Κυριακή 28 Σεπτεμβρίου 2008

Συνέντευξη με ένα happy tree friend

Αγαπητοί φίλοι, σήμερα έχουμε καλεσμένο το χορευτή της φοβερής παρέας των happy tree friends.

Καλημέρα Disco Bear, χαίρομαι πάρα πολύ που σου πέρνω συνέντευξη. Είσαι άλλωστε πρότυπο χορευτή για μένα!
Γνιαααααου, καλημέρα και σε σένα, χαίρομαι και γω που μου πέρνει συνέντευξη ένας τόσο σημαντικός φαν σαν εσένα. Μετά το τέλος ετοιμάσου να σου δείξω μερικές φιγούρες να εντυπωσιάσεις στις πίστες!

Αρχικά θα ήθελα να σε ρωτήσω από που πέρνεις την έμπνευση για τις φοβερές σου φιγούρες;
Γνιάουυυυ, μα απο την καθημερινότητα μου, τους φίλους μου. Να δες το επόμενο βιντεάκι, για να καταλάβεις πως η καθημερινότητα με εμπνέει. Γνιάουυυ



Ωραία, που σου αρέσει να συχνάζεις;
Γνίαου, ένα είναι το καλύτερο μέρος για να δείξω τις χορευτικές μου ικανότητες. Η πίστα πατινάζ, η discoball σε συνδιασμό με την φοβερή και αγαπημένη μου μουσική με εξιτάρουν και βγάζουν τον καλύτερο μου εαυτό!



Δεν μπορώ να μην αναφέρω οτι έχεις φοβερό σώμα, πως το διατηρείς;
Γνίαου, με γυμναστική φυσικά. Καθημερινά βάζω το soundtrack του Rocky και με εμπνέει να γίνομαι καλύτερος και καλύτερος!!



Ακούς μόνο disco μουσική; Δεν υπάρχει κάποιο άλλο τραγούδι που να σε κάνει να χορεύεις σαν τρελός;
Γνίαουυυ, σαν ακαταμάχητος γυναικάς έχω να δηλώσω οτι μου αρέσουν οι μεγάλοι κώλοι, δες το επόμενο βιντεοκλιπ που έχω γυρίσει και θα καταλάβεις!




Disco bear μου, σε ευχαριστώ πολύ για την συνέντευξη.
Γνίαουυυ, ετοιμάσου να σε χορέψω.......Γνίαααουυυυ

10 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Αν και λίγο αιματηρή, πολύ καλή συνέντευξη! Αυτη τη φορά μου άρεσαν και τα βίντεο πιο πολύ! :)

One Big DJ είπε...

teleioooooo

.......marmarigi....... είπε...

πολυ καλο!!!

George Tsitiridis είπε...

afta ta gamimena xaritomena zoakia einai ta agapimena mou
gelao san gria poutana opote ta vlepo ..
einai theika!!

Ανώνυμος είπε...

Τί σου έχω κάνει μεσημεριάτικα..?! Χα χα χα...

Dr_MAD είπε...

@ Ηφαιστιωνα

Πιο πολύ από την Πετούνια??? ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΙ! χαχαχα

Hfaistiwnas είπε...

Την "άαααλλη" πετούνια; Πιο πολύ η άλλη!!

satya είπε...

αχ αυτα τα χαρουμενοδεντροφιλαρακια σου ολο με ανατριχιάζουν, αμαν!

αυτος ο αρκουδος δε θα μπορούσε πολύ εύκολα να είναι ο νίκος μας???

xipasmenos είπε...

Χαίρομαι που άρεσε η συνέντευξη!! Και χαίρομαι που υπάρχουν και άλλοι μανιακοί χαρουμενοδεντροφίλοι!!!

Satya εμένα πιο πολύ Παύλο μου έκανε ο συνδιασμός αποτυχημένος εραστής-κοιλίτσα!!! lol

Ταχυδρόμος! είπε...

Ευχαριστούμε και πολύ καλημέρα σας!