Κυριακή 14 Σεπτεμβρίου 2008

2 ευχές και ένα σιχτίρ....

Mετά απο πρόκληση της "Μίας και μοναδικής χαρούμενης τελίτσας" πάρτε τις 2 ευχές μου και το σιχτίρ μου.


Mία ευχή για μένα
Χμφ...να πω κάτι μελιστάλαχτο τύπου Μις Ελλας πάτζεντ; Ή να σας πω την ψυχρή αλήθεια;
Λεφτά πολλά λεφτά, να καταφέρουμε να φτιάξουμε με Σόνια, Κουνέλι και Παύλο την Γυάλα land, ένα δικό μας κόσμο που κάθε φίλος μας θα χει το δικό του σπίτι, και θα έχουμε το δικό μας μικρό χωριό για εμάς και τους φίλους μας.

Μία ευχή για τους φίλους μου
Nα βρω το αστείρευτο πηγάδι με τα λεφτά ώστε να μένουμε όλοι μαζί στη Γυάλα land.

Μία ευχή για τους εχθρούς μου

Nα νοικιάσουν ένα άθλιο σπίτι ακριβώς απέναντι απο την Γυάλα land και να ζηλεύουν!

Που θα μας πάει θα την φτιάξουμε την γυάλα land τον δικό μας μικρόκοσμο αποκομένο απο ότι δεν μας αρέσει!!

8 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Χα τι ωραία ιδέα!!!!!!!!
Καλά θα ήταν! :)

the boy with the arab strap είπε...

γυαλα land μου θυμιζει λιγακι τα ψαρακια μες τη γυαλα καπως ξεκομενα απο τον κοσμο σε μια ηρεμια αβασταχτη.

jg είπε...

nai!!!!!
epitrepetai to kapnisma sto gyala land???

One Happy Dot είπε...

επιτρέπεται η σοκολάτα στη Γυάλα land? τα κατοικίδια? οι κοντοί? :)

Ανώνυμος είπε...

Πολύ "φιλαράκια" βλέπεις και σου μπαίνουν κακές ιδέες!
Φαντάζεσαι όμως αυτός ο εχθρός από απέναντι να βάλει τίποτα τεράστια JBL και να παίζει όλη μέρα δημοτικά?

Ανώνυμος είπε...

wraia prepei na nai afti i giala land!:)

xipasmenos είπε...

Ηφαιστίωνα μου, καλή ιδέα και είμαι σίγουρος κάποτε θα την πραγματοποιήσουμε!

κρασί και νερό, πόσο μα πόσο δίκιο έχεις....

povofag μουυυ, τα πάντα που σε κάνουν ευτυχισμένο επιτρέπονται!

Οne happy dot μου, όλα εκτός απο κοντούς άντρες....ασε που σεις θα έχετε σπίτι εκεί!!!

Σακαφιόρα μου, ΧΕΛΟΟΥΥΥΥ Η ΓΥΑΛΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΟΥΝΤ-ΠΡΟΥΟΥΟΥΟΥΟΥΦΦΦ....

Mr wintour, όποτε είμαι με αυτούς τους φίλους μου δημιουργούμε μια γυάλα γύρω μας ώστε να μη μας επιρεάζει τπτ.......οπότε ναι είναι ωραία!

satya είπε...

γυαλαλαντ, δε ουλτιμειτ προτζεκτ.

πρεπει να γραψω υμνο...


γυαλαλααααααααααααααααντ που εισαι γυαλαλααααααααααααααααντ...