Κυριακή 21 Σεπτεμβρίου 2008

happy sunday

Δεν υπάρχει καλύτερο από μια χαλαρή Κυριακή, με δροσιά, χρόνο για τον εαυτό σου. Ξύπνησα με hangover από χτες έκανα ντουζάκι, ήπια το καφέ μου στο μπαλκόνι με μακρυμάνικο, και έφτιαξα ένα απίστευτα γευστικό και healthy φαγητό.

Πένες με xipasmena λαχανικά

Αρχικά επιλέγεις τα λαχανικά σου, μελιτζάνα, πιπεριές, ντομάτες, πράσο, μαϊντανός, σκόρδο. Κάτι το οποίο μου έλειπε και ταιριάζει φοβερά είναι το γλυκό κολοκύθι.

Αφού κόψεις τη μελιτζάνα, το πράσο, και τις πιπεριές, βράζεις 2 ποτήρια νερό σε ένα μεγάλο αντικολητικό τηγάνι, προσθέτοντας 1 κουταλιά λάδι, 3 κουταλιές σούπας μπαλσάμικο, πιπέρι, αλάτι (αμα βάλεις αλάτι στα λαχανικά μη βάλεις καθόλου στα μακαρόνια), πιπέρι, και ρίγανη.

Ρίχνεις τα κομένα λαχανικά στο νερό και τα αφήνεις να βράσουν μέχρι να πιούν το νερό (αμα πιούν το νερό και η μελιτζάνα δεν έχει ακόμα μαλακώσει συμπληρώνεις).

Αφού βράσουν κόβεις τις ντομάτες σε κύβους, 3 σκελίδες σκόρδο, και αρκετό μαϊντανό. Τα αφήνεις να ψηθούν έτσι λίγο με το ζουμί των ντοματών, σβήνεις με λίγο μπαλσάμικο και αφήνεις σε ζεστό μάτι να πιει το μπαλσάμικο.

Ρίχνεις τα ζυμαρικά στα λαχανικά ανακατέβεις και τρως ένα φαγητό χωρίς τύψεις, περήφανος/η που έφτιαξες κάτι τόσο γευστικό θρεπτικό και ΜΗ παχυντικό!!

Tip: Το τυρί σου καταπίνει την γεύση στα ζυμαρικά, φάτο χωρίς τυρί και θα σε αποζημιώσουν τα αρώματα και η γεύση των λαχανικών. Τέλος μπορείς να παίξεις με τα λαχανικά, έχω φτιάξει και με κουνουπίδι και είχα ενθουσιαστεί με το αποτέλεσμα!!!

12 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

ProFyLaKtiKo είπε...

ώχουυυ εγώ γιατί να είμαι άχρηστος στο μαγείρεμα? ακαμάτης σε λέω....

ζηλεύω. να μου κάνεις το τραπέζι με ένα τέτοιο (όχι με σούσια)

Hfaistiwnas είπε...

Αχ και μου άνοιξες την όρεξη! Θα την κρατήσω την συνταγή για το μέλλον.. ;)

turigr είπε...

Ακούγεται καλό, φαίνεται ωραίο, φαντάζομαι ότι θα είναι νοστιμότατο! Στα υπ' όψιν.

Cookie Basher είπε...

Δοκίμασε να τηγανίσεις τα λαχανικά (μελιτζάνα, κολοκύθι, καρότο, πλευρώτους) σε αντικολλητικό τηγάνι με λίγο λάδι, κομμένα σε sticks, χωρίς να τα βράσεις, και να κρατηθούν λίγο τραγανά. Μετά ρίχνεις μέσα ντομάτα σε κυβους και μετά παό λίγο τα ζυμαρικά (κατά προτίμηση λινγκουίνι ή ταλιατέλες), που δεν έχουν βράσει 100%, και τα μαγειρευεις μαζί για λίγο
Λίγη τριμμένη παρμεζάνα πάει ;)
(Πρωινό καφέ το κάναμε το μπλογκ σου)

the boy with the arab strap είπε...

εγω τσιγαριζω τα λαχανικα , μετα τσ σβηνω με ενα ποτηρη κρασι και στο τελος τοματα και μπολικο μαιντανο . αλλα και ετσι μια χαρα θα ειναι . το εχεις με την μαγειρικη !!!!!

G Spot Unveiled© είπε...

mpravo..euge...viva i healthy mageiriki (elpizw pantws na einai viologika ta proionta pou xrisimopoiises :P)
egw vevaia tha ekana psita ta laxanika-tha apekleia tous carbs (makaronia) kai to ksudi mpalsamiko on the top it's a must...
kali oreksi...
(an itan kati fashionable tha etrwga ki egw...gi'auto mi mou dwseis :P)

tovenito είπε...

ζυμαρικό χωρίς τυρί;;;;;;;;;
αυτό είναι έγκλημα!!!
ιεροσυλία!!!

Ανώνυμος είπε...

ts ts ts
έχω μπλέξει με μακαρονάδες μου φαίνεται.
Ζήτω το ρύζι!

One Happy Dot είπε...

:) Μήπως την επόμενη φορα να τα πούμε σπίτι σου? Θα φέρω home made cheesecake!!!! (που ταιριάζει πολύ σε ενα τόσο υγιεινό και Non fat φαγητό!)

xipasmenos είπε...

καπότα μου, εσύ είσαι ανατολίτης άντρας!!! Δε μαγειρεύεις, απλά τα τρως!!

Ηφαιστιωνάκο μου, είναι εύκολο γρήγορο καιι γευστικό!!

turi, ναι είναι όόόόόόλα αυτά!

cookie μου, τηγάνισμα; Απαγορευμένη λέξη στη διατροφή μου!! Άντε καμιά πατάτα και αυτή έξω!!

κρασί..... άμα τα τσιγαρίσεις μόνο δεν μαλακώνουν! Αλλά ο καθένας έχει τον δικό του τρόπο!!

G spot, για σένα θα φτιάξω sushi, και temaki κai tempura μέχρι και california maki....και για ορεκτικό miso soup με λαχανικά!! Αρκετά fashionable for you honey?

tovene......ζυμαρικό με τυρί; Εγκλημα χάνεις όλη τη γεύση!!!

Σακαφιόρα μου, αφου ξέρεις οτι και στο ρυζάκι έχω αδυναμία....όταν φτιάξω ρυζότο BBQ, θα βγάλω φωτό και θα το ανεβάσω μόνο για σένα!!

Onedot μου, τα non fat μας μάραναν!!!

satya είπε...

α αυτο λες να μαγειρεψεις αυριο??? το δεχομαι!!!!

Ανώνυμος είπε...

Συμφωνώ απόλυτα με tovene..! Δυο ιδανικά έχουμε και μεις στη ζωή... Το ένα είναι αυτό...