Σάββατο 6 Σεπτεμβρίου 2008

hey, old man


Ένας χρόνος επιρεάζει διαφορετικά τον κάθε άνθρωπο,
εσείς επιλέξατε να μείνετε στάσιμοι στις απόψεις σας περί της ομοφυλοφιλίας.

Επιλέξατε να προσπαθείτε να με πάτε πίσω σαν άνθρωπο,
να επιστρέψω στην μικροαστική σας σπηλιά.

Πάντα μου λέγατε οτι ήμουν κρυψίνος,
οτι δεν αποκάλυπτα τίποτα για την ζωή μου.

Όταν το έκανα προσπαθήσατε να καλύψετε αυτό που χρόνια προσπαθούσατε να ανακαλύψετε,
τον εαυτό μου.

Δεν θα ζητήσω συγνώμη που δεν είμαι αυτός που θα θέλατε,
θα ζητήσω συγνώμη απο τον εαυτό μου που είχα καταπιεσμένο τόσα χρόνια για να είστε εσείς χαρούμενοι.

Ένας χρόνος και δεν γίνατε καλύτεροι άνθρωποι,
ο ίδιος χρόνος που εμένα έκανε αληθινό άνθρωπο.

Μου έχετε δώσει τεράστιες ποσότητες αγάπης,
και ακόμα μου δίνετε.

Γιατί όμως μερικές φορές σας μισώ;
Ίσως επειδή σας ντροπιάζω την "τέλεια" οικογένεια.

Εσείς προσπαθείτε να γατζωθείτε πάνω μου ώστε να πάρει η ζωή μου το "σωστό δρόμο",
δεν έχετε καταλάβει οτι πέρνει τον αντίθετο απο εσάς.

Σας μιλάω,
και σεις απλά δεν δίνετε καν σημασία.

Μαμά, Μπαμπά με χάνετε μέρα με τη μέρα και δεν έχετε πάρει χαμπάρι....

Το επόμενο τραγουδάκι είναι αφιερωμένο σε ένα παλιό φίλο.........τον εαυτό μου πριν απο ένα χρόνο.....


{Hey,Old Man-Pit er Pat}

19 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

xipasmenos είπε...

Με αγαπάω..........και πολύ μάλιστα...

mahler76 είπε...

και καλά κάνεις και σε αγαπάς. και οι γονείς σου κάποια στιγμή θα καταλάβουν (ελπίζω).

Hfaistiwnas είπε...

Μπορώ να πω ότι με έχουν χάσει ήδη..

Να 'σαι καλά!!!

Marvin είπε...

...

chaos_onion είπε...

(ξεφυσάει προβληματισμένος)

Τι να πω κι εγώ τώρα...

tovenito είπε...

σε πιάνω. μπορώ να ακολουθήσω αυτό που λες.
κανονικά η αγάπη δεν πρέπει να απομακρύνεται. εκατέρωθεν.
έτσι θα πρεπε

jg είπε...

love u!! polla filia

G Spot Unveiled© είπε...

ah ti na peis...auta me tous goneis einai kapws..kapws tespa.
egw me tous dikous mou..kruvw ta fanera gia ekeinous (apo kairo)...mou petane synexeia spontes kai mou deixnoun pws oxi apla kseroun alla kalutera kai apo emena...alla to thema omws einai pws einai kapws sa dixasmenes proswpikotites afou apo ti mia symvainei auto kai apo tin alli me proksenevoun apo edw kai apo ekei...se koritsia ennoeitai..i know..de theloun na to pistepsoun opws kai na exei...alla tha to dextoun,prepei na to dextoun, eite etsi, eite alliws....

ProFyLaKtiKo είπε...

νταξ. μην το ζορίζεις. το ότι είσαι εσύ καλά με τον εαυτό σου και τον αγαπάς είναι πολύ καλό σημάδι. από κει και πέρα για τα υπόλοιπα, κάποια στιγμή θα έρθει και εκείνη η ώρα που περιμένεις...

φιλί!

Dr_MAD είπε...

Μ'αρέσει ο δυναμισμός που βγάζεις. Μια νέα αρχή έγινε!

Naf είπε...

...τί να πώ τώρα...με έκανες χώμα. Και δεν θέλω να σου χαλάσω το όμορφό σου κείμενο με τυπικά σχόλια. Απλά, πραγματικά πιστεύω οτι θα το δέχονται όσο περνάει ο καιρός πιό πολύ. Προέρχονται απο άλλη γενιά, μην το ξεχνάς, και χρειάζονται ίσως περισσότερο χρόνο...Μήν μου στεναχωριέσαι καλέ μου!

Tanila είπε...

Mην ανησυχείς, με τη σωστή δίαιτα, θα είσαι μια χαρά.
http://wwwtinacom-tina.blogspot.com/2008/09/blog-post_03.html

(ξεπερνώ στωϊκά το πόσο με πλήγωσες, που μου έδωσες ελπίδες)

One Happy Dot είπε...

Το ξέρεις καλύτερα από μένα ότι θέλουν χρόνο. Αν μπορείς να τους τον δώσεις καλώς. Αν οχι πάλι καλώς. Η σχέση σας βασίζεται σε πολλά περισσότερα από οσα μπορεί να δει η κοινή λογική και να κατανοήσει ο κοινός νους. Και η αγάπη υπάρχει και θα υπάρχει ανεξάρτητα από τις επιλογές που κάνει ο καθένας και την πορεία που αποφασίζει να ακολουθήσει. Μη χάνεσαι...αυτό δεν θα το ήθελαν σε καμία περίπτωση! *hug*

Ανώνυμος είπε...

Χαλάρωσε... Αν δεν μπορείς να κλείσεις αυτιά και μάτια (όπως κάνω εγώ) δίνε ευκαιρίες μέχρι να χωρίσουν οι δρόμοι σας... Φιλί..!

Nikos είπε...

Εμένα έχει 4 χρόνια κοντά που δεν το έχουν χωνέψει και ακόμα ευελπιστούν να αλλάξω αλλά τί να πεις...

xipasmenos είπε...

Απλα μπείτε και διαβάστε το λινκ που έβαλε η Τανίλα.......

Σα να το έγραψαν οι γονείς μου......

Δεν σχολίασα στο λινκ βέβαια, γιατί προφανώς δεν αξίζει ΚΑΝ να ασχοληθεί κάποιος με τέτοιους (ανθρώπους δεν θα πω)

Ανώνυμος είπε...

Και πολύ καλά κάνεις! Να αγαπάς τον εαυτό σου, γιατί στο τέλος είναι ο μόνος που θα σου μείνει.
Φιλιά μικρέ κι ας χαθήκαμε.
Να προσέχεις.
Ε

mahler76 είπε...

@Ανώνυμος
Γιατί τόση απαισιοδοξία??? Δεν είναι απαραίτητα αυτό που λές, όχι πως δεν ισχύει και σε πολλές περιπτώσεις.
Ελπίζω να μην το λές αυτό από προσωπική πείρα.

Ανώνυμος είπε...

Δεν το λέω καθόλου απαισιόδοξα.
Εννοώ, πως αν σε κάποια στιγμή της ζωής του, μείνει μόνος (που το απεύχομαι, γιατί ξέρω τι παιδί είναι), θα έχει τουλάχιστον πάντα τον εαυτό του...
Ξεχνάμε να αγαπήσουμε τον καλό εαυτό μας..είναι το μόνο σίγουρο στη ζωή μας :)
Θενκς για το σχόλιο Mahler, τώρα που το διάβασα, όντως μοιάζει να έχει διαφορετικό νόημα από αυτό που σκεφτόμουν :)