Παρασκευή 26 Σεπτεμβρίου 2008

chalara....

Το παν σε αυτή τη ζωή είναι να μην αγχώνεσαι, άλλοι περιμέναν ώρες στο tickethouse, άλλοι σπάσαν τα νεύρα τους σε ένα πεσμένο σύστημα το οποίο σου έβγαζε αποτυχία παρόλο που σου χρέωνε την κάρτα με αποτέλεσμα να χεις 3ο εισητήρια χρεωμένα.


Εγώ απλά δεν πήγα να πάρω εισητήρια, δεν έκανα καν το κόπο να πάρω μέσω internet, και το αποτέλεσμα; Σήμερα πήγα tickethouse είχε την τρομερή ουρά 2 ατόμων μπροστά μου, και πήρα το εισητήριο μου, αβίαστα, ευχάριστα, και χωρίς να σιχτιριάσω την ώρα και την στιγμή! Μάλιστα arena A που είχαν εξαντληθεί στις 4 πρώτες ώρες!!

Για αυτό σας λέω χαλαρά ρεεεεεεε

5 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

Έτσι απλά και ωραία! Σκέφτομαι την αναμονή από τις 5 ώς το βράδυ και κουράζομαι ήδη! Καλά να περάσετε :)

jg είπε...

eisai sigouros pos den eisai salonikios? :P

Ανώνυμος είπε...

ό,τι και να περάσαμε πάντως, άξιζε τον κόπο ! :P

Ανώνυμος είπε...

για αυτο χαμογελαγες απο μακριά συγκαταβατικα στον 1 ελεγχο-αναμονη και δεν ηρθες κοντα μου σκυλε μαυρε?
αχχχχχχχ

xipasmenos είπε...

Ηφαιστίωνα, με την κατάληλη παρέα η αναμονή γίνεται παιχνιδάκι!!

povofag μου, είσαι σίγουρος οτι δεν είσαι str8?

Σακαφιόρα μου, άξιζε....η καλή παρέα πήγαινε ενοείται και σε σένα!!!

Θείτσα μου, δε περίμενα ποτέ εσύ να χεις εισητήριο Β' διαλογής....δεν θα μπορούσα να κάτσω λεπτό με θαυμαστές Β' διαλογής της κωλόγριας!!!