Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

pyssla maniac

Είναι η νέα τρέλα που με έχει πιάσει, και για αυτό φταίει η misirlou που φορούσε μια κονκάρδα φτιαγμένη απο κάτι σαν pixels.....και αυτό ήταν πήγα ΙΚΕΑ πήρα και γω τα pyssla και κόλησα.

Το πρώτο πράγμα που έφτιαξα είναι μια γραβάτα για να βάλω κάτι ωραίο στο φεστιβάλ κόμιξ και στο πάρτυ του art house.




Aπό κει και μετά το χάος, αριθμούς σπιτιών για φίλους, καλύματα κουδουνιών, σήματα wc, και αρκετή φαντασία για ακόμα περισσότερες κατασκευές.



Η διαδικασία είναι εύκολη, τοποθετείς τα μικρά κυλινδράκια στο ειδικό board βάζεις ένα χαρτί απο πάνω και σιδερώνεις ώστε να κολήσουν όλα μεταξύ τους. Όταν θές να φτιάξεις κάτι μεγάλο το κάνεις τμηματικά και μετά το ξανασιδερώνεις να κολήσουν και τα τμήματα μεταξύ τους. Όταν θες να κάνεις μια καμπύλη τα ζεσταίνεις αρκετά και δίνεις το σχήμα που θες.





Λέγονται pyssla και θα τα βρείτε στο τμήμα παιδικών παιχνιδιών του ΙΚΕΑ.

Enjoy.....αλλά προσοχή είναι κόλημα, δεν θα σταματάς!!!!

Σύντομα και group στο facebook!!

14 ξετσίπωτα πλάσματα απάντησαν:

Hfaistiwnas είπε...

ΒΡε όντως είναι ωραία αυτά!!!

Naf είπε...

τι είπες τώρα;;;;;;;;;;;;;;;;έχω καιρό να πάω ΙΚΕΑ και νά τι χάνω!!!
καλά η γραβάτα γ@μ@ει!

ProFyLaKtiKo είπε...

εντελώς retro όμως

One Happy Dot είπε...

omg!!!! σαν τα lego μόνο που με τα Lego δεν κάναμε τέτοιες καλλιτεχνίες!!!!! I love!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Είμαι περίεργη να δω τι άλλο γκρουπ θα υπάρξει στο facebook!

Θράσος είπε...

Ωραίοτατη ιδέα...Και σκέψου να το ανακαλύψουν στις δημόσιες υπηρεσίες!!!!

xipasmenos είπε...

Afhste leme polu kolhma sA ta pasatempo de stamatas!

Tanila είπε...

Δε μου έλεγες να σου πάρω εγώ μια γραβατα καημένε, που πας και φτιάχνεις πλαστικές;

Dr_MAD είπε...

θεε μου, τι άλλο θα δω???

αντε και στο lego-χτιστό-πέος :-/

sikia είπε...

Χριστέ μου, ο madoulis μου έκλεψε το σχόλιο! Αυτό ακριβώς πήγα να γράψω!

stella είπε...

καλο μηνα!
ενα γεια περασα να πω μικρε μου!!

xipasmenos είπε...

Paei k o genarhs! KALo mhna k se sena omorfh k se olus tous omorfous bloger!!!

Ανώνυμος είπε...

kaia είναι σούπερ!
ήδη σε άλλο παράθυρο ψάχνω σχετικά βιντεάκια στο ου-τιουμπ!
πάω ΙΚΕΑ το μεσημέρι!
(έχω και καλό άλλοθι:
... όχι για μένα ... (γλαρώνει το μάτι ) ... για τα καημένα τα παιδάκια μου
χαχαχχα

xipasmenos είπε...

u hoo περιμένω εντυπωσεις...υπάρχει και γκρουπ στο facebook
http://www.new.facebook.com/home.php#/group.php?gid=61628614061