέλω τα ψηλά εγω!

@tovene, ήθελα να φτάσω στο ακρωτήρη του ταίναρου, που έχει το φάρο ένα ψηφιδωτό στο Ποσειδώνα, αλλά δυστυχώς 2 χιλιόμετρα πεζοπορία δεν είναι κάτι το οποίο όλοι θέλαν να κάνουν!

@ΜΑd, και ενοείται οτι είχα πάρει μαζί όλα τα μπλουζάκια happy tree friends μαζί!!!

@mahler, είναι απο τα πιο όμορφα μέρη, φθινόπωρο θα είναι ακόμα πιο ωραία και ποιητικά!

@πρόβατο, φιλαράκι μου μας αξίζαν αυτές οι διακοπές!! Έχω άδικο;

Ανώνυμος είπε...

mia xara perases xipasmene ap oti vlepw!ante...kai gw pantws kala perasa, de paraponiemai!
ante kalo fthinopwro twra!
PS. ntropi s p piges se camping, xathike ena 5 star resort?:P

One Happy Dot είπε...

Sweets! Όταν μας τα περιέγραφες δεν περίμενα τόση ομορφιά! Με το καλό οι επόμενες διακοπές σου να είναι ακόμα υπεροχότερες! (υπάρχει τέτοια λέξη?....κι αν δεν υπάρχει μόλις γεννήθηκε! μεγειά!):)

George Tsitiridis είπε...

τι όμορφες φωτογραφίες!!!!

jg είπε...

ax teleia!!!! (gia to camping enistamai, alla whatever lol)

Τομ Σόγιερ είπε...

Συγνώμη.., πήγες να πηδήξεις από ψηλά και έπεσες επάνω στον βράχο..?

Tanila είπε...

Εγώ δε θα ξανασχολιάσω σ'αυτό το μπλογκ. Έχω πληγωθεί.

Naf είπε...

"Γυρίσατεεεεεεεεεεε;;;;;;;"

xipasmenos είπε...

ria μου, δεν παραπονιέμαι ποτέ φροντίζω να κάνω την καθημερινότητα μου ενδιαφέρουσα κάθε μέρα!!

Μr. Wintour όταν γίνω εκδότητης της Vogue και με βάζουν τσάμπα στα 5άστερα τότε εκεί θα μένω, άσε που θα έμενα σε δωμάτιο αλλά η custo barcelona, freitag, wesc με κατέστρεψαν αυτο το καλοκαίρι!!

One happy dot, τελίτσα είσαι συ ότι θες λες.......φιλάκι

pisoglentis, ευχαριστώ!

PovofG, bsfe μου τα δωμάτια δεν έχουν την αιώρα που είχα εγώ (2 είχα αλλα εγώ κοιμόμουν στην βασική)

Τομ, οχι ακριβώς αλλα απο τα 8 μέτρα στη θάλασσα επί 30 περίπου φορές συνεχόμενα....εεε όσο να ναι ένα στραπάτσο το παθαίνεις!!

Τανίλα, δε το ξέρα οτι έχουν ψυχή οι γυμνοσάλιαγκες.........ακους εκεί πληγώθηκες......

Ναφ, ναι δεσποινις διευθυντή!

Nam3l3ss είπε...

Δε θα σε ρωτήσω πώς τα πέρασες.
Φαίνεται από τις photos ότι πέρασες εξαιρετικά: κανείς δε βγάζει φωτογραφίες όταν δεν περνάει καλά, το έχεις παρατηρήσει;;

Θα σε ρωτήσω όμως πώς σου φάνηκε το Middlesex. Δεν ήταν εξαιρετικά καλογραμμένο;

(Καλό χειμώνα!!)

Ταχυδρόμος! είπε...

Σε ζηλεύω!

To Katinaki είπε...

kalws ton!! Ante kai kalo xeimwna me polla fashion crimes na xoume na leme!

G Spot Unveiled© είπε...

kala e...tromeri sou leei kai i mani...den exw paei...ap'oti vlepw prepei na paw...eixa dei analoges skines kai sto mamalaki :)

gourounopoulo de me vlepw na epilegw gia ti diatrofi mou alla de nomizw na xasw tpt :PPP

p.s.to middlesex to exw diavasei sta agglika otan to evgale i oprah sti lesxi vivliou...einai omologoumenws kapws pio profound stin aggliki ekdosi...anyway...polu wraio einai...

Ανώνυμος είπε...

H Γουρουνοπούλα γράφεται με κεφαλαίο τιμητικά ή είναι υπαρκτό πρόσωπο? :P
Αν σου πώ ότι από όλα αυτά ζήλεψα το γουρουνόπουλο, τι θα μου πεις?

xomeritis είπε...

Πήγες μέχρι το Ταίναρο; - τον φάρο εννοώ...

xipasmenos είπε...

Nam3less μου, πέρασα όντως απίστευτα. Όσο για το Middlesex ήταν αρκετά προτότυπο ως προς τον τρόπο αφήγησης (που έκανε την αφήγηση απο όταν ήταν στο "αυγό" της). Αλλά δεν έμεινα ικανοποιημένος απο την λίγο ξερή μετάφραση! Ήταν σίγουρα ένα βιβλίο που με έκανε να μην πηγαίνω για μπάνιο για να συνεχίσω....

Ταχυδρόμε μου, εεε μη ζηλεύεις και συ θα πήγες κάπου!!!

Κατινάκι μουυυυ, ετοιμάσου....

G spot, το Γουρουνόπουλο με τον τρόπο που το ψήνουν στην περιοχή είναι απλά λουκούμι, μια δοκιμη και θα καταλάβεις!!! i think using fancy words like "profound" makes you sexy!! THATS HAWT...lol

Sakafiora μου, ήμουν σίγουρος οτι θα ζήλευες το Γουρουνόπουλο γιατί αντιπαθείς οτι είναι κάτω απο το αυλάκι!! Πρέπει να τιμάμε το φαϊ μας για αυτο γράγω Γουρουνοπούλα!!!

Τhomas μου, καλως ήρθες, στο φάρο δε πήγα γιατί ένα άτομο δεν αντεχε τα 2 χιλιόμετρα πεζοπορία, και παρόλο που είπα με ένα φίλο μου να πάμε μόνοι την επομένη βαρεθήκαμε γιατί μεναμε 1,30 ώρα μακρια!! Αντε να τα πούμε και απο κοντά!!!

G Spot Unveiled© είπε...

@xipamsenos: yes indeed...i'm sexy and hawwwwt :PP join the club of my admirers

kisses gorgeous ;p

Ανώνυμος είπε...

Δηλαδή, έφαγες τη ΓΟΥΡΟΥΝΟΠΟΥΛΑ και μετά βούτηξες για υποβρύχιες φωτό? Ζήτω το vivere pericolosamente!

xipasmenos είπε...

g spot μου, είσαι ψωνάρα γι'αυτό σε λατρεύω!!!

Σακαφιορα μου, για αυτό ταιριάξαμε η 4αδα!!!! Ετοιμάζουμε icecream night έμαθα!! Kisses!

Nikos είπε...

Φανταστικά πρέπει να πέρασες :-)

Μπράβο μπράβο!

the boy with the arab strap είπε...

εσυ εκανες διακοπες στη μανη και εγω στο πηλιο διαβαζωντας το βιβλιο του πατρικ λι φερμορ για τη'' μανη''.πρεπει να ειναι πολυ ιδιαίτερος τοπος .

xipasmenos είπε...

perasa super kai einai enas topos pou sigoura 8a episkeptw pali alla xeimwna pou tairiazei pio polu sto melagxoliko topio...